november 10, 2024, 21:38:24 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: VW 412 blir til VW-Porsche 612 Rs  (Lest 167705 ganger)
VW 612 RS
Seniormedlem
****
Innlegg: 486
Bosted: Klæbu


VW 612 RS


Vis profil WWW
« Svar #120 på: september 06, 2012, 13:41:57 pm »

Har mulighet til å shoppe litt jeg.
Bare du veit hvilken farge du vil ha.

LY3D Tornado rød.
Trenger du bilde med bedre oppløsning?
Loggført

- Audi S6 -97 avant
- Audi A4 -97 1.8TQ avant
- VW 412/6 -74 (3,0/930)
- VW 1303 -74 (2,9/901)
- Chevy van (Tiara Presidential) - 92 G20 5,7 bensin
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #121 på: september 06, 2012, 16:57:49 pm »

Det hadde vært no ja.
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
Jærva
Supermedlem
*****
Innlegg: 1438
Bosted: Østlandet.



Vis profil WWW
« Svar #122 på: september 06, 2012, 17:01:46 pm »

Tornadorød er jo en fin rødfarge i forhold til Porsche sin rødfarge, den synes jeg er litt tam. Har hatt denne fargen på en Corrado, og fra det husker jeg at den har mange nyanser, noe som kan være kjekt å merke seg hvis en skal lakkere opp igjen noe senere...
Mener å huske at lakkerern´ sa at denne fargen hadde bortimot flest nyanser av alle farger.
Som sagt fin farge, men rød (ikke metallic) krever jevnlig pleie / voksing for at den ikke skal falme, og denne fargen tåler fint ett eller to lag med ekstra klarlakk  Blunker
« Siste redigering: september 06, 2012, 17:04:57 pm av Jærva » Loggført

Det 7. bud : Du skal ikke stjele. Staten liker ikke konkurranse!

Øyelokk, 009-fordeler og chrommoly-støtstenger skal destrueres!
VW 612 RS
Seniormedlem
****
Innlegg: 486
Bosted: Klæbu


VW 612 RS


Vis profil WWW
« Svar #123 på: september 06, 2012, 20:27:53 pm »

Tornadorød er jo en fin rødfarge i forhold til Porsche sin rødfarge, den synes jeg er litt tam. Har hatt denne fargen på en Corrado, og fra det husker jeg at den har mange nyanser, noe som kan være kjekt å merke seg hvis en skal lakkere opp igjen noe senere...
Mener å huske at lakkerern´ sa at denne fargen hadde bortimot flest nyanser av alle farger.
Som sagt fin farge, men rød (ikke metallic) krever jevnlig pleie / voksing for at den ikke skal falme, og denne fargen tåler fint ett eller to lag med ekstra klarlakk  Blunker

Ja, falming var det første jeg tenkte på når man kom inn på rødfarge.
Lakkereren sa at det skal på to lag med klarlakk og da er problemet med falming løst
Loggført

- Audi S6 -97 avant
- Audi A4 -97 1.8TQ avant
- VW 412/6 -74 (3,0/930)
- VW 1303 -74 (2,9/901)
- Chevy van (Tiara Presidential) - 92 G20 5,7 bensin
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #124 på: september 07, 2012, 09:38:55 am »

Originalt når golf kom med denne rødfargen så var det uten klarlakk. Så ved å legge klarlakk på så blir problemet løst ja.
Har en Karmann Ghia i familien som er lakkert i ly3d med klarlakk. Den har holdt i snart 20 år.
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #125 på: september 07, 2012, 09:46:15 am »

Jeg spør bare.. vil ikke rødt se litt "billig" ut på denne bilen?
Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
VW 612 RS
Seniormedlem
****
Innlegg: 486
Bosted: Klæbu


VW 612 RS


Vis profil WWW
« Svar #126 på: september 07, 2012, 11:01:49 am »

Jeg spør bare.. vil ikke rødt se litt "billig" ut på denne bilen?

