mai 14, 2024, 17:38:19 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
  Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer  
  Vis innlegg
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 62
181  Forum / Snikk-snakk / Sv: Epoxy på garasjegulv på: juni 23, 2014, 17:46:33 pm
Ring heydi dem har rette produktet.
182  Forum / Problemløseren / Sv: Dellorto DRLA 45 Justering på: juni 17, 2014, 08:36:41 am
står i Dellorto boka til CB at 45 leveres med 70 dyser som std tomgangsdyse.
183  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 1303 Overhaulin' på: juni 17, 2014, 08:30:32 am
Denna blir knalltøff, det er jeg sikker på. kommer den til å være hvit?
184  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Stropping av bil på henger på: juni 10, 2014, 06:36:25 am
Når jeg tok be lappen tok han helt av han kjørelæreren, var VELDIG nøye med stropping, bruk god tid og tenkt seg om så han også, bedre med to stopper som virker enn ti som ikke gjør det, vi måtte bli kreative for å stopper ett fat inne i en lukket tilhenger. Han ville ha fire hjulstropper eller ihvertfall en vanlig stropping på hvert hjul
185  Bruktbørsen / Deler selges / Sv: Gamle ratt-trekk selges! på: juni 09, 2014, 17:51:16 pm
Hvor tykt rått passer disse?
186  Forum / Problemløseren / Sv: Styring, ikke som innan skifte av forstilling type 1 1300 1967 på: juni 09, 2014, 17:46:16 pm
Må kanskje gå seg til litt. Orginal forestilling?
187  Forum / Hva skjer? / Sv: Restaurering av en 356A hos KCW - skal til Bergen på: juni 09, 2014, 17:43:47 pm
Herregud den blir blank. Bildene av dørene skjønte jeg ikke hva var... Så jo bare taket i lakkboksen.
188  Forum / Snikk-snakk / Sv: Ny Porsche 4-cyl boxermotor på: juni 09, 2014, 17:37:43 pm
Hørtes ut som mye arbe og lite gevinst erlend, poenget med subi må jo være 16v eller vannkjøling eller begge deler?
189  Forum / Snikk-snakk / Sv: Ny Porsche 4-cyl boxermotor på: juni 08, 2014, 17:40:49 pm
Hva mener du med det? Du får jo ikke kjørt noenting av en subarumotor uten en radiator?
190  Forum / Snikk-snakk / Sv: Ny Porsche 4-cyl boxermotor på: juni 07, 2014, 18:01:37 pm
Det som kan gjøre det interessant for de som evt kunne tenke seg vannsøl i folkevogna si, er at om pordche hadde klart å lage denne motoren så og si problemfri, noe jeg tviler på, så er det ingen som er interessert i disse motorene om bilen må høgges og da kan de bli billige. For det er jo ingen med vettet i behold som setter en slik i sin 73 rs replika.
191  Bruktbørsen / Eksterne salgs linker / Sv: 52 Tatra på Finn på: juni 02, 2014, 18:39:10 pm
Stor tetthet av Gates på de traktene... Er jo ikke veldig langt fra Splitman...
192  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Senking og kjørekomfort på: juni 02, 2014, 18:26:39 pm
Tror Hot Shop har den siste versjonen der.
Ellers har vel topline http://toplineparts.com/lower-your/maxx-strut-71-72.html og kerscher http://www.kerscher-tuning.de/kaefer/index.php?gruppe1=Fahrwerksteile&gruppe2=Gewindefahrwerke fjærbein som passer og så når du har fått disse må du reise til noen som selger slike sfærer løst og få tak i noen som er like myke eller litt stivere enn dine originale fjærer, tror f.eks kollevold på Lierskogen kan hjelpe deg med dette. Men det enkleste som også ser så originalt ut at det ikke vil bli noe tull med myndighetene, er å gjøre somm JEE sa, få tak i ett ekstra sett med fjørbein og få noen til å flytte skala så mye som du vil senke.
193  Forum / German/Euro-look / Sv: Min 1303 Silverbig på: mai 25, 2014, 19:46:35 pm
Skulle tro jeg kan få min lav da, med golf bein og porsche spindler. Spørs bare på dissa jævla stag i alle retninger.
194  Forum / German/Euro-look / Sv: Min 1303 Silverbig på: mai 25, 2014, 19:45:16 pm
Er ikke kerscher beina like de på golf? Trodde det var modifiserte golf bein med slappere fjærer og dempere jeg.
195  Forum / German/Euro-look / Sv: Min 1303 Silverbig på: mai 23, 2014, 08:39:23 am
Er det så mye mer gjenger på AVO beina eller er det fjærene som er kortere?
196  Forum / Problemløseren / Sv: Oljefilter på: mai 21, 2014, 17:55:18 pm
Bare du vet gjengene så får du ei bildelsjappe til å finne noe som passer, en masse longlife filtre er små, av en eller annen grunn. Er vel sikkert std vag gjenger.
