november 10, 2024, 21:37:37 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 66 67 [68]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Turboroadster -Snekkermesteren selger bilen med 500+hk boblemotor.  (Lest 650423 ganger)
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #2010 på: september 18, 2017, 11:15:21 am »

Heeeerregud for et mas..  Gliser Nå skal vel folk mene masse og...
[ Vedlegg ]


Gratulerer med nådd mål og fine tall!  Kult
Hvor mye trykk måtte til for å nå målet?
Takk, 2 bar.
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #2011 på: desember 20, 2017, 10:23:58 am »

Joda, så har jeg et lite prosjekt i vinter og. Foruten å bytte slitedeler i forstillingen og litt rep av vindusviskere på turboroadster, ønsker jeg å modernisere den lille turbomotoren som skal stå i bilen for gatebruk.
Bytter ut forgasser, og bruker datasprut. Dette bør gi lavere forbruk, mer kjørevennlighet og være snillere mot miljøet.
Hvis jeg mot formodning skulle stille trykket feil vei, hadde det sikkert blitt større effekt og.
Men viktigste her blir driftsikkerheten. At jeg igjen kan legge ut på langtur uten å være veldig bekymra for at noe ryker. Drivverket er jo nå ganske hårete, så det å lage en driftsikker motor nå tror jeg blir bra.
Lille snurren er en 1915cc, TCS10, 1,25 vipper, 4x38mm TB, ID1050X dyser, Mexico topper og T25 med oppgradert kompressor. Ellers bruker jeg det som allerede står i bilen, oljekjøler, IC, Vipec V44 og fuel forsyning med flexfuel sensor. Settes opp for bensin. Gleder meg mest til helt ny custom header og eksos i 42x1,6mm rustfritt, har hatt mye klatt med det gamle. Regner med at jeg klarer meg med 0,7 bar for å følge trafikken.
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5824
Bosted: Oslo, Briskeby


ass UP nose DOWN, rip the tires


Vis profil WWW
« Svar #2012 på: juni 14, 2018, 13:11:25 pm »

Advarsel: Dette er minst 120 dager siden siste innlegg i dette emnet ble skrevet.
Hvis du ikke er sikker på at du vil skrive et svar, bør du vurdere å i stedet starte et nytt emne.




HAHAHAHA. Jeg kommer fortsatt ikke over at bilen din gikk fra:





til:





En vesentlig oppgradering! Selv med armlener og vannkoker  Øyerulling  Gliser
Loggført

'67:
10.626@213,65 SCC2016
10.407@215,57 SCC2017
10.221@216,87 SCC2018

Norges raskeste luftkjølte gatebil?

'59:
Snart

Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5824
Bosted: Oslo, Briskeby


ass UP nose DOWN, rip the tires


Vis profil WWW
« Svar #2013 på: juni 14, 2018, 13:12:12 pm »

PS: Hvordan ligger du an? Glad
Loggført

'67:
10.626@213,65 SCC2016
10.407@215,57 SCC2017
10.221@216,87 SCC2018

Norges raskeste luftkjølte gatebil?

'59:
Snart

Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4528
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #2014 på: juni 14, 2018, 13:36:06 pm »

PS: Hvordan ligger du an? Glad

Er du redd konkurranse på SCC? ;-)
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #2015 på: juni 14, 2018, 13:38:18 pm »

 Glad Begynte å skrive masse men det ble bare tull..
Prøver å finne motivasjon om dagene men ble bare plutselig lei..
Får se etterhvert..
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5824
Bosted: Oslo, Briskeby


ass UP nose DOWN, rip the tires


Vis profil WWW
« Svar #2016 på: juni 14, 2018, 13:38:53 pm »

PS: Hvordan ligger du an? Glad

Er du redd konkurranse på SCC? ;-)

Ikke redd nei. Konkurranse er bare ålreit Glad
Loggført

'67:
10.626@213,65 SCC2016
10.407@215,57 SCC2017
10.221@216,87 SCC2018

Norges raskeste luftkjølte gatebil?

'59:
Snart

Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5824
Bosted: Oslo, Briskeby


ass UP nose DOWN, rip the tires


Vis profil WWW
« Svar #2017 på: juni 14, 2018, 13:39:51 pm »

Glad Begynte å skrive masse men det ble bare tull..
Prøver å finne motivasjon om dagene men ble bare plutselig lei..
Får se etterhvert..

