mai 10, 2024, 14:15:22 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Boble ønskes kjøpt.  (Lest 889 ganger)
ricecooker
Nybegynner
*
Innlegg: 10
Bosted: Istad, like utenfor Molde


Vis profil

« på: mars 30, 2009, 20:12:36 pm »

Hei.

Min samboer har fått lyst til å kjøpe seg en boble som sommerbil.

Vi er derfor på utkikk etter en passende boble, er åpne for det meste av forslag.
Er mest interessert i 60-tallsboble, 1302 eller 1303 er ikke så fristende. Synes litt av sjarmen forsvinner etter hvert som plastdetaljene kommer til.
Er ikke så redd for å jobbe litt med den, jeg greier det meste selv, har sveiseapparat hjemme og lakkboks på jobb. Men det bør helst være et kjørbart objekt, føler ikke at jeg orker en helrenovering før vi kan bruke den litt. Vi var og kikket på en 67 modell her i nærheten, et flott objekt, men den hadde stått delvis nedplukket i 10 år, og trenger en total gjennomgang. Frister å kjøpe noe som er litt mer ferdig.
Er ikke ute etter noen orginal klassiker, jeg regner med at dette blir en skikkelig rånebil før fruen har fått den som hun ønsker...
Budsjettet er egentlig ganske romslig, det er viktigere å finne en god bil enn å spare et par tusen.

Så her er det bare å komme med forslag, bruk helst  PM da jeg ikke har tilgang på mail for tiden.

Loggført
vriompeisen
Nybegynner
*
Innlegg: 5
Bosted: eide


Vis profil

« Svar #1 på: april 27, 2009, 16:16:46 pm »

Hei!
Har ei 69 model, med 1300 motor, noe rust og litt jobb for å få den eu godkjent.
ta kontakt hvis du er interisert, reg.nr. T-184
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!