197  Forum / German/Euro-look / Sv: Min 1303 Silverbig på: mai 21, 2014, 13:16:58 pm
Jeg er enig med ugla, det er så mye som ikke er lov at det blir litt sånn, går det så går det. Forskjellig dekkstørrelser så er det jo rett på tilsynet... Og det er jo bare tull.
Men om det går så er det jo digg å få ting godkjent. Synd det er så mye mas.
Jeg er faktisk litt der at det er best å ikke ha ting godkjent bare det ikke ser helt høl i hue ut, for kommer du i en kontroll med en masse greier i vognkortet så går dem helt bananas for å sjekke at alt er i henhold. Og nå tar dem jo drøssevis av bilder så det er jo lett å sjekke. Få inn senkesett i vognkortet bare og håpe de ikke skriver noe om høyden, og så sette på skikkelige greier og få den i bakken.
198  Forum / German/Euro-look / Sv: Min 1303 S på: mai 20, 2014, 18:28:20 pm
Og høyden fra dekket til skjermen kan ha noe med hvordan skjermen er oppbygget.
199  Forum / German/Euro-look / Sv: Min 1303 S på: mai 20, 2014, 18:27:13 pm
Klaring under rammehodet har ofte med mengden gummi å gjøre og på hvordan felg vel?
200  Forum / German/Euro-look / Sv: Min 1303 S på: mai 20, 2014, 11:06:48 am
Påtide å legge ut bilde av 03'n din Kalle ;-)
201  Forum / German/Euro-look / Sv: Min 1303 S på: mai 20, 2014, 11:06:01 am
STOR forskjell på 73 og 74, så hvis du har gamle forstillinga Kalle og Endre har nye, så stemmer det, vanskelig å få 74 og nyere skikkelig lave.
202  Bruktbørsen / Deler selges / Sv: T1 tromler 5-130 Selges på: mai 19, 2014, 08:42:56 am
Hvordan modell passer disse på?
203  Bruktbørsen / Eksterne salgs linker / Sv: 285K for restaurert Ghia? på: mai 19, 2014, 08:23:17 am
Har akkurat hørt om en som ble påkjørt, bilen ble fikset av forsikringsselskap på verksted.
Det var ene siden på bilen som ble rettet og lakkert til høy standard. Verkstedet har timepris på 1600 kr, de brukte 200 timer. Tenk hvor dyrt det da er å pusse opp en hel bil.
Dette er faktisk pris på skikkelige renoverte biler...
204  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 1302RRR på: mai 10, 2014, 09:35:01 am
Sa jeg det ikke?
RÅTØFF SPOILER!!!
205  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 1302RRR på: mai 09, 2014, 17:27:34 pm
Hvor mye kan du dra med California'n?
206  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 1302RRR på: mai 08, 2014, 05:32:14 am
Dritkult...
Dere buss gutta får skikkelig dilla asså... Hvor mange T3 i dott eie nå? Bare 2?
Hva slags er trekkbilen?
207  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: min 03 på: mai 06, 2014, 17:52:27 pm
Hva sa biltilsynet angående effekt med de bremsene og tuv papirene?
Gratulerer med godkjenning!
208  Bruktbørsen / Eksterne salgs linker / Sv: Er dette gull??? på: mai 06, 2014, 17:41:47 pm
Så litt nærmere på bildene nå, den har nye kjederlister og det kan se ut som om venstre kvarterpanelet er litt skakt i mot stigtrinnet, så den som vil kjøpe bør nok ta en skikkelig titt. Men ser i utgangspunktet veldig bra ut.
Slike orginalfelger fra 68 og opp er det ikke mange igjen av, snart flere ovale på veien enn slike, dessuten veldig gode biler om alt er i orden. En perfekt veteran å eie og kjøre. Nyere bensinvarmer er det i den også.
209  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Bobler og busser som brenner. Hvordan kan vi forebygge dette? på: mai 06, 2014, 10:48:05 am
Angående slanger,  hva med å bruke rør og så bare slanger i overgangene?
210  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Bobler og busser som brenner. Hvordan kan vi forebygge dette? på: mai 06, 2014, 10:46:41 am
Moralen kan være, ikke ha luftfilter.

Trenger ikke være bra det heller, jeg har hatt fyr tre ganger i min, to uten og en med luftfilter, de gangene uten luftfilter har det tatt fyr i ledninger og slanger i motorrommet, og den gangen med så er det luftfilteret, som er blitt dynket i bensin som følge av tilbakeslag.

Så det viktigste uansett er vel å ha motoren skikkelig justert og alt i orden, da skal det jo ikke skje noe, og så reiser vi INGEN steder uten brannslukker. Det er redningen og det skal så lite til. Jeg har faktisk slukket alle 3 brannene med samme slukkeren uten etterfylling. 1kg pulver.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 62
Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!