mai 03, 2024, 22:47:51 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Skivebremser 52-65, noen som har kjennskap til dette sette...  (Lest 2202 ganger)
Hans Christian
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 605
Bosted: Moss


1967 T2


Vis profil
« på: januar 11, 2008, 14:16:50 pm »

http://www2.cip1.com/ProductDetails.asp?ProductCode=C31%2D499%2D165%2D5205

Noen synspunkter  Glad
Loggført
Lasse `65
Supermedlem
*****
Innlegg: 2094
Bosted: Trondheim


LUFTLIGA`N


Vis profil WWW
« Svar #1 på: januar 11, 2008, 14:26:41 pm »

Eneste jeg vet med sikkerhet er at dette er top of the class Kult
Loggført

Hans Christian
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 605
Bosted: Moss


1967 T2


Vis profil
« Svar #2 på: januar 11, 2008, 14:30:14 pm »

Så dem stopper med andre ord Glad
Loggført
Lasse `65
Supermedlem
*****
Innlegg: 2094
Bosted: Trondheim


LUFTLIGA`N


Vis profil WWW
« Svar #3 på: januar 11, 2008, 14:36:22 pm »

Skulle tru dæ ja, som Reodor Felgen sier  Osteaktig

Du får ikke noe bedre tror jeg, ikke til 5 bolt
Loggført

wide5
Supermedlem
*****
Innlegg: 1544
Bosted: randaberg



Vis profil WWW
« Svar #4 på: januar 13, 2008, 19:15:35 pm »

Er vel også det eneste wide-5 settet med godkjenningspapirer..
Loggført

Pål
Supermedlem
*****
Innlegg: 3941
Bosted: Teie / Tønsberg


Vestfold


Vis profil
« Svar #5 på: januar 13, 2008, 20:26:22 pm »

Er det ikke slik at CSP bremsene kun kommer med Tüv papirer når de kjøpes fra Tyskland og ikke fra USA?
Loggført

Pål
- 1959 T1 Rag Top
(Ö\_!_/Ö)
I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
KFS
Medlem
***
Innlegg: 110
Bosted: Tønsberg



Vis profil WWW
« Svar #6 på: januar 16, 2008, 20:41:29 pm »

nå skal ikke jeg ødlegge gleden ved USA handlingen men......... 1200$  x ca 10 = 12000,- ink frakt og norsk mva

ut pris hos oss er fra 10500 til 12000,- ink mva  litt avhengig av model og hjul spindel
Loggført

Karl Fredrik
har både telefon og mail !! vær snill ikke send PM
33 33 06 06 og mail karl@unneberg-bil.no

Steel can be any shape you want if you are skilled enough,
and any shape but the one you want if you are not.

http://www.unneberg-bil.no
flatfour
Supermedlem
*****
Innlegg: 739
Bosted: Oslo / Bærum



Vis profil WWW
« Svar #7 på: januar 17, 2008, 16:51:11 pm »

Jeg har dette settet på min oval.
Jeg var meget fornøyd da jeg monterte disse. Før det kjørte jeg en sesong med nyoverhalte trommler med nye bremsebånd.
Jeg merket alikevel stor forskjell.

Jeg kjøpte mine (minimalt)brukt via Trond Dahl. Fikk desverre ikke med Tüv papirer da. Kontaktet CSP, men de ville ikke sende meg papirer, ettersom de ikke fant meg som kunde...
Så hvis noen kan hjelpe meg her, hadde jeg blitt veldig glad. Glad
« Siste redigering: januar 17, 2008, 16:52:54 pm av flatfour » Loggført

April '55 Oval               Jeg selger:  Vintage lampe, Orange arbeidslampe, Gassmasker

Varj
Supermedlem
*****
Innlegg: 1529
Bosted: Trondheim



Vis profil
« Svar #8 på: januar 17, 2008, 16:58:01 pm »

Hvorfor ganger du det med 10 ?
Loggført

Lasse
Supermedlem
*****
Innlegg: 507
Bosted: Våland - Stavanger


:: DKL ::


Vis profil WWW
« Svar #9 på: januar 17, 2008, 16:58:31 pm »

nå skal ikke jeg ødlegge gleden ved USA handlingen men......... 1200$  x ca 10 = 12000,- ink frakt og norsk mva

ut pris hos oss er fra 10500 til 12000,- ink mva  litt avhengig av model og hjul spindel

Nu er vel dollaren ikke mer en 5,40 kr, så prisen blir ikke mer enn 6500 + mva/frakt...
Loggført


california über alles
http://www.diekaeferloge.com/
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #10 på: januar 17, 2008, 17:44:10 pm »

Hvorfor ganger du det med 10 ?

Det VAR en tommelfinger regel for å finne ut hva en del kostet deg ferdig inn med mums og frakt fra USA...men da var dollaren en del høyere , så det talle stemmer ikke nu.
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Roy Grelland
Supermedlem
*****
Innlegg: 7132
Bosted: Nøtterøy



Vis profil
« Svar #11 på: januar 17, 2008, 17:59:53 pm »

men jeg tror det er som Pål sier, at de settene som selges i USA, kommer uten papirer, men de som KFS selger kommer med papirer. det bør også tas med i regnestykket... Det fungerer slik andre veien i alle fall, at CB spindler leveres uten papirer fra USA (naturlig nok), men de man får kjøpt i Europa med papirer har en ganske annen pris.

Tommelfingelregelen til KFS er basert på en del års erfaring med frakt inntolling moms etc, så jeg tror ikke det er så lang unna sannheten er jeg redd.

Og så har vi dette med reklamasjoner osv da...

"Noen" bør sjekke om disse kitene kommer med tuv papirer fra USA
Loggført
Oval57
Supermedlem
*****
Innlegg: 3011
Bosted: Lier


Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.


Vis profil WWW
« Svar #12 på: august 04, 2008, 08:01:03 am »

Er dette noe da?

http://www2.cip1.com/ProductDetails.asp?ProductCode=C18%2D4202

Eller er jeg helt på feil jorde her?

Jeg leker med tanken på skiver foran i forb. med Porschemotor i 52-modellen.

Eller denne?

http://www2.cip1.com/ProductDetails.asp?ProductCode=C13%2D22%2D2880
Loggført

*Paradise road*
Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.com
Tlf. 900 13 764
Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer.
Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har
noe du vil selge.
Pål
Supermedlem
*****
Innlegg: 3941
Bosted: Teie / Tønsberg


Vestfold


Vis profil
« Svar #13 på: august 05, 2008, 14:28:27 pm »

Jeg har det CSP (499 165 5205CBV) settet og holder på å montere det nå og "SLIGHT POSITIVE OFF-SET " er langt mer enn LITT for å si det slik. Jeg har 2" smala puma og droppa spindler og da stikker mine Rader kopier utenfor ca 15-20mm foran. Så det er bare å sette kappen i forstillinga og bilen for å få dette til å passe. Vil tro dette blir helt på tryne om du ikke har smala forstilling, selv uten droppa spindler.

Men CSP har et "Zero off-set" sett som sikkert er bedre med tanke på hvor mye det bygger utover.

Og kan opplyse at det kun er standard settet som leveres med TÜV papirer (CSP delenummer 499 165 5205)
Loggført

Pål
- 1959 T1 Rag Top
(Ö\_!_/Ö)
I once thought that I was wrong and I was right. I was wrong
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!