Jo, er faktiskt enig BB.
Har vel aldri vært så i tvil noen gang.
Huff, dette er ikke lett.
Det var kanskje dette som skulle til Glad

Planen var egentlig å lakke motorrom og kupe sort matt men kofferterommet foran i bilens farge. Da er det mulig å bytte farge uten for mye jobb.
Under blir den sort matt uansett.

Satt i går kveld å gikk igjennom gamle bilder og da synes jeg det er ganske anonymt med den blå fargen som er på i dag.
Det er en blå pearl med litt rød perle. Egentlig en ganske fin farge.
Loggført

- Audi S6 -97 avant
- Audi A4 -97 1.8TQ avant
- VW 412/6 -74 (3,0/930)
- VW 1303 -74 (2,9/901)
- Chevy van (Tiara Presidential) - 92 G20 5,7 bensin
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #127 på: september 07, 2012, 11:56:14 am »

Kanskje en titt i fargene til House of Kolor kunne vært til hjelp? De har mange kule farger.

 http://www.houseofkolor.com/Shimrin2/Shimrin2series.jsp
« Siste redigering: september 07, 2012, 12:01:11 pm av Dewil » Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
Pål
Supermedlem
*****
Innlegg: 3941
Bosted: Teie / Tønsberg


Vestfold


Vis profil
« Svar #128 på: september 07, 2012, 12:24:11 pm »

Kanskje en titt i fargene til House of Kolor kunne vært til hjelp? De har mange kule farger.

 http://www.houseofkolor.com/Shimrin2/Shimrin2series.jsp

Rootbear på sølv base Glad
Loggført

Pål
- 1959 T1 Rag Top
(Ö\_!_/Ö)
I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
VW 612 RS
Seniormedlem
****
Innlegg: 486
Bosted: Klæbu


VW 612 RS


Vis profil WWW
« Svar #129 på: september 08, 2012, 17:19:58 pm »

Endelig ferdig med all sveising på karosseriet.
Har gjort et ingrep i gulvet slik at det finnes 2 tuneller med plass til div rør og slanger under hele bilen.
Karosseriet er totalt strippet og klar for sandblåsing så rett til lakkering etterpå.

Fy flate så mye småtteri som finnes på en bil.
Har kassevis med deler og duppeditter.
Men blir vel bra til slutt. Bestemte meg for å strippe det helt og sandblåse hele bilen.
Dropper tak, panser og dører da disse er helt strøkne.

Når man har lagt ned SÅ mye tid og ikke minst penger så bør man ta steget helt ut.
Det ser ikke ut som det har kostet spesilet mye penger, men huff så dyrt det har blitt :-)
Men noe må vi vel bruke pengene på  Gliser


*  (146.25 KB. 887x662 - vist 839 ganger.)

« Siste redigering: april 01, 2015, 14:37:44 pm av VW 612 RS » Loggført

- Audi S6 -97 avant
- Audi A4 -97 1.8TQ avant
- VW 412/6 -74 (3,0/930)
- VW 1303 -74 (2,9/901)
- Chevy van (Tiara Presidential) - 92 G20 5,7 bensin
Pål
Supermedlem
*****
Innlegg: 3941
Bosted: Teie / Tønsberg


Vestfold


Vis profil
« Svar #130 på: september 08, 2012, 18:16:05 pm »

Jeg ville droppet sand og blåst med bakepulver eller kalk istede. Du blir aldri kvitt all sanda etterpå. Jeg hadde sand i motorrommet på ovalen min i flere år etter den var sandblåst. Og jeg brukte mange timer med støvsuger og trykkluft for å få sanda ut før lakkering. Men fikk aldri ut alt.
Loggført

Pål
- 1959 T1 Rag Top
(Ö\_!_/Ö)
I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
VW 612 RS
Seniormedlem
****
Innlegg: 486
Bosted: Klæbu


VW 612 RS


Vis profil WWW
« Svar #131 på: september 08, 2012, 19:11:20 pm »

Jeg ville droppet sand og blåst med bakepulver eller kalk istede. Du blir aldri kvitt all sanda etterpå. Jeg hadde sand i motorrommet på ovalen min i flere år etter den var sandblåst. Og jeg brukte mange timer med støvsuger og trykkluft for å få sanda ut før lakkering. Men fikk aldri ut alt.

