mai 17, 2024, 14:44:47 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
  Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer  
  Vis innlegg
Sider: [1]
1  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Familiens prosjekter (far og sønn) på: september 02, 2008, 22:22:05 pm
Koster ikke skjorta å få krommet opp to horn heller Blunker

Selv vil jeg sveise fast brakettene mine i fangerne så jeg slipper de gjennomgående boltene,
men fangere kostere fort litt mer å få krommet opp Trist JADA, jeg har litt sansen for Foose-style! Blunker
No må eg spør(er jo ny på detta), Foose-style, veit kem han e, men i forhold til fangarane her. Flytta opp horno, eller å sveisa fangarane? Hæ
2  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: MrHockey`s Boble 1969mod med nye bilder:) på: september 02, 2008, 22:19:21 pm
Godt jobba!!
Pass på å ta vare på egne idea!! Da er lov å ombestemma seg, men fy så kjedeligt om du ser da blir feil for deg. Mi nesta blir og ei '69. Dog vil eg nok bruka orginal skjermane, men kanskje andre baklys!
Skal følga med på detta prosjektet. Glad
3  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Familiens prosjekter (far og sønn) på: september 02, 2008, 22:07:16 pm
Fy søren så bra! Digge begge bilane. Som ny her så har eg jo ikkje fått med meg tråden frå starten av, men eg har jommen sotte her og lest heile sullamitten frå starten av.
Stor respekt for Far din Empiboy, men kanskje enda større respekt for oppfinsomheten din! Sjokkert
Når eg såg senkinga av støtfangarne, og med tanke på kor flink du er til å fabrikera, så kanskje du kunna løfta horna oppover på fangaren. Må litt kutting og sveising, pluss kromming til.  Veit om eit godt forholdsvis billigt alternativ til kromming(Alclad), siden da er mykje brukt i modellbyggarhobbyen. Krever litt svart emaljelakk, Alclad krom, og airbrush!
4  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Personlig 1303 på: september 02, 2008, 18:50:56 pm
Tja, om det er same setene du beskriver, så er dei eg har i bilen bedre. Glad
Tanken på Matt var der, men eg valgte å la da vær grønn perlemor i da svarta, pga grønn solskygge i den tofarga frontruta. Da er og litt gull perlemor i panseret. Da kan vær at eg lage ei god gammal GT stripa over bilen, i same svart med perlemor. Da var egentligt planlagt, men når me såg bilen med den oransje perlemoren på, så droppa eg da. I solskinn kan den få deg til å oversjå ambulansane Gliser
Størsta problemet kjem til å bli ifm bruk av blinklys, dei blir bortevekk på solkinnsdagar.
5  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Personlig 1303 på: september 02, 2008, 11:07:48 am
Motor er fortalt å vær ein 1835! Det eg veit er att den er bygd på ei brasiliansk 1300 blokk. og har ein stk modifisert 1600 gassar. Går fordømt billigt, og trekker godt. Har aldri hatt ein uorginal motor i boble tidligare, så eg kan kun samenligna med mi forgje 1303s med orginal 1600. Denna er ein god del sprekare. Spesielt lika eg att den passer rett inn på norske landeveier. Forbikjøring går fint i 4., og treng eg meir puff, så er jo 3. der. 0.7 på milo er reine drømmen, men eg rekna då med att da kan bli trøbbel etter kvart, så eg får gi den litt meir.
Interiøret vil eg prøva laga t sjøl. Som med exteriøret, så kjøre eg egen oppskrift. Bl.a. så tenke eg å bruka glidelås til panelsidene, så eg slepp holda på med dei hersens klippso. Eg tenker bruka denim, og har blitt føreslått å modernisera eit Jeans interiør, noko eg prøve sjekka opp om er fornuftigt i forhold til eigen ide.
Ser for meg stolar frå '76 Corolla e30, evnt. og nyare Corolla eller Toyota, med dei same stolane.
Som ein ser på exteriøret, så er '70 tallet synligt, så eg dropper CD til fordel for kasset spelar, equlizer og forsterkar/a i midtkonsoll. TSX 100 eller lignandas kassa høytalara bak m.m.
Gearspak hodet blir Alfred E.(MAD), frå Jimmy Flintstone.
Ein del ting folk vil reagera på er valg av 1302 baklys og hengsle monterte speil. Da stemme liksom ikkje med ein 03. Eg prøve uansett. Fordelen blir jo att sio eg vil bruka den året rundt, så har eg fjerna alle hål i karossen for speil, antenna, listverk og logoar.
Eg har fått tak i eit par "billet" vindusveier frå EMPI, men trur da blir for moderne. Men tanken er å prøva få til mest muligt uten plast inne i bilen. Noko som vil passa til Wolfrace felgane, og alu stigtrinna.
6  Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Sv: Deler til bakbrems 1303! på: september 02, 2008, 10:43:42 am
T2 '85-91.

Då får me sjekka.
Takk!!
7  Forum / Prosjektgarasjen / Personlig 1303 på: september 01, 2008, 21:23:49 pm
Dette litt imellom fleire stola denna. Inspirasjonen er frå England og '70 talet. Diverse GT bilar, med svart panser alufelgar, m.m.
Fargen på min er riktig nok ikkje solid, men perlemor. Panseret er meir solid med perlemor i.

Detta er mitt aller første bilprosjekt, og innkjøp av nok eit prosjekt er gjort. Så etter over 20 år med drømming, har eg endelig fått begynta ta meg ut. F..... F....... så kjekt!!
8  Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Deler til bakbrems 1303! på: september 01, 2008, 20:49:04 pm
Hei!
Eg er den (u)heldige eigar av ei 1303 med sjølregulerandes bremse bak!
Lik dei på denne linken: http://autorepair.about.com/library/images/bl242lib.htm
Bilen er opprinneleg Svensk, noko eg forstår kan være ein av grunnane for detta untaket. Eg mangler desverre Justerskuen, og Juster armen(blekket) på den eine sida. Er da noken som kan hjelpa? Det er snakk om den venstre sida, tilfelle det er skjel på h/v. Er forsåvidt og interessert i å kjøpa opp til fleire av desse delane, og fjærene til desse bremsene. Ser for meg framtidige problem!! Flau
Sider: [1]
Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!