mai 02, 2024, 18:45:07 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
  Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer  
  Vis innlegg
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 580
91  Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Sv: feste til bay på: august 20, 2015, 19:05:09 pm
eg har nok sånn ja
92  Forum / Hva skjer? / Sv: SCC2015, Konstruktiv tilbakemelding ønskes på: august 18, 2015, 18:56:43 pm
takk for eit heilt aldeles rått treff,igjen! med jackpot hjå vergudane var jo da ein suksess utan like. fleire gjekk og snakka om tidenes beste SCC, noko eg er ganske einig i. av erfaring veit eg at helga går rasande fort,så eg reiste natt til torsdag og dukka opp ca ilag med Arne-dugnadshøvdingen. da slo meg fortløpande kor mykje arbeid da er å setta istand treffet på so kort tid og med ALT for få folk! eg er nok ganske sikker på at fleire kunne tatt i eit tak på dugnadsfronten. dei fleste i crewet fekk kjøyrd seg for å sei da sånn:) meir folk mindre arbeid på kvar enkelt=meir tid til overs for å sjå på bilar etc.
ellers sjølvsagt ting som dei ubruklige dritarane, som etter alt og dømma vert fornya til neste år.
maten var historisk bra.
musikken var historisk bra. epic som dei seier på amrikansk. litt flaut at da var so lite folk der på festområdet, men konklusjonen min var at når da er eit so rått lydanlegg so sitt folk i klynger rundtom på campingen, og får fortsatt med seg musikken nesten lika bra som foran scena.
screwdrivers trenger større øl-lager.
da er og mykje å forbedra på trefflayouten som er nevnt her. pga at depotområdene ikkje er lika tettbefolka som tidligare var da mange som gjekk rundt og meinte treffet var so lite i år. men da er vel eit av dei mest befolka scc treffene ever, eller ?
ang søndagen, so er da vel sånn at mangen som kjem frå langtvekkistan reiser ofta tidligare heim vist dei skal på jobb osv mandag. vil derfor anbefala folk til å legga opp ferien sin meir fornuftigt Glad
andre ting eg kjem på i farten er kanskje som allerede nevnt her, at da må promoterast meir. er fortsatt mang ein vw nisse som ikkje er kjent med treffet både her og i utlandet. detta kan alle bidra med å gjera:)
93  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Trenger litt synsehjelp vedr svar fra biltilsynet på: august 18, 2015, 14:48:04 pm
har heller ingen kvitteringer på deler i motoren, hvis ingen har en luftkjølt t2 transporter med 2,0 motor som er vraka jeg kan linke til..

eg skal vraka ein t3 luftbuss etterkvart med 2liter. vist da kan vera til hjelp.
94  Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Sv: feste til bay på: august 18, 2015, 00:03:21 am
til seten eller noko ant? årsmodel
95  Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Sv: Div bay. på: august 11, 2015, 20:25:04 pm
hei, du kan ogso bruka seter frå T3. dei tidlige T3 hadde ofta brun farge. desse setane glir fint inn ilag med passasjerseten pga fargen, men har som bonus litt ekstra sidestøtta og komfort. eg er desverre tom for sånne setar no, både dei og til T2 ellers skulle du fått med til bilen
96  Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Sv: Gule Kjørelys 'Hella style' på: august 11, 2015, 20:21:29 pm
eg trur eg har sånne gule såpelys liggande:)
97  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: Gråtass,mot slalomkjøring på SCC? på: august 05, 2015, 20:21:57 pm
tips frå sidelinjo:) når du skal laga sånne papirmaler. dropp pennen. hold arket på plass med ei stødig hånd eller teip som du brukte, men bruk ein fing og før den langs kanten på holet du skal kopiera. då får du ein tydlig knekk på arket. bedre effekt vist du i tilleg har alt anna enn reine hender.noko som forsovidt er vanligt når ein driv med sånt
ein an ting er at por-15 er veldig lite egna på glattslipte overflater. den skal brukast på grove overflater,feks sandblåste for å få heft. derfor er den ogso konstruert for amrikanske "overhaulin's" pga at den hefter best direkte på rust,samt herder av fuktigheit.
men ellers ser da bra ut!
98  Forum / Problemløseren / Sv: Får jeg reklamasjon på dette? på: juli 15, 2015, 22:41:40 pm
når du skifter gummi bør du reingjera innvendig og ha i noko skikkelig feita. desse kina leddene (og meyle ++) er levert med ein elendig talg lignande smørning som i tilleg er for lite av. mangen. lemførder er tingen som nevnt, eller orginalt..
99  Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Sv: Styresnekke type 69' ish på: juni 29, 2015, 00:01:31 am
eg har sikkert ei med slark du kan få tilsendt
100  Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Sv: Dør til bay på: juni 27, 2015, 15:00:47 pm
eg har
101  Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Sv: Hengerfeste på: juni 11, 2015, 23:41:23 pm
har liggande ein gjeng. trenger nok puss,lakk etc
102  Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Sv: Starter til 67 modell boble Ø.K! på: juni 11, 2015, 23:40:27 pm
har 67 1500 startmotor
103  Forum / Forumexpressen / Sv: oppbevaring gearboxs Stord eller Bergen på: juni 11, 2015, 23:40:09 pm
vwacb er rette plassen å legga da ut på
104  Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Sv: Originalratt 1303 S 74- på: juni 09, 2015, 17:05:54 pm
eg har , sikkert både fine og ikkje fine. har du dimmensjonen på splinesn?
105  Bruktbørsen / Eksterne salgs linker / Sv: Originale Rudge... på: juni 05, 2015, 22:20:16 pm
snakkar me ein halv million for eit sett med kromfelgar, spinners, trommlar og 40år gamle dekk??