Jo, tanken har streifet meg.
For å være ærlig har jeg ikke peiling på hva de skal blåse med.
Har hatt et firma på befaring og de skulle bruke forskjellig typer blåsemiddel avhengig av hva de skulle gjøre.
Det er masse tektyl som skal bort og det er det vel bare speisielt skarp sand som skal til.
Loggført

- Audi S6 -97 avant
- Audi A4 -97 1.8TQ avant
- VW 412/6 -74 (3,0/930)
- VW 1303 -74 (2,9/901)
- Chevy van (Tiara Presidential) - 92 G20 5,7 bensin
Pål
Supermedlem
*****
Innlegg: 3941
Bosted: Teie / Tønsberg


Vestfold


Vis profil
« Svar #132 på: september 08, 2012, 21:31:04 pm »

Du kan blåse med tørris for å fjerne tectyl.
Loggført

Pål
- 1959 T1 Rag Top
(Ö\_!_/Ö)
I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
VW 612 RS
Seniormedlem
****
Innlegg: 486
Bosted: Klæbu


VW 612 RS


Vis profil WWW
« Svar #133 på: september 09, 2012, 17:41:39 pm »

Måtte bare prøvemontere stol og seler.
Ivrig sjø Gliser


* Stol kopi.JPG (143.99 KB. 830x619 - vist 762 ganger.)

Loggført

- Audi S6 -97 avant
- Audi A4 -97 1.8TQ avant
- VW 412/6 -74 (3,0/930)
- VW 1303 -74 (2,9/901)
- Chevy van (Tiara Presidential) - 92 G20 5,7 bensin
Dewil
Supermedlem
*****
Innlegg: 7541
Bosted: Moss


"Opinions are like assholes...everyone has one"


Vis profil WWW
« Svar #134 på: september 09, 2012, 19:51:02 pm »

Viktig å prøve Gliser
Ser veldig bra ut!
Loggført


Proud member and co-founder of Senkemafia'n.
    Facebook.com/HerbieMemorialRun  
Hans
Supermedlem
*****
Innlegg: 1409
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #135 på: september 10, 2012, 12:16:58 pm »

Klæbu ser jeg det står under profilnavnet. Bodde der en gang i tiden - bra bygd det Blunker
Loggført

o 1958/64 T1 Ragtop
o 1957 T1
o 1989 T3
VW 612 RS
Seniormedlem
****
Innlegg: 486
Bosted: Klæbu


VW 612 RS


Vis profil WWW
« Svar #136 på: september 29, 2012, 16:03:04 pm »

I påvente på at lakkering skal begynne så har fått brukt litt tid på andre ting.
Stabstag bak er nå ferdig montert. Synes det var enklere å holde på med dette på benken enn å ligge under bilen


*  (141.63 KB. 754x563 - vist 722 ganger.)



* Stabstag bak #1.JPG (127.65 KB. 778x581 - vist 629 ganger.)



* Stabstag bak #2.JPG (120.55 KB. 778x581 - vist 665 ganger.)


Og farge valget har landet på rødt.
Regner nok med at det blir ganske enkelt Porsche rød (indischrot, LM3A) da denne fargen var tilgjengelig i 1974.
Tornadorød som jeg synes er litt for mørk kom ikke før ut på 80 tallet et sted.
Men ved 2 lag klarlakk og som lakkeren har sagt, ved å putte i 10% farge i siste strøk med klarlakk blir det veldig fin dybde. Han ville bruke hvit eller sølvgrå grunning for å få mere smell i resultatet :-)

« Siste redigering: september 29, 2012, 16:08:19 pm av VW 612 RS » Loggført

- Audi S6 -97 avant
- Audi A4 -97 1.8TQ avant
- VW 412/6 -74 (3,0/930)
- VW 1303 -74 (2,9/901)
- Chevy van (Tiara Presidential) - 92 G20 5,7 bensin
Hulken
Supermedlem
*****
Innlegg: 3429
Bosted: Gjøvik


Hardcore type four...