Jeg er litt i bunnen av motivasjonsdalen selv, men det endrer seg raskt opp og ned..

Spørsmålet er om jeg får gjort alt før SCC..
Loggført

'67:
10.626@213,65 SCC2016
10.407@215,57 SCC2017
10.221@216,87 SCC2018

Norges raskeste luftkjølte gatebil?

'59:
Snart

Jens-Ole aka 'Dansken'
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 4106
Bosted: Tønsberg



Vis profil
« Svar #2018 på: juni 21, 2018, 06:46:17 am »

Vi kender vel alle de der op og ned ture i motivasjonen, men inspirationen findes de fleste steder. For mig er den store stadig SCC og få hilst og snakket med alle de herlige mennesker igen! Ja og så at få ovalen med i år da  Gliser

Stå på, glæder mig til at se roadsteren køre masse solide ture op og ned af stripen i år!
Loggført

"Cal-look is kind of the punk-rock of the VW world"
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #2019 på: juni 21, 2018, 07:03:31 am »

Takk for det.  Glad
Når jeg fant feilen på Tirsdag og hadde en vellykket prøvetur i går, kjenner jeg at motivasjonen er på vei tilbake ja. Fremdeles issue med lavt oljetrykk, men satser på å kjøre stripene før motor blir varmere enn ca 80grader. Så får jeg heller kjøle ned mellom hvert run.
Det er sånn for meg og, det er SCC som er høydepunktet. Overlever bilen den helga, taes motoren ut og erstattes med en mindre. Så har jeg tid til en gjennomgang av den store.
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5824
Bosted: Oslo, Briskeby


ass UP nose DOWN, rip the tires


Vis profil WWW
« Svar #2020 på: juni 21, 2018, 08:27:29 am »

Good shit!

Langt foran meg i løypen  Tvilende
Loggført

'67:
10.626@213,65 SCC2016
10.407@215,57 SCC2017
10.221@216,87 SCC2018

Norges raskeste luftkjølte gatebil?

'59:
Snart

Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #2021 på: juni 21, 2018, 10:29:18 am »

Hva er statusen din Erlend?
Og hva ser du som den største utfordringen for å bli ferdig?
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5824
Bosted: Oslo, Briskeby


ass UP nose DOWN, rip the tires


Vis profil WWW
« Svar #2022 på: juni 21, 2018, 11:56:07 am »

Hva er statusen din Erlend?
Og hva ser du som den største utfordringen for å bli ferdig?

Har igjen litt sveising på IC og rør. Så trykkteste. Så rense spjeldhus, montere motor, sette vipper på nytt, montere alt skit, fyre uten innsug etc, koble vann, lage nytt hus til IC etc (brannvegg).

Utfordring er tid, da jeg må 4hjulskontrollere, helst bremse etc. OG det begynner å bli vanskelig å få tak i stål/alu enkelt i Oslo..


Men turer på Glad
Loggført

'67:
10.626@213,65 SCC2016
10.407@215,57 SCC2017
10.221@216,87 SCC2018

Norges raskeste luftkjølte gatebil?

'59:
Snart

Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #2023 på: juni 21, 2018, 12:06:44 pm »

Ja, ser det nok å gjøre da ja.
Med den nye jobben din kan du vel få noen melkebønder til å bytte ut rørene sine? Så har du materialer mener jeg?  Gliser
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5824
Bosted: Oslo, Briskeby


ass UP nose DOWN, rip the tires


Vis profil WWW
« Svar #2024 på: juni 21, 2018, 12:11:01 pm »

Ja, ser det nok å gjøre da ja.
Med den nye jobben din kan du vel få noen melkebønder til å bytte ut rørene sine? Så har du materialer mener jeg?  Gliser

Blir mange kvelder for å få til gjort ja.. Men det går rimelig radig når jeg først starter.

Det er ikke mangel på rør, men på plater egentlig. Må ha noe 2mm alu plater til nye brannveggboksen.
Loggført

'67:
10.626@213,65 SCC2016
10.407@215,57 SCC2017
10.221@216,87 SCC2018

Norges raskeste luftkjølte gatebil?

