mai 14, 2024, 08:51:26 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Splitt buss til ca. 100.000kr +  (Lest 1042 ganger)
Gilbert
Seniormedlem
****
Innlegg: 264
Bosted: Jessheim/Maura



Vis profil
« på: januar 20, 2010, 22:48:42 pm »

En Næringsdrivende bekjent av meg er på jakt etter splitt buss. Litt for å promotere firmaet, og litt for kosen det er ved å cruice rundt i en slik go bil.
Han er IKKE på jakt etter noe prosjekt, og jeg trur han foretrekker strøken orginal bil, fremfor litt rat look med senk/felger/grom motor. Og jeg forsto det slik at varebil/buss sto øverst på ønskelista.

Trenger ikke tips om Finn.no annonser osv. Dette er kun hvis det er noen her inne som kunne tenke seg å selge sin bil til rett pris, eventulet vet om en bil.

Han er fullstendig klar over hva slikt koster, og han så ikke for seg å komme unna med noe særlig under 100k.

Regner ikke med å få veldig mange svar på denne tråden, men om du alikevel har en bil som kunne passe til beskrivelsene og kunne tenke deg å selge, bare du fikk det du forlanger, så kan du sende meg en pm. For som vi alle vet, "ALT er tilsalgs"...

Ønsket årsmodell = delt frontrute (alle)
Loggført

1958 vw boble
Squareback
Supermedlem
*****
Innlegg: 6115
Bosted: Ski i AKERSHUS


Follo VW Klubb, Type 2 og Type 3 entusiast!


Vis profil WWW
« Svar #1 på: januar 20, 2010, 22:59:47 pm »

Titt til utlandet. Den norske krona er sterk!
Loggført

Type 2 og 3 entusiast!
Follo VW Klubb og VW Veteran Klubben
Liker alt som Brummer!!!!!
Gilbert
Seniormedlem
****
Innlegg: 264
Bosted: Jessheim/Maura



Vis profil
« Svar #2 på: januar 20, 2010, 23:14:16 pm »

Titt til utlandet. Den norske krona er sterk!

Ja, kan hende det ender opp med det. Men trur han heller betaler litt ekstra for å ordne en enkel og smertefri handel her i landet. Men vet at detta er nesten som "nåla i høystakken", men vi gjør et forsøk her først.
Loggført

1958 vw boble
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!