Vis profil
« Svar #137 på: september 29, 2012, 16:29:18 pm »

Glimrende fargevalg og rått stabstag....
Loggført

Arild B, Gjøvik
1956 1200 cabriocoach restobjekt (solgt til hyggelig herre)
1972 1302S "Hulken" restobjekt
1973 412 2-dørs coupe
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #138 på: september 29, 2012, 16:33:40 pm »

fargen kommer til og passe denne bilen veldig bra, men fargevalg på felgene, tenkt på det?
Loggført
Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5824
Bosted: Oslo, Briskeby


ass UP nose DOWN, rip the tires


Vis profil WWW
« Svar #139 på: september 29, 2012, 16:37:59 pm »

Tror jeg må titte på denne neste gang jeg er hos svigers i Klæbu Glad
Loggført

'67:
10.626@213,65 SCC2016
10.407@215,57 SCC2017
10.221@216,87 SCC2018

Norges raskeste luftkjølte gatebil?

'59:
Snart

VW 612 RS
Seniormedlem
****
Innlegg: 486
Bosted: Klæbu


VW 612 RS


Vis profil WWW
« Svar #140 på: september 29, 2012, 18:37:51 pm »

fargen kommer til og passe denne bilen veldig bra, men fargevalg på felgene, tenkt på det?

Ruf felger skal være grå Martin :-)

MEN har lyst på en sett som skal lakkeres hvite for bruk på bane. Har lurt på Revolution rallycross felger da disse er helhvite.
Loggført

- Audi S6 -97 avant
- Audi A4 -97 1.8TQ avant
- VW 412/6 -74 (3,0/930)
- VW 1303 -74 (2,9/901)
- Chevy van (Tiara Presidential) - 92 G20 5,7 bensin
Pål
Supermedlem
*****
Innlegg: 3941
Bosted: Teie / Tønsberg


Vestfold


Vis profil
« Svar #141 på: september 29, 2012, 21:59:39 pm »

Du får kjøpe mitt sett med 18" RUF og bruke de du har på bane  Gliser

De er strøkene og ferdig lakkert gun metal gray
Loggført

Pål
- 1959 T1 Rag Top
(Ö\_!_/Ö)
I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
VW 612 RS
Seniormedlem
****
Innlegg: 486
Bosted: Klæbu


VW 612 RS


Vis profil WWW
« Svar #142 på: september 30, 2012, 19:04:42 pm »

Det endte med at speilfot fra 911 passet helt perfekt med tanke på vinkel på dørbladet.
Når jeg tok på hull for G-modell speilene fikk jeg en liten overaskelse.
Speilet på passasjersiden fikk helt feil vinkel. Speilet sitter høyre opp på døra som gjør at foten får en helt annen vinkel. Det tenkte jo ikke jeg på :-) Men hva gjør jeg med høyre siden. Dette var SÅ vanskelig å få til at jeg vurderte å droppe hele denne speil løsningen og finne på noe helt annet. Orginale speil er ikke aktuelt.
Plutselig datt det ned en løsning. Hvorfor ikke bare bestille en orginal høyre speilfot til en høyrestyrt 911.
Vips så passet dette 110% :-)

I går fikk jeg besøk av en kompis som kom med to dører fra en Audi S6. Skal nemlig bruke el. vindusheiser fra disse. Dette blir kult med "komfor" lukking av vindune. Dvs en kort trykk så går vinduet helt ned og det samme ved lukking.

Noe må man jo finne på når bilen flytter ut til en lakkverksted :-)
« Siste redigering: oktober 01, 2012, 08:44:14 am av VW 612 RS » Loggført

- Audi S6 -97 avant
- Audi A4 -97 1.8TQ avant
- VW 412/6 -74 (3,0/930)
- VW 1303 -74 (2,9/901)
- Chevy van (Tiara Presidential) - 92 G20 5,7 bensin
Viggo1956
Nybegynner
*
Innlegg: 4
Bosted: Stange



Vis profil
« Svar #143 på: oktober 01, 2012, 00:20:37 am »

Har fulgt tråden din med stor interesse, og dette er virkelig det mest spennende og smakfulle bygget jeg noensinne har sett. Forstår din besluttningsvegring vedrørende farge. Riktig farge er avgjørende, og jeg applauderer valget av en Porsche-kulør, noe annet hadde nærmest blitt feil på denne Porsche-hybriden. Indish-rot er en klassiker, og muligens typisk 80-tall. Jeg har også selv valgt denne fargen en gang på et av mine prosjekt.