'59:
Snart

Jens-Ole aka 'Dansken'
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 4106
Bosted: Tønsberg



Vis profil
« Svar #2025 på: juni 21, 2018, 21:17:52 pm »

Nu ved jeg godt det ikke er i Oslo, men hør da med Tommy H? Karl Fredrik har mye rart i plade nede på værkstedet Blunker
Det er ikke umuligt der står det du trenger og at der er en kunde der skal fra Unneberg og mod Oslo Glad
Loggført

"Cal-look is kind of the punk-rock of the VW world"
Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5824
Bosted: Oslo, Briskeby


ass UP nose DOWN, rip the tires


Vis profil WWW
« Svar #2026 på: juni 22, 2018, 08:19:00 am »

Nu ved jeg godt det ikke er i Oslo, men hør da med Tommy H? Karl Fredrik har mye rart i plade nede på værkstedet Blunker
Det er ikke umuligt der står det du trenger og at der er en kunde der skal fra Unneberg og mod Oslo Glad

Tommel opp.

Dette står som et av de siste punktene på den imaginære listen Osteaktig Må bli ferdig med resten først. Det går stadig fremover, selv om jeg synes det er noe treigt. Skal få gjenget opp toppene til en tredje innfestning på innsuget imorgen, så kan motor gå inn i bilen.

Alt for å forsvare tittelen fra 2016 og 2017  Øyerulling
Loggført

'67:
10.626@213,65 SCC2016
10.407@215,57 SCC2017
10.221@216,87 SCC2018

Norges raskeste luftkjølte gatebil?

'59:
Snart

JLH
Supermedlem
*****
Innlegg: 630
Bosted: Jessheim/Hamar


Bumblebee bugs and busses


Vis profil
« Svar #2027 på: juni 22, 2018, 09:51:06 am »

Hva anser gutta som ''safe'' ladetrykk? Tenker å holde meg under smertegrensa til å starte med slik at sjangsen for å få kjørt i år er større   Rekker tunge  Skal forhåpentlig vis få mapet både 98 bensin og E85 nå snarlig... Øyerulling
Loggført

T-1 1200 1965
T-1 Oval 1954
Golf MK2 1.6 Sport 1988
VW Caddy 2007
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #2028 på: juni 22, 2018, 09:59:00 am »

Hva anser gutta som ''safe'' ladetrykk?

There is no such thing.....

Du/dere mapper jo motoren så langt det lar seg gjøre og du oppnår da et resultat. Om du velger å kjøre med det resultatet eller ikke er opp til deg, banen og bilen. Jeg anbefaler deg, og alle andre, å starte litt forsiktig og øke gradvis etterhvert som du føler deg trygg. Opp til 220 kmt på 400 meter er i mine øyne "plankekjørig" i en looker uten noen aerodynamiske hjelpemidler og du trenger ca 400hk for å komme deg dit.

-BB-
Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5824
Bosted: Oslo, Briskeby


ass UP nose DOWN, rip the tires


Vis profil WWW
« Svar #2029 på: juni 22, 2018, 10:57:34 am »

Pass på med bensin, trykk og tenning.

på E85 er du mye tryggere. SAFE er vel 1,5 bar, nok fuel og 17-18 grader fortenning.
Loggført

'67:
10.626@213,65 SCC2016
10.407@215,57 SCC2017
10.221@216,87 SCC2018

Norges raskeste luftkjølte gatebil?

'59:
Snart

JLH
Supermedlem
*****
Innlegg: 630
Bosted: Jessheim/Hamar


Bumblebee bugs and busses


Vis profil
« Svar #2030 på: juni 22, 2018, 11:14:22 am »

Jada, ''baby steps'' blir det selvfølgelig  Osteaktig Men å gå fra 14.5sek/145km/t til potensielt 11/10sek og 200+km/t blir et laaaangt steg. Men ønsker og tunet ferdig når jeg først skal bruk tid i benken igjen. Videre så lager jeg jo da flere ''Boost reguelerings tabeller'' som matcher et gitt ladetrykk for å starte i det små og øket etter hvert. (Kan jo selfølgelig justere dette etter behov på PC eller Samsung tab'n jeg bruker som instrument). Men jeg er redd for at noe skal ryke sundt før turbo og eller dyser makser  Hemmelig Osteaktig (å snuse på 1.8+ bar og mellom 350 - 400 hk på E85 hadde jo vært drømmen.

