mai 06, 2024, 19:46:47 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: '67 Notch prosjekt selges  (Lest 1696 ganger)
type3man
Nybegynner
*
Innlegg: 39
Bosted: Bergen


Vis profil

« på: november 23, 2009, 22:39:17 pm »

'67 modell 1600L notchback prosjekt selges. Den er Pearl White med rødt interiør.

Den er dessverre helt nedplukket. Fordelen er jo at man kan få et ganske greit inntrykk av hva som må gjøres. Karosseriet står på en ramme bygget på understellet av en gammel campingvogn. Den er igrunnen veldig grei å frakte karosseriet med, men jeg har dessverre ikke skilter på den. Men tilhengeren følger med hvis noen kan ha nytte av den. Den kan sees på bildene av karosseriet.

Når det gjelder rust så kan man igrunnen se det ganske greit på bildene. Den høyre kanalen er den dårligste og ytterdelen er kappet vekk. Har et nytt ytterstykke liggende. Den venstre er bedre. Bunnen er ganske bra, men det er noen få små hull etter det jeg husker. Skal se om jeg kan få tatt noen bilder, men den står litt vanskelig til. Bakskjermene er veldig fine. Venstre forskjerm er også ganske bra, mens den høyre er litt småbulkede. Interiøret er igrunnen ganske fint uten noen rifter. Motoren gikk veldig fint da jeg hadde den på veien. Har ikke startet den siden.

Bilen skal være rimelig komplett. Med rimelig mener jeg at den var helt komplett da den ble plukket fra hverandre for en 10 års tid siden. Og jeg skal nok klare å finne frem det meste av delene.

Jeg kan vurdere å selge den i deler. Men det er karosseriet som det er viktigst for meg å bli kvitt. Så jeg tror vil selge karosseriet før jeg evt velger å selge deler fra den.

Bilder finnes her: http://s47.photobucket.com/albums/f190/epytte/notchen/

Skal prøve å legge inn flere bilder og kan også ta bilder på forespørsel dersom noen har noe spesielt de vil se. Når det gjelder pris er jeg igrunnen åpen for bud.

Send en PM eller ring 99591794 dersom man er interessert. Prosjektet står forresten i Bergen.

-Erlend
Loggført
jalokoey
Supermedlem
*****
Innlegg: 1993
Bosted: Jæren- podlest


low and slow...


Vis profil
« Svar #1 på: desember 15, 2009, 07:33:02 am »

da var vel denne og solgt Osteaktig
Loggført
Ketil S.
Supermedlem
*****
Innlegg: 1710
Bosted: Bryne


Vis profil

« Svar #2 på: desember 15, 2009, 15:13:33 pm »

Fått god julebonus eller? Det var da voldsomt til handling. Blunker
Loggført

T1 1963
T1 1974 -03
jalokoey
Supermedlem
*****
Innlegg: 1993
Bosted: Jæren- podlest


low and slow...


Vis profil
« Svar #3 på: desember 15, 2009, 15:29:38 pm »

lite med jule bonus. men solgt litt bil.  skal bygger the one to keep... heeh.. nok vingling nå.. 4 biler på en sesong er for meget..Glad Rekker tunge
« Siste redigering: desember 15, 2009, 16:19:38 pm av jalokoey » Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!