Selv om den historiske race-fargen til Porsche (og Mercedes-Benz) ble svært vanlig utover på 2000-tallet, synes jeg at Porsches Artic Silber er et alternativ man burde vurdere. Den gir det sorte en god kontrast, dersom man ønsker å fremheve dette. Den har, avhengig av lys, flotte nyanser av sølv og grått, samt at den fremhever kurvatur på karosseriet på en fantastisk måte. Uansett fargevalg, er dette en vinner, og jeg håper at jeg ved anledning får se denne bilen "live" en gang.

Lykke til med innspurten, stå på !
Loggført
VW 612 RS
Seniormedlem
****
Innlegg: 486
Bosted: Klæbu


VW 612 RS


Vis profil WWW
« Svar #144 på: oktober 10, 2012, 20:14:18 pm »

Ikke så mye som skjer akkurat nå.
Venter på å få flyttet bilen til lakkverksted, men venter på "plassen inni hjørnet" skal bli ledig der den skal få bo en periode og få pleie av en dyktig lakkerer. Renger med at den blir flyttet i helga.

Har i dag bestillt meg "964" kammer for de som vet hva det innebærer :-)
SC kammer med 964 proifil. Dvs uten tappen for servopumpe.
Med 9,8:1 i komp og SSI så kan dette bli ganske friskt oppsett.
Da får man bra uttelling oppover i turtallregisteret. Dør ikke ut ved 5500 med drar helt til 7000+ :-)
Det er maks hva man får ut av CSI anlegget før man må opp i datasprut.

964 kammene er også den beste kombinasjon med turbo oppsett.

Tenkte at det passet bra å få byttet kammene nå når motoren henger i "bukken"
Loggført

- Audi S6 -97 avant
- Audi A4 -97 1.8TQ avant
- VW 412/6 -74 (3,0/930)
- VW 1303 -74 (2,9/901)
- Chevy van (Tiara Presidential) - 92 G20 5,7 bensin
Kjetil Lima
Supermedlem
*****
Innlegg: 2974
Bosted: Stavanger



Vis profil
« Svar #145 på: oktober 11, 2012, 19:28:57 pm »

Det endte med at speilfot fra 911 passet helt perfekt med tanke på vinkel på dørbladet.
Når jeg tok på hull for G-modell speilene fikk jeg en liten overaskelse.
Speilet på passasjersiden fikk helt feil vinkel. Speilet sitter høyre opp på døra som gjør at foten får en helt annen vinkel. Det tenkte jo ikke jeg på :-) Men hva gjør jeg med høyre siden. Dette var SÅ vanskelig å få til at jeg vurderte å droppe hele denne speil løsningen og finne på noe helt annet. Orginale speil er ikke aktuelt.
Plutselig datt det ned en løsning. Hvorfor ikke bare bestille en orginal høyre speilfot til en høyrestyrt 911.
Vips så passet dette 110% :-)

I går fikk jeg besøk av en kompis som kom med to dører fra en Audi S6. Skal nemlig bruke el. vindusheiser fra disse. Dette blir kult med "komfor" lukking av vindune. Dvs en kort trykk så går vinduet helt ned og det samme ved lukking.

Noe må man jo finne på når bilen flytter ut til en lakkverksted :-)

Vær obs på at en speilfot for høyrestyrt 911 har helt feil vinkel når du sitter å ser i speilet fra venstre stol,  gjorde det samme med en 911 en gang! Hos meg hadde tidligere eier gjort samme feilen som du.

