mai 02, 2024, 18:47:08 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: På tide og plalegge sommeren 2011:)  (Lest 4361 ganger)
B-Bay
Seniormedlem
****
Innlegg: 497
Bosted: Buskerud



Vis profil WWW
« på: september 13, 2010, 13:08:09 pm »

Nå er høsten her, og jeg antar det er flere en meg som drømmer om alt vi skal gjøre til sommeren av vw realaterte ting og tang Gliser

Så det jeg lurer på er hva dere har tenkt og gjøre til sommern?!

Skal dere på noen ferieturer din vw? planlegger dere Europa rundt i boble eller buss, skal dere på treff, og i så fall hvilke? Skal dere til Mexico og inspisere vw? Helgeturer? Dagsturer?

La meg bli inspirert!!!

Vi skal på Classic car week i Rettvik i sverige, Bugrun, SCC, og forhåpentlig noe mer. Vi har tenkt oss en SKIKKELIG vw sommer neste år!!
Hva slags planer har DERE?! Gliser
Loggført

1973 Boble 1303 Cab
1973 Boble 1300s BUDDY
1977 Westfalia
1969 VW Buss (Prosjekt)
1971 Lillebror
Lars Bratteng
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1156
Bosted: Son -Oslo Fjorden Perle


Senkepøbel


Vis profil
« Svar #1 på: september 13, 2010, 15:32:39 pm »

Skal begynne og bygge hus neste år så det er vel litt usikkert om det blir gjennomført, lyst til å dra til Sveits i mai 20-21-22 Til  Worthesee Vw/Audi treff. Det er egentlig ett 3 dagers treff som har vokst litt og folk møter opp helgen før, så nå er vi oppe i 9 dagerstreff.
Det er jo litt langt med tanke på at det er 120 mil etter at du har kommet ut av Kiel fergen 
Loggført

Kjør Hardt Kjørt Stil, Kjør Turbo Boble Bil

79  - T2 Ratlooker Doka -Solgt
93 -  T4 Ratlooker Multivan - Solgt
68 -  T1 RatLooker med snurre
B-Bay
Seniormedlem
****
Innlegg: 497
Bosted: Buskerud



Vis profil WWW
« Svar #2 på: september 13, 2010, 19:31:33 pm »

Syns jeg hørtes ut som en kul plan! Håper du får det til tross husbygging. Man må vel ha litt pause i all snekringen eller?! Gliser
Loggført

1973 Boble 1303 Cab
1973 Boble 1300s BUDDY
1977 Westfalia
1969 VW Buss (Prosjekt)
1971 Lillebror
SplitMan
VSN
Supermedlem
*****
Innlegg: 3676
Bosted: Trønder i eksil



Vis profil
« Svar #3 på: september 15, 2010, 09:34:39 am »

I sesongen 2011 er det bare to treff:

1. Bad Camberg (http://www.lottermann-veteranen-treffen.de/)

og

2. SCC (www.sccevent.com)

...du trenger egentlig ikke tenke på annet.
Loggført

SCREWDRIVER #2
B-Bay
Seniormedlem
****
Innlegg: 497
Bosted: Buskerud



Vis profil WWW
« Svar #4 på: september 15, 2010, 11:21:48 am »

Det der Bad Camberg treffet såg kult ut! Spørs om man ikke skal forsøke og komme seg dit da! Gliser
Loggført

1973 Boble 1303 Cab
1973 Boble 1300s BUDDY
1977 Westfalia
1969 VW Buss (Prosjekt)
1971 Lillebror
SplitMan
VSN
Supermedlem
*****
Innlegg: 3676
Bosted: Trønder i eksil



Vis profil
« Svar #5 på: september 15, 2010, 11:35:08 am »

Det der Bad Camberg treffet såg kult ut! Spørs om man ikke skal forsøke og komme seg dit da! Gliser

Her er litt mer info:
http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=399989

Også kan du jo google bad Camberg og vw.
Loggført

SCREWDRIVER #2
B-Bay
Seniormedlem
****
Innlegg: 497
Bosted: Buskerud



Vis profil WWW
« Svar #6 på: september 15, 2010, 12:06:46 pm »

