mai 05, 2024, 03:33:45 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Elektronisk tenning  (Lest 1037 ganger)
pWolf
Supermedlem
*****
Innlegg: 1680
Bosted: Hamar



Vis profil
« på: august 18, 2014, 22:27:41 pm »

Jeg snuser litt på elektronisk tenning om dagen . Jeg leser om fordelene og synes det høres bra ut, men hva burde man gå for? Msd, Compufire etc..

Hva bruker folket , og hvilke pro's & con's har dere erfart ?

Loggført

pWolf - Part of the AirWolf crew

http://www.facebook.com/pages/AirWolfs/153115064754266



1965 t1
pWolf
Supermedlem
*****
Innlegg: 1680
Bosted: Hamar



Vis profil
« Svar #1 på: august 20, 2014, 08:27:57 am »

Noen som har anbefalinger ?
Loggført

pWolf - Part of the AirWolf crew

http://www.facebook.com/pages/AirWolfs/153115064754266



1965 t1
Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5823
Bosted: Oslo, Briskeby


ass UP nose DOWN, rip the tires


Vis profil WWW
« Svar #2 på: august 20, 2014, 11:06:25 am »

Kommer vel an på motor, og hva slags ekstragreier du vil ha..

Jeg har fullt MSD kit og strålende fornøyd.

Eneste jeg kunne tenkt med er 3 forskjellige turtallsperrer og ikke 2.

1: Burnout
2: Launch
3: Max turtall
Loggført

'67:
10.626@213,65 SCC2016
10.407@215,57 SCC2017
10.221@216,87 SCC2018

Norges raskeste luftkjølte gatebil?

'59:
Snart

pWolf
Supermedlem
*****
Innlegg: 1680
Bosted: Hamar



Vis profil
« Svar #3 på: august 20, 2014, 19:33:00 pm »

Kommer vel an på motor, og hva slags ekstragreier du vil ha..

Jeg har fullt MSD kit og strålende fornøyd.

Eneste jeg kunne tenkt med er 3 forskjellige turtallsperrer og ikke 2.

1: Burnout
2: Launch
3: Max turtall


Motoren er en 1915 som til vinteren skal overhales, for å kunne ha flere muligheter med blant annet max turtall tenker jeg det kan være lurt å legge om.

Har sett litt på pertronix ign II , noen erfaringer der noen?
Loggført

pWolf - Part of the AirWolf crew

http://www.facebook.com/pages/AirWolfs/153115064754266



1965 t1
SveinT
Supermedlem
*****
Innlegg: 1953
Bosted: Vennesla


Agder VW Klubb


Vis profil
« Svar #4 på: august 22, 2014, 16:50:04 pm »

Jeg kjører Ignitor II på bruksbilen og det har virket helt fint i over 25 000km nå. Men den har ikke turtallsperre. Men det kan du ordne med rotor med innebygd turtallsperre viss du kun trenger en turtallsperre. Jeg anbefaler å styre unna de billigste Kinamodulene. Drepte neon stykker av de før jeg kjøpte Pertronixen.
Pertronixen måtte jeg bygge om litt for å få den oppi en originalfordeler, da den egentlig var til 009 fordeler.
Loggført

Jeg har ikke for mange biler, bare for lite plass.
Hilsen Svein Terje 91647950
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!