Ta det litt må kjønn der og da. Er helt ærlig livredd  Sjokkert Gliser
Tenker i hvert fall 1.5-1.6 bar på E85 og 1.2 eller noe på bensin. Hit til nå er planen å fin tune fuel map etc til 1-1.1 ca på bensin, ta en måling og se hvor i landet vi er  Kult Tenning og fuel er foreløpig fett og snilt.
Loggført

T-1 1200 1965
T-1 Oval 1954
Golf MK2 1.6 Sport 1988
VW Caddy 2007
TrettenNullTo
Supermedlem
*****
Innlegg: 5141
Bosted: Tigerstaden



Vis profil
« Svar #2031 på: juni 22, 2018, 22:46:43 pm »

Hva er statusen din Erlend?
Og hva ser du som den største utfordringen for å bli ferdig?

 OG det begynner å bli vanskelig å få tak i stål/alu enkelt i Oslo..


Men turer på Glad
Jeg ordner alu og stål tynnplater. Har levert endel til Jørn T. Bare å si ifra,
og Radia Mekaniske på Furuset har kontantsalg på grøvere emner.
Loggført

Follo VW Klubb

SCC   14,257
Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5824
Bosted: Oslo, Briskeby


ass UP nose DOWN, rip the tires


Vis profil WWW
« Svar #2032 på: juni 23, 2018, 00:19:58 am »

Hva er statusen din Erlend?
Og hva ser du som den største utfordringen for å bli ferdig?

 OG det begynner å bli vanskelig å få tak i stål/alu enkelt i Oslo..


Men turer på Glad
Jeg ordner alu og stål tynnplater. Har levert endel til Jørn T. Bare å si ifra,
og Radia Mekaniske på Furuset har kontantsalg på grøvere emner.

Flott! Jeg sier ifra. Radia føler jeg prisingen går litt på dagsformen.. noen ganger tre turer til bilen, andre ganger én tur, samme minstepris..
Loggført

'67:
10.626@213,65 SCC2016
10.407@215,57 SCC2017
10.221@216,87 SCC2018

Norges raskeste luftkjølte gatebil?

'59:
Snart

JLH
Supermedlem
*****
Innlegg: 630
Bosted: Jessheim/Hamar


Bumblebee bugs and busses


Vis profil
« Svar #2033 på: juni 25, 2018, 13:11:49 pm »

Jada, ''baby steps'' blir det selvfølgelig  Osteaktig Men å gå fra 14.5sek/145km/t til potensielt 11/10sek og 200+km/t blir et laaaangt steg. Men ønsker og tunet ferdig når jeg først skal bruk tid i benken igjen. Videre så lager jeg jo da flere ''Boost reguelerings tabeller'' som matcher et gitt ladetrykk for å starte i det små og øket etter hvert. (Kan jo selfølgelig justere dette etter behov på PC eller Samsung tab'n jeg bruker som instrument). Men jeg er redd for at noe skal ryke sundt før turbo og eller dyser makser  Hemmelig Osteaktig (å snuse på 1.8+ bar og mellom 350 - 400 hk på E85 hadde jo vært drømmen.

Ta det litt må kjønn der og da. Er helt ærlig livredd  Sjokkert Gliser
Tenker i hvert fall 1.5-1.6 bar på E85 og 1.2 eller noe på bensin. Hit til nå er planen å fin tune fuel map etc til 1-1.1 ca på bensin, ta en måling og se hvor i landet vi er  Kult Tenning og fuel er foreløpig fett og snilt.
Ikke meningen å ødelegg tråden til ''Turboroadster'' her (unnskyld), men bare en lite update. Fikk tunet ferdig på bensin i helga. Mangler å fin tune siste med tomgang,  akselerasjonsfetning og slik flisespikking samt at E85 lar vente på seg ettersom det ikke ble tid til dette dessverre. Men kort fortalt. Vi ga oss på effektivt 1bar trykk på bensin ettersom dette ga et tilfredsstillende resultat og bil i utgangspunktet ikke skal presses noe på dette drivstoffet. Uten å gå nerdette i detalj, så ble det 307whp og 424nm med 1bar trykk og fersk is på tanken til IC.  Kult Meget fornøyd med det.

