mai 04, 2024, 18:33:54 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
avstemning
Spørsmål: Takgrind eller ikke??
JAAA:D - 2 (13.3%)
NEI! - 13 (86.7%)
Stemmer totalt: 15

Sider: 1 ... 5 6 [7]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Min '71 1302S Er orginaleksos noe tess?Hindrer den effekt selv fra en org motor?  (Lest 40814 ganger)
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #180 på: desember 31, 2009, 15:43:34 pm »

Ei orginal potte held nok igjen litt effekt ja! Det er jo derfår bilane går bedre med "effekt-anlegg" Men det er likavel ikkje mykje det er snakk om! Og lyden skal du ikkje vera redd for! Eg har singel quietpack på impulsen, og den er quiet ja! Høyerer nesten ingenting, bortsett frå i tunellar! Då er det ei voldsom bass-aktig-buldring.. Quietpack er forøvrig nokon av anlegga som gjer mest effekt og.
Superfila vert du glad i ja! Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Superbeetle
Supermedlem
*****
Innlegg: 513
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #181 på: desember 31, 2009, 16:51:24 pm »

Hm...kunne jo kanskje bestilt et økonomi-effektanlegg..


Det jeg mente med lyden var egentlig ment mot det orginale. For org eksosen uten eksoshalene lager ganske mye lyd, vil tro at et effektanlegg vil lage mindre lyd... Jeg liker litt lyd! Osteaktig Men syntes det er litt dumt om eksosen skal overdøve evt ulyder fra motoren. Rekker tunge (ikke det at jeg vil ha slike uansett)
Loggført

´71 1302S
´12 Yamaha YZF-R6
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #182 på: desember 31, 2009, 17:03:27 pm »

Veldig økonomiske anlegg kan ofta vera dårlegare enn orginalen!

Og det er vel ikkje så mykje ulyder i motoren din vel? Er jo isåfall berre å gå bak og høyra etter det, så merker du nok ulyder!
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Superbeetle
Supermedlem
*****
Innlegg: 513
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #183 på: desember 31, 2009, 17:06:54 pm »

Veldig økonomiske anlegg kan ofta vera dårlegare enn orginalen!

Og det er vel ikkje så mykje ulyder i motoren din vel? Er jo isåfall berre å gå bak og høyra etter det, så merker du nok ulyder!


hehe...ja har mest lyst på csp sitt! Men tror det må vente litt!...

Er ingen ulyder, men er redd for at om det oppstår noe uventet så vil jeg ikke høre det pga eksosen? Sikkert bare meg som overtenker litt Rekker tunge
Loggført

´71 1302S
´12 Yamaha YZF-R6
ballaopel
Nybegynner
*
Innlegg: 1
Bosted:


Vis profil

« Svar #184 på: mars 17, 2010, 22:30:48 pm »

Ble ganske fornøyd ja:)

har ikke gjort noe med mål etc(slettet også alle pm´ene mine, men var det ikke deg jeg snakket med)..

Syntes egentlig at interiøret ser finere ut i virkeligheten enn hva som kommer fram på bilder med sexleketøy ..men det er vel gjerne en bra ting Osteaktig


Skal nok ha sorte dørsider og sort baksete, får se om ikke det lar seg ordne i løpet av vinteren.

Er fortsatt 1000 små og store ting jeg må gjøre, iallefall nok til at jeg blir litt oppgitt til tider..

Såg noen videoer på youtube angående senking bak.. Fikk med en gang følelsen av at dette var noe som helt sikkert kom til bare medføre elendighet som følge av at alt sikkert sitter bom fast og tålmodigheten min kommer til å ryke halvveis uti oppgaven.. SÅ tror jeg starter med koni dempere og utsetter senkingen litt..

Senking er da bra ? Kult er det iallefall Blunker
Loggført
Sider: 1 ... 5 6 [7]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!