Putter dette treffet inn på kalenderen med en gang jeg Gliser
Ser veldig morsomt ut, og skal man ha den-ulitmate-vw-sommer, ja da må man bare begynne og booke helger og uker Gliser
Loggført

1973 Boble 1303 Cab
1973 Boble 1300s BUDDY
1977 Westfalia
1969 VW Buss (Prosjekt)
1971 Lillebror
EspenX
Supermedlem
*****
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo


Praise the raised


Vis profil
« Svar #7 på: september 15, 2010, 12:40:50 pm »

Hvis du kun satser på Bad Camberg og SCC går du glipp av mye morro Glad

Det blir ikke ordentlig VW-sommer hvis man ikke starter sesongen med Bug Camp på Helgøya i mai (?), et av de triveligste treffene i Norge.

Til neste år er det også European Bug In, et treff jeg gleder meg til å besøke for første gang.

Er man buss-interessert kommer man heller ikke utenom Mekka - les England. Bug Jam, Big Bang eller Volksworld er tre engelske treff som slår alle andre treff ned i støvlene. Å se titusenvis av strøkne busser på ett treff er ubeskrivelig.
Loggført

1969 Militær-buss
B-Bay
Seniormedlem
****
Innlegg: 497
Bosted: Buskerud



Vis profil WWW
« Svar #8 på: september 15, 2010, 13:02:24 pm »

Hvis du kun satser på Bad Camberg og SCC går du glipp av mye morro Glad

Det blir ikke ordentlig VW-sommer hvis man ikke starter sesongen med Bug Camp på Helgøya i mai (?), et av de triveligste treffene i Norge.

Til neste år er det også European Bug In, et treff jeg gleder meg til å besøke for første gang.

Er man buss-interessert kommer man heller ikke utenom Mekka - les England. Bug Jam, Big Bang eller Volksworld er tre engelske treff som slår alle andre treff ned i støvlene. Å se titusenvis av strøkne busser på ett treff er ubeskrivelig.

Hmmm...... ser ut som om dette kan bli en travel sommer Gliser Gliser Gliser

England ja.... Det hadde jo og vært inmari kult! Får søke litt på dette, og finne ut hvilke datoer dette er. Selvom det skal bli en skikkelig vw sommer, kan vi ikke bruke alle de 8 sommerukene på ferie. Må jobbe biiiiitte litt også... Eller??
Loggført

1973 Boble 1303 Cab
1973 Boble 1300s BUDDY
1977 Westfalia
1969 VW Buss (Prosjekt)
1971 Lillebror
SplitMan
VSN
Supermedlem
*****
Innlegg: 3676
Bosted: Trønder i eksil



Vis profil
« Svar #9 på: september 15, 2010, 13:08:42 pm »

Hvis du kun satser på Bad Camberg og SCC går du glipp av mye morro Glad

Det blir ikke ordentlig VW-sommer hvis man ikke starter sesongen med Bug Camp på Helgøya i mai (?), et av de triveligste treffene i Norge.

Til neste år er det også European Bug In, et treff jeg gleder meg til å besøke for første gang.

Er man buss-interessert kommer man heller ikke utenom Mekka - les England. Bug Jam, Big Bang eller Volksworld er tre engelske treff som slår alle andre treff ned i støvlene. Å se titusenvis av strøkne busser på ett treff er ubeskrivelig.

Det er mulig England er Mekka om det er buss man er interessert i .... for stort sett alt annet innen VW-hobbyen, er det Tyskland som gjelder.

Smaken er som baken... og det er nok en ganske stor andel av den internasjonale VW-hobbyen som vil si seg ganske uenig i mange av dine perspektiver her Espen - men for all del, hver sin smak.

« Siste redigering: september 15, 2010, 13:51:15 pm av SplitMan » Loggført

SCREWDRIVER #2
raaen
Supermedlem
*****
Innlegg: 3603
Bosted: Darbu, Øvre Eiker. tlf. 99615690


Vis profil

« Svar #10 på: september 15, 2010, 13:41:55 pm »

Tyskland 1 Mai, Bug Run, Bad Camberg, og SCC. blir sikker litt til også.
Loggført
Oval57
Supermedlem
*****
Innlegg: 3011
Bosted: Lier


Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.