Sånn, da skal jeg ikke ødelegge tråden din mer  Øyerulling Rekker tunge
Loggført

T-1 1200 1965
T-1 Oval 1954
Golf MK2 1.6 Sport 1988
VW Caddy 2007
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #2034 på: juni 25, 2018, 15:09:43 pm »

Uten å gå nerdette i detalj, så ble det 307whp og 424nm med 1bar trykk og fersk is på tanken til IC.  Kult Meget fornøyd med det.

Meget bra og gratulerer!

Dette betyr at du har en meget sterk og god grunnmotor på ca 155 hester (på hjulene) og at du sannsynligvis vil oppnå 385 whp ved 1.5 bar og 462 whp på 2 bar så fremt du har deler som er i stand til å levere såpass mye effekt. Du har allerede nok effekt til å relativt enkelt skyve deg over mål på under 11 sekunder når starten sitter og du ikke "struper" den utover draget pga kompensering.

-BB-

Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #2035 på: juli 17, 2018, 11:28:04 am »


Ikke meningen å ødelegg tråden til ''Turboroadster'' her (unnskyld), men bare en lite update. Fikk tunet ferdig på bensin i helga. Mangler å fin tune siste med tomgang,  akselerasjonsfetning og slik flisespikking samt at E85 lar vente på seg ettersom det ikke ble tid til dette dessverre. Men kort fortalt. Vi ga oss på effektivt 1bar trykk på bensin ettersom dette ga et tilfredsstillende resultat og bil i utgangspunktet ikke skal presses noe på dette drivstoffet. Uten å gå nerdette i detalj, så ble det 307whp og 424nm med 1bar trykk og fersk is på tanken til IC.  Kult Meget fornøyd med det.

Sånn, da skal jeg ikke ødelegge tråden din mer  Øyerulling Rekker tunge
No problemo  Gliser -har ikke fulgt med så mye her(les ingenting) på lenge, man artig at du har kommet så langt :-) tommel opp for SCC

Jeg har endelig fått vist bilen på etterkontroll, (SÅ NÅ HAR JEG TO HASTIGHETER PÅ VINDUSVISKEREN) og tatt 4-hjulsjustering for å sikre at den går rett også i år. (Byttet styrestag fremme)

Må si at jeg syntes det var veldig kult av tuner Ben Stian Håland da han satt hjemme midt i ungene sin leggetid og feilsøkte samt rettet tenningsproblemene mine via TeamViewer mens bilen min sto i garasjen Osteaktig Jeg fikk "beskjed på øret" om å starte å stoppe bilen, gi gass. Så justerte han threshold values på trigger til symptomene forsvant. Så nå har jeg kablet nett i garasjen.
« Siste redigering: juli 17, 2018, 11:37:43 am av Formula Vee » Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

Kjetil Lima
Supermedlem
*****
Innlegg: 2974
Bosted: Stavanger



Vis profil
« Svar #2036 på: juli 17, 2018, 22:02:28 pm »

Konge
Loggført

1961 T1 - Custom
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #2037 på: oktober 28, 2020, 14:04:40 pm »

Ja, da er vel avgjørelsen tatt.
Har hatt det veldig kjekt, og lært mye. Hadde bilen ute på finn, men det var 0 respons.
Jeg forstår det veldig godt. Det er en spesiell bil, til mye penger. Jeg hadde kun bygd den til meg selv slik jeg ville ha den.

Den står helt inntakt nå, klar til å vri om nøkkel å løfte forhjula.
Men straks prøver jeg å lage den salgbar i stedet.

Ser for meg å lage den til med standard drivverk, men med ca 160 - 200hk turbomotor.

Finnes det noe interresse for en slik bil? Jeg kan bygge den ned slik at den blir billig, eller utstyre den etter ønske.
Altså: Jeg kan sette i en +160hk motor og fjerne mye "racing" utstyr og skreddersy etter ønske.

I neste omgang vil jeg selge alt drivverk og utstyr som står igjen når bilen er borte.

Kan og være interressert i bytte med 02 eller 03, orker ingen rust eller prosjekter. Mellomlegg begge veier.

Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

Sider: 1 ... 66 67 [68]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!