Speilet på høyresiden blir helt ubrukelig da det vinkler for mye utover så du bør sveise igjen hullene mens du kan. På grunn av speilfotens utforming på g modellene kan du ikke få det til å stå riktig.

Prøv å sette deg inn på passasjersiden på en annen bil og se i speilet på venstre side. Du kommer bare til å se skog.
Loggført

1961 T1 - Custom
VW 612 RS
Seniormedlem
****
Innlegg: 486
Bosted: Klæbu


VW 612 RS


Vis profil WWW
« Svar #146 på: oktober 11, 2012, 19:39:05 pm »

Det endte med at speilfot fra 911 passet helt perfekt med tanke på vinkel på dørbladet.
Når jeg tok på hull for G-modell speilene fikk jeg en liten overaskelse.
Speilet på passasjersiden fikk helt feil vinkel. Speilet sitter høyre opp på døra som gjør at foten får en helt annen vinkel. Det tenkte jo ikke jeg på :-) Men hva gjør jeg med høyre siden. Dette var SÅ vanskelig å få til at jeg vurderte å droppe hele denne speil løsningen og finne på noe helt annet. Orginale speil er ikke aktuelt.
Plutselig datt det ned en løsning. Hvorfor ikke bare bestille en orginal høyre speilfot til en høyrestyrt 911.
Vips så passet dette 110% :-)

I går fikk jeg besøk av en kompis som kom med to dører fra en Audi S6. Skal nemlig bruke el. vindusheiser fra disse. Dette blir kult med "komfor" lukking av vindune. Dvs en kort trykk så går vinduet helt ned og det samme ved lukking.

Noe må man jo finne på når bilen flytter ut til en lakkverksted :-)

Vær obs på at en speilfot for høyrestyrt 911 har helt feil vinkel når du sitter å ser i speilet fra venstre stol,  gjorde det samme med en 911 en gang! Hos meg hadde tidligere eier gjort samme feilen som du.

Speilet på høyresiden blir helt ubrukelig da det vinkler for mye utover så du bør sveise igjen hullene mens du kan. På grunn av speilfotens utforming på g modellene kan du ikke få det til å stå riktig.

Prøv å sette deg inn på passasjersiden på en annen bil og se i speilet på venstre side. Du kommer bare til å se skog.

Joda, fullt klar over dette problemet :-)
Men har en plan
Loggført

- Audi S6 -97 avant
- Audi A4 -97 1.8TQ avant
- VW 412/6 -74 (3,0/930)
- VW 1303 -74 (2,9/901)
- Chevy van (Tiara Presidential) - 92 G20 5,7 bensin
VW 612 RS
Seniormedlem
****
Innlegg: 486
Bosted: Klæbu


VW 612 RS


Vis profil WWW
« Svar #147 på: oktober 12, 2012, 18:00:05 pm »

Da er disse kjøpt inn så får vi se hvor dette bærer hen :-)


* Turbo right.jpg (70.92 KB. 543x800 - vist 469 ganger.)



* Turbo left.jpg (75.45 KB. 589x800 - vist 421 ganger.)

Loggført

- Audi S6 -97 avant
- Audi A4 -97 1.8TQ avant
- VW 412/6 -74 (3,0/930)
- VW 1303 -74 (2,9/901)
- Chevy van (Tiara Presidential) - 92 G20 5,7 bensin
Ed Németh
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 4033
Bosted: Moss


Vis profil

« Svar #148 på: oktober 12, 2012, 18:12:47 pm »

Da er disse kjøpt inn så får vi se hvor dette bærer hen :-)

[ Vedlegg ]

[ Vedlegg ]

Vakkert!!!
Loggført
Hulken
Supermedlem
*****
Innlegg: 3429
Bosted: Gjøvik


Hardcore type four...


Vis profil
« Svar #149 på: oktober 12, 2012, 19:16:31 pm »

Jøss, snurrer jo!
Loggført

Arild B, Gjøvik
1956 1200 cabriocoach restobjekt (solgt til hyggelig herre)
1972 1302S "Hulken" restobjekt
1973 412 2-dørs coupe
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!