mai 03, 2024, 04:08:28 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: På let etter vw treff i Thailand, hm....  (Lest 1831 ganger)
B-Bay
Seniormedlem
****
Innlegg: 497
Bosted: Buskerud



Vis profil WWW
« på: september 15, 2010, 08:18:15 am »

Sakl til Thailand om to uker, og tenke jeg skulle snuse på om det fantes noen treff, eller andre vw relaterte ting, men var biiitte litt vanskelig og skjønne ww thaiklubben sine sider Gliser Gliser Gliser
http://www.thaivwclub.com/tvc/client/
Men får jo se om vi finner noen fiiine bilder da! Ser ikke ut som om det er mangel på vw i Thailand heller Gliser
Loggført

1973 Boble 1303 Cab
1973 Boble 1300s BUDDY
1977 Westfalia
1969 VW Buss (Prosjekt)
1971 Lillebror
B-Bay
Seniormedlem
****
Innlegg: 497
Bosted: Buskerud



Vis profil WWW
« Svar #1 på: september 15, 2010, 08:56:11 am »

Tror jeg kanskje skal kjøpe meg en kald øl i denne baren Øyerulling
http://www.thaivwclub.com/tvc/client/
Loggført

1973 Boble 1303 Cab
1973 Boble 1300s BUDDY
1977 Westfalia
1969 VW Buss (Prosjekt)
1971 Lillebror
rulator
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 630
Bosted: Lutvann, Oslo


Fartsblind så langt det går


Vis profil
« Svar #2 på: september 15, 2010, 13:55:38 pm »

http://translate.google.com/translate?js=n&prev=_t&hl=no&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&sl=th&tl=no&u=http://www.thaivwclub.com/tvc/client/&act=url

prøv denna Blunker
Loggført

Old Volkswagens don't drip oil,                    1302 for the win!         
they just mark their spot!                                Käfer-Cup
B-Bay
Seniormedlem
****
Innlegg: 497
Bosted: Buskerud



Vis profil WWW
« Svar #3 på: september 15, 2010, 13:59:42 pm »

Ja, hehe. Funker jo greit det, eller?? Gliser Gliser Gliser

Cal ser Guru i en enstemmig stemme ikke gjør det at Gene Berg shifter Soogd er at balansen noen autentisk Hurst Det beste som อย่างว่าละครับต่างจิตต่างใจ Oppmerksom på at hver annen ครับ være annerledes. บ้างคนยังว่าน้องเมย์ พิชนาฎ sexy กว่า น้องอั้ม เลย อ้าวแล้วกรู จะรู้ไหมเนี่ย? Noen barn kan den fred som Chana ® Nong Er jeg sexy enn full fart og skru å vite? Only อย่าพึ่งโวยครับ “แอร์เทรน เย็นใจ ไม่ทอดทิ้ง” Ramaskrik ikke bare denne dagen, Air Training Yenjai ikke forlatt. "

ผมจะชำแหละ Shifter ที่ขายกันในตลาด Jeg vil skjære girkontrolleren solgt i markedet. แล้วให้คะแนนและมุมมองสำหรับการตัดสินใจในการเลือกซื้อครับ Og så se og stemme for vedtaket om å kjøpe ครับ. มาว่ากันต่อครับถึงแนวทางในการไปหมั้นสาวเจ้า ว่า Shifter แบบใด หน้าตาจิ้มลิ้ม พริ้มเพรา หรือสูงต่ำ ดำขาว แบบไหนจึงจะเหมาะกับอุ้งมือเรา Det sies å komme til ครับ tilnærming for å engasjere unge shifter du at et behagelig utseende elegant eller høye eller lave en svart og hvit der den vil passe vår rekkevidde.


Ikke helt lett og forstå men..... hehe....
Loggført

1973 Boble 1303 Cab
1973 Boble 1300s BUDDY
1977 Westfalia
1969 VW Buss (Prosjekt)
1971 Lillebror
rulator
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 630
Bosted: Lutvann, Oslo


Fartsblind så langt det går


Vis profil
« Svar #4 på: september 15, 2010, 14:03:01 pm »

HEHEHE
Kanskje engelsk oversettelse er bedre?

http://translate.google.com/translate?hl=no&sl=th&tl=en&u=http://www.thaivwclub.com/tvc/client/
Loggført