Vis profil WWW
« Svar #11 på: september 15, 2010, 13:50:30 pm »

Jeg slår ett slag for VW internationals i Fredrikstad, ca. akkurat 1. søndagen i juli hvert år. Trivelig treff med tradisjon med fint vær. Det er et treff for hele familien.

Bad Camberg i 2011 er et must. De nestenheltoriginaltreffene i Tyskland hvert 2. år er helt fantastiske.
Loggført

*Paradise road*
Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.com
Tlf. 900 13 764
Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer.
Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har
noe du vil selge.
B-Bay
Seniormedlem
****
Innlegg: 497
Bosted: Buskerud



Vis profil WWW
« Svar #12 på: september 15, 2010, 13:54:09 pm »

Hørest som sagt ut til å bli en travel sommer Gliser
Bad Camberg høres jo virkelig ut noe man bør satse på!

Eller er vi veldig glade i Westfaliaer så om jeg forstår det rett er kanskje England plassen for det?
Litt krøkkete og komme seg dit i egen bil bare....
Loggført

1973 Boble 1303 Cab
1973 Boble 1300s BUDDY
1977 Westfalia
1969 VW Buss (Prosjekt)
1971 Lillebror
EspenX
Supermedlem
*****
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo


Praise the raised


Vis profil
« Svar #13 på: september 15, 2010, 14:42:05 pm »

Smaken er som baken... og det er nok en ganske stor andel av den internasjonale VW-hobbyen som vil si seg ganske uenig i mange av dine perspektiver her Espen - men for all del, hver sin smak.

Så du mener en stor andel av den internasjonale VW-hobbyen ikke liker Mjøs-treffet, Øystein?  Sjokkert Eller er uenige i at jeg gleder meg til å besøke EBI? Glad

Spøk til side, vet du om bedre buss-treff enn de jeg nevnte, så rop ut - jeg drar gjerne dit også Glad Ut fra ren buss-interesse har Bug Jam, Big Bang og Volksfest (i den rekkefølgen) vært de beste treffene jeg har vært på.

(Ikke å misforstå som at det ikke finnes bedre treff hvor det er busser - som SCC.)
Loggført

1969 Militær-buss
Boerge
Seniormedlem
****
Innlegg: 339
Bosted: Vaxholm, Stockholm, Sverige


Vis profil

« Svar #14 på: september 15, 2010, 15:01:21 pm »

Spøk til side, vet du om bedre buss-treff enn de jeg nevnte, så rop ut - jeg drar gjerne dit også Glad Ut fra ren buss-interesse har Bug Jam, Big Bang og Volksfest (i den rekkefølgen) vært de beste treffene jeg har vært på.

Et av de bedre "buses only"-treff jeg har vært på er OCTO-meet (Orange County Transporter Organization). Kan varmt anbefales.
« Siste redigering: september 15, 2010, 15:03:08 pm av Boerge » Loggført

Cowboys from Hell
mags
Supermedlem
*****
Innlegg: 3531
Bosted: Sølvbyen



Vis profil WWW
« Svar #15 på: september 15, 2010, 16:39:46 pm »

Det skal jeg være enni i Børge,
Er ikke så sikker pirka husker godt fra det da,han lå jo å sov helle dagen da Osteaktig
Loggført

Good Work ain`t cheap
Cheap work ain`t good
Mags  90508914.
JS
Supermedlem
*****
Innlegg: 2748
Bosted: Fredrikstad



Vis profil
« Svar #16 på: september 15, 2010, 18:15:30 pm »

http://www.europeanbugin.com/

Her er det bare å sette av tid til neste sommer!!! Først Bad Camberg helgen før, så cruise ned til Belgia der det vil bli aktiviteter hver dag i uken mellom BC og EBI! Dyno Day hos Pat´s VW Shop i Nivelles, besøk BBT´s fantastiske samling utenfor Antwerpen, DAS cruise night på MacDonald´s i Waterloo...
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!