Vis innlegg
|
Sider: 1 2 [3] 4 5
|
63
|
Forum / Hva skjer? / Sv: Sør Rogaland VW Treff 5-7 Juni 2015
|
på: mars 12, 2015, 14:26:31 pm
|
Ja, ser det er god aktivitet i kjelleren. Jeg har en 2110 stående på benken, så om jeg putter på gasserne fra Eddi med trykkbokser og kjøper en god hårføner så kan jo jeg og komme opp i 3 siffer i mine hk... Får se hva våren bringer. Foreløpig er det 1680 med god kam og 1,25 vipper, 40 gassere, hjemmeportede topper og 9,5 i komp som gjelder. Klarer jeg hjulspinn med 285 bakdekkene?
|
|
|
64
|
Forum / Hva skjer? / Sv: Sør Rogaland VW Treff 5-7 Juni 2015
|
på: mars 12, 2015, 10:31:49 am
|
Då e det bare å gje gass å få motoren inn i bilen igjen. Har tatt sin tid å fiksa itte eg blei raukjørt i fjor, men nå e motor ferdig å bil begynne og å ta form. [attachment=1] [attachment=2] [attachment=3]
|
|
|
83
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: Motor-bremsebenk, Stuska :-)
|
på: september 07, 2012, 21:57:30 pm
|
Kjører identisk motoroppsett. Kan jeg spørre om størrelse på luft, tomgangsdyser, samt hvilke blandigsrør og størrelse på venturi på denne? Trond En god overaskelse i dag.
1680 tynnvegg sats, std urørte DP topper, kun høvlet 3mm og stivere fjærer. Scat C35 kam. Resten av innmat std vw. Weber 44IDF med 28mm halsring. Varmepotter og eksos uten kollektor, typen som har enderør ut std hull i kaross.
Var utrolig kresen på dyser. 110 main ga 0,92 lambda og 120 main ga 0,81 på samme turtall.
116nm@2500 141nm@3950 96hk@5232
Alle tall uten reim.
|
|
|
84
|
Bruktbørsen / Deler ønskes kjøpt / Sv: Eksosanlegg til T.1 ønskes kjøpt
|
på: august 23, 2012, 17:33:24 pm
|
Kjøpt ny i Norge ja. Om den er godkjent skal jeg ikke si noe på. Bilene våre er såpass gamle at støykrav ikke er et tema på EU kontroll. Har selv vært flere ganger på eu med slik eksos. Den gir dog betydelig mer lyd enn orginal potte. Passer rett på 1300 og 1600. Komplett med pakning mellom potte og grenrør
|
|
|
86
|
Forum / Hva skjer? / Sv: SRVWK treffet 2012.
|
på: juni 11, 2012, 13:30:51 pm
|
Nærmer seg.... Galskrur for tiden, motor nærmer seg shortblock, og da er det jo litt igjen der og... Men, bremsevæsken er ihvertfall ny
|
|
|
|