Old Volkswagens don't drip oil,                    1302 for the win!         
they just mark their spot!                                Käfer-Cup
B-Bay
Seniormedlem
****
Innlegg: 497
Bosted: Buskerud



Vis profil WWW
« Svar #5 på: september 15, 2010, 14:05:13 pm »

Ja kanskje det! Hehe!
Den thainorsken der var litt småviren i alle fall Gliser
Loggført

1973 Boble 1303 Cab
1973 Boble 1300s BUDDY
1977 Westfalia
1969 VW Buss (Prosjekt)
1971 Lillebror
Trygve H
Seniormedlem
****
Innlegg: 314
Bosted: Ørsta


Vis profil

« Svar #6 på: september 17, 2010, 13:32:14 pm »

Sitat
Cal ser Guru i en enstemmig stemme ikke gjør det at Gene Berg shifter Soogd er at balansen noen autentisk Hurst Det beste som อย่างว่าละครับต่างจิตต่างใจ Oppmerksom på at hver annen ครับ være annerledes. บ้างคนยังว่าน้องเมย์ พิชนาฎ sexy กว่า น้องอั้ม เลย อ้าวแล้วกรู จะรู้ไหมเนี่ย? Noen barn kan den fred som Chana ® Nong Er jeg sexy enn full fart og skru å vite? Only อย่าพึ่งโวยครับ “แอร์เทรน เย็นใจ ไม่ทอดทิ้ง” Ramaskrik ikke bare denne dagen, Air Training Yenjai ikke forlatt. "

ผมจะชำแหละ Shifter ที่ขายกันในตลาด Jeg vil skjære girkontrolleren solgt i markedet. แล้วให้คะแนนและมุมมองสำหรับการตัดสินใจในการเลือกซื้อครับ Og så se og stemme for vedtaket om å kjøpe ครับ. มาว่ากันต่อครับถึงแนวทางในการไปหมั้นสาวเจ้า ว่า Shifter แบบใด หน้าตาจิ้มลิ้ม พริ้มเพรา หรือสูงต่ำ ดำขาว แบบไหนจึงจะเหมาะกับอุ้งมือเรา Det sies å komme til ครับ tilnærming for å engasjere unge shifter du at et behagelig utseende elegant eller høye eller lave en svart og hvit der den vil passe vår rekkevidde.

Blei nesten litt redd  Gliser
Loggført

Notchback -72


          
            www.volkswest.no
B-Bay
Seniormedlem
****
Innlegg: 497
Bosted: Buskerud



Vis profil WWW
« Svar #7 på: september 27, 2010, 17:38:07 pm »

Sitat
Cal ser Guru i en enstemmig stemme ikke gjør det at Gene Berg shifter Soogd er at balansen noen autentisk Hurst Det beste som อย่างว่าละครับต่างจิตต่างใจ Oppmerksom på at hver annen ครับ være annerledes. บ้างคนยังว่าน้องเมย์ พิชนาฎ sexy กว่า น้องอั้ม เลย อ้าวแล้วกรู จะรู้ไหมเนี่ย? Noen barn kan den fred som Chana ® Nong Er jeg sexy enn full fart og skru å vite? Only อย่าพึ่งโวยครับ “แอร์เทรน เย็นใจ ไม่ทอดทิ้ง” Ramaskrik ikke bare denne dagen, Air Training Yenjai ikke forlatt. "

ผมจะชำแหละ Shifter ที่ขายกันในตลาด Jeg vil skjære girkontrolleren solgt i markedet. แล้วให้คะแนนและมุมมองสำหรับการตัดสินใจในการเลือกซื้อครับ Og så se og stemme for vedtaket om å kjøpe ครับ. มาว่ากันต่อครับถึงแนวทางในการไปหมั้นสาวเจ้า ว่า Shifter แบบใด หน้าตาจิ้มลิ้ม พริ้มเพรา หรือสูงต่ำ ดำขาว แบบไหนจึงจะเหมาะกับอุ้งมือเรา Det sies å komme til ครับ tilnærming for å engasjere unge shifter du at et behagelig utseende elegant eller høye eller lave en svart og hvit der den vil passe vår rekkevidde.

Blei nesten litt redd  Gliser

Ja ikke sant...?!
Loggført

1973 Boble 1303 Cab
1973 Boble 1300s BUDDY
1977 Westfalia
1969 VW Buss (Prosjekt)
1971 Lillebror
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!