mai 07, 2024, 19:14:44 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
  Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer  
  Vis innlegg
Sider: 1 2 [3]
61  Forum / Forumexpressen / Sv: 1 palle frå Trondheim og nedover ? på: januar 31, 2012, 17:36:22 pm
Heisann.  Glad
Må prøve å hjelpe hvis det går an.  Glad  Jeg skal vel en snartur til Hof...    Glad
62  Forum / Forumexpressen / Sv: 1 palle frå Trondheim og nedover ? på: januar 31, 2012, 13:23:11 pm
Heisann.
Jeg har planlagt en tur sørover helgen 10-12.02 eller 17-19.02, og kjører tom nedover. Kan sikkert la seg ordne om det passer med dine planer.  Glad

Mvh Eivind.
63  Bruktbørsen / Deler selges / Sv: 1700 t4 motor med injection Hbo 5000 på: januar 31, 2012, 12:53:21 pm
Litt på gyngende grunn jeg også kanskje,men prøver likevel. Glad Må selfølgelig koble oppdet som trengs med bensinpumpe og hjernen, om du skal bruke den med innsprutninga. Ellers er det forskjell på stussene som går ut fra viftehuset og over til varmepottene. Enkleste er kanskje å skifte over viftehuset fra den du har. Også er vel kanskje svinghjulet ditt 228 mm, mot 210 eller 215 mm på 411 motoren. Ellers skal det vel være likt. Glad 

Mvh Eivind.
64  Min klubb / Trondheim VW Klubb / Sv: PÅMELDING JULEBORD. på: januar 13, 2012, 15:33:29 pm
Det ser ut som jeg kommer også. Litt sånn i siste liten men... Tvilende   Glad

Mvh Eivind.
65  Forum / Problemløseren / Sv: Porsche 964 cylindere på Type 4 motor ?? på: september 28, 2011, 00:22:06 am
Takker folkens. Glad  Der var det mye nyttig info ja. Faktisk allt jeg lurte på. Glad  Da er det bare å planlegge videre...   Glad
66  Forum / Problemløseren / Sv: Porsche 964 cylindere på Type 4 motor ?? på: september 27, 2011, 17:19:41 pm
Heisann.
Har drevet og sjekket litt selv også. Skal være samme "boltsirkel" på sylinderene, og stemplene går å dreie av. hadde vært kjekkt om det gikk å bruke hele pakken.  Tvilende Må få klarhet i om høyden ifra toppen på stempel og ned til kryssbolt er likt som T4 eller veldig nært. Hvis det blir for mye bearbeidning og kostnader, er det jo like greitt å kjøpe et ferdig tilpasset sett fra en av de mange leverandørene. Hmmm
Takk for innspill. Hadde vært kjekkt å høre hva han svensken gjorde. Glad

Mvh Eivind.
67  Forum / Problemløseren / Porsche 964 cylindere på Type 4 motor ?? på: september 24, 2011, 16:05:48 pm
Heisann.
Jeg lurer på følgende: har et sett med Porsche 964 3,6 l cylindere ( 99,1 mm var det vel ) og disse stemplene har vel 23 mm bussning så vidt jeg vet. Er det mulig uten for mye arbeid, og bruke dette på t4 2-liter motor ? Vurderer det fordi dette er nicasilcylindere, som skal tåle litt mere varme .  Blunker Må sikkert ta av endel av "domen" på stemplene også regner jeg med.

Mvh Eivind.
68  Bruktbørsen / Biler ønskes kjøpt / VW 412 ønskes kjøpt på: september 05, 2011, 16:52:19 pm
Har etter lengere tids type-4 avbrudd, bestemt meg for å prøve å skaffe en 412 igjen. Har hatt flere biler opp igjennom tiden. Min første bil var en 73 mod 412 LE 4d coupe i 1985. Hadde desverre ikke hode til å ta vare på den (eller de påfølgende for den saks skyld), og tenkte å prøve å skaffe en ny nå som skal skjemmes bort med godt stell . Tips / tilbud på biler mottas med takk. Er fortrinnsvis Variant jeg søker, men 2 og 4 dørs er også aktuellt. Prisleie får man vurdere etter tilstand osv. Allt er egentlig interessant . Glad
69  Bruktbørsen / Biler selges / VW 412 ønskes kjøpt. på: september 05, 2011, 15:17:12 pm
Har etter lengere tids type-4 tørke, har jeg bestemt meg for å prøve å skaffe en ny 412. Fortrinnsvis Variant, men 2 og 4 dørs er også interessant. Min første bil var en 73 4-dørs LE og har etter denne hatt ca 10 stk etter hva jeg husker. Interessante tilbud / forslag / tips mottaes med takk.

Mvh Eivind.   Glad
Sider: 1 2 [3]
Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!