termosrytterane må virkelig vri sparegrisen for dei "rette" delane no for tida.
106  Forum / Snikk-snakk / Sv: Horseshoe/boomerang-senk (bay) og eu-kontroll. Erfaringer? på: juni 05, 2015, 21:32:59 pm
vist desse vert godkjent er da i form av total mangel på innsikt eller slurv. men da er mangen som går gjennom nålauga likavel..
107  Forum / Problemløseren / Sv: Bytte av innerskjerm----falsen ved døra----hvordan??? på: juni 05, 2015, 18:14:11 pm
har ikkje prøvd på 03 . men vist da er standard repro prosedyre so er da vel litt mindre gods, litt slappare passform og at da er lakkert med transportgrunning som må fjernast i sin heilheit før lakk. tips: bruk sveisegrunning samt få stell på hulrom når du har muligheiten når innerskjerm er av
108  Forum / Problemløseren / Sv: Lekker fra drivaksel mansjetter på: juni 05, 2015, 18:12:00 pm
eit triks er å jekka rett på trommelen, høgt nok til at akslingen heller ned mot motsatt sida. spennet i fjørplata er somregel nok til at dette lettar akslingen opp ifrå rammegaffelen nok til at montering går som ein leik..
109  Forum / Problemløseren / Sv: Bytte av innerskjerm----falsen ved døra----hvordan??? på: juni 03, 2015, 01:12:02 am
fordel med lit varming ja, trur da varierar litt men nokon er punkta i bunn og topp av den overbretta falsen + alle dei andre punkta på andre delen
110  Forum / Snikk-snakk / Sv: Overhale pedalsett på: juni 02, 2015, 01:49:50 am
kan du fiksa fint sjølv, om du har mellom 2 og 9 tommeltottar.
111  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Bremsesylinder som produserer luft!?!? på: juni 02, 2015, 01:48:25 am
da er ingen o-ring men vanlig tetningsring,men vist den ikkje lekker bremseveska er da skjeldent noko problem med at dei inhalerar luft. trur derimot da kan vera ein ikkje heilt god kobling ein plass, eller ein luftenippel som ikkje tettar heilt. men vist da ikkje er noko av delane so er da nok naturleg med ny sylindar ja:)
112  Forum / Problemløseren / Sv: Bytte av innerskjerm----falsen ved døra----hvordan??? på: juni 02, 2015, 01:33:04 am
da går ogso an å få til med ei hovtong, slipt til for å komma heilt inn i kroken. krever litt tolmod men ikkje noko problem
113  Forum / Snikk-snakk / Sv: UTRADISJONELLE PROSJEKTER på: mai 29, 2015, 23:43:10 pm
kanskje Bob'en kan få denne "coachbuild"'en skrevet inn i historiebøkene og?

http://www.thesamba.com/vw/classifieds/detail.php?id=1794316

snedig snedig..
114  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Hengerfeste 68mod. på: mai 26, 2015, 23:25:01 pm
har ikkje bilde, men da er 2 typer. ein lang som er ein stor gaffel som går under bilen, er forankra i torsjonsrøyr og rammegaffel samt i støtfangaren. kjent som den mest truverdige,og ergo høgare i pris. den andre, og meir vanlige på 68+ er ein enkel bøyle som er skrudd i støtfangarfestene. montering av støtfangaren utanpå hengarfestet krever kapping av dei orginale fangarfestene samt boring av eitpar nye hol.
vist du skulle ha behov har eg mangen av sistnevnte. 500kr stk
115  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Feil på EU-kontroll, ujevne bremser bak på buss på: mai 26, 2015, 23:22:01 pm
har da komt noko form for kjemikalie i bremsebelegget kan skoene se brand new ut og hur kul som helst. men har 0 bremsefunksjon. når varmen kjem vil da bli kokt ut av belegget og overført til den porøse støypejernstrommelen og so har du da gåande.
kan kurerast med propan og tørre fidler. varm bånd og trommel og gni til da ikkje kjem meir. men du snakker om slitekanter,20år gamle slanger og tvilsomme hjulsylindrar. eg pleier å skifta ALT av bremsedeler når er i gang og da fungerar lika smertefritt kvar gong. berre eit tips:)
116  Forum / Problemløseren / Sv: bensinlokk til 70mod i Bergen? på: mai 26, 2015, 23:11:44 pm
har på voss. nesten i bergen. ellers kan du prøva vwacb.no
117  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: tegning på originalt kapellstativ på: mai 26, 2015, 21:19:57 pm
norskproduserte kapell av Hans Torgersen & Sønn/Hallmaker hadde U profil på splitt og røyrprofil på bay , samt firkantrøyr til T3.
118  Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Sv: Bensintank type 3 på: mai 24, 2015, 18:34:09 pm
ja. kan sikkert senda og.
119  Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Sv: Type 4 1800 (motorkode AN) ønskes kjøpt!! på: mai 24, 2015, 18:33:30 pm
AT kode, pinnen er bak. den går ikkje rundt trur eg. 2000kr
120  Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Sv: Whitespoke 5x112 kjøpes på: mai 24, 2015, 17:53:52 pm
skulle vert. har optil fleire sveiseprosjekt der på gang, men pga at den "gode" vegen igjen er stengt pga ras so vert da ekstra tidskrevande å komma seg ned,, men etterkvart so vil nok transport til bergen ikkje vera noko problem
tenkte 1200kr , nokon av dei kunne trenkt litt ny farge
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 580
Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!