mai 08, 2024, 06:00:41 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: endeplater til linkpinforstilling og senkespindler kjøpes  (Lest 627 ganger)
nobrakes
Supermedlem
*****
Innlegg: 3452
Bosted: oppland



Vis profil
« på: juli 27, 2014, 19:17:10 pm »

jeg snakker da om noen lagd i 10-12mm stål  Blunker og senkespindler til linkpin, skiver eller trommelbrems..
Loggført

If it has Tits or Tires , it is going to get you in trouble.... Arnstein !
dalhems
Forhandler
Supermedlem
*****
Innlegg: 521
Bosted:


Vis profil

« Svar #1 på: juli 28, 2014, 09:43:48 am »

Hei
Jeg pleier å ha diverse typer med senkespindler på lager, men nå er det tomt. Jeg har bestilt nye og jeg håper de kommer snart. Da har jeg senkespindler til kr.1100,- for paret inkl. mva.
De som er bestilt til linkpin ( opp til og med 1965 modell) kommer for trommelbrems.

Mvh. Steinar på Dalhems Norge Tlf. 48 99 15 17  / info@dalhems.no
Loggført
nobrakes
Supermedlem
*****
Innlegg: 3452
Bosted: oppland



Vis profil
« Svar #2 på: juli 31, 2014, 22:29:22 pm »

oppigjen
Loggført

If it has Tits or Tires , it is going to get you in trouble.... Arnstein !
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #3 på: august 01, 2014, 07:40:57 am »

Jeg har dempertårn til link pin om det er det du mene? Mine et ikke så tykke som du ønsker men meget stive da de har bukket en "knekk" langs hele fronten av tårnet. Tar 350,- pr stk. Send meg et "pip" på 90994738 så får du en MMS i retur med bilde av tårna. Har sikkert 20 par liggende.

Mvh:
Johan
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #4 på: august 01, 2014, 07:57:31 am »

Fant bilde.....

Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #5 på: august 01, 2014, 07:59:30 am »

Lobo kjører med slike (de på bildet faktisk).
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
nobrakes
Supermedlem
*****
Innlegg: 3452
Bosted: oppland



Vis profil
« Svar #6 på: august 01, 2014, 10:21:04 am »

er slike jeg mener ja,  Gliser
Loggført

If it has Tits or Tires , it is going to get you in trouble.... Arnstein !
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!