mai 05, 2024, 17:32:19 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: boble  (Lest 2546 ganger)
VegarSkjulestad
Medlem
***
Innlegg: 170
Bosted: Froland!


Alltid jillt au! :D


Vis profil
« på: februar 04, 2010, 15:39:20 pm »

kunne tenke meg en gammel boble som trenger litt kjærlighet, men ikke et evighets prosjekt med rust!
men hva bør man være obs på av feil ?
og er bobla enkel å grei å skru på?
Mvh vegar
nytt medlem
Loggført

BMW 316i 1.8l 04 special edition
VW Boble 1303S
GeirAB
Folkevognklubben
Nybegynner
*****
Innlegg: 33
Bosted: Fredrikstad


Helene


Vis profil
« Svar #1 på: februar 04, 2010, 19:10:51 pm »

kan en -68 1300 være av interesse?
All rust skal være tatt! bremser er alt nytt!
Ny clutch, eksos! Og skal være teknisk bra stand!
Trenger lakk!
Loggført
VegarSkjulestad
Medlem
***
Innlegg: 170
Bosted: Froland!


Alltid jillt au! :D


Vis profil
« Svar #2 på: februar 05, 2010, 10:15:58 am »

pris?
men hvordan er det å reparere på disse bilene?
og er det mye plunder med motorer?
Loggført

BMW 316i 1.8l 04 special edition
VW Boble 1303S
Rikard
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 3891
Bosted: Røyken, Buskerud


Singelport Mafia'n


Vis profil WWW
« Svar #3 på: februar 05, 2010, 13:02:10 pm »

Denne bilen er å anbefale som start! Har en slik selv! Er den bra for rust så er det ikke vist å nøle en gang!

Hvor holder du til? Er du i nærheten så hjelper jeg gjerne, hvis det måtte bli noen forøkelse Blunker
Loggført

" A volkswagen is never changed to make it look different, Only to make it work better"
Audi 100 2,5TDI
VW 1300 1970

Mekaniker Albjerk Bil Lier Volkswagen
45632450
-------------------------------
Medlemsansvarlig
Røyken og Omegn Aircoolers
Rikard@roykenaircoolers.com
roykenaircoolers.com
GeirAB
Folkevognklubben
Nybegynner
*****
Innlegg: 33
Bosted: Fredrikstad


Helene


Vis profil
« Svar #4 på: februar 05, 2010, 15:02:02 pm »

pris?
men hvordan er det å reparere på disse bilene?
og er det mye plunder med motorer?

Pris er 18.000,-
Etter hva jeg har skjønt, er det ingen kunst å reparere disse bilene, ikke det at jeg har prøvd meg selv, men mannen min er kjempe dyktig. Han har faktisk lært seg å skru på biler ved hjelp av bilder....
Det er veldig sjelden, tror jeg, å komme over dårlige motorer, og er det noe som trengs gjøres så er det fort gjordt. (Stiften, plugger og olje) Er ofte prob. Også spørs det hvem man kjøper bilen av.
Denne bilen har stått lagret i en garasje i ca 14/15 år. Og jeg er andre eier av bilen. Så den har ikke vært mye rundt.
Ring meg hvis du er int. 924 87 823.

Merete
Loggført
kane1972
Medlem
***
Innlegg: 165
Bosted: Trondheim



Vis profil
« Svar #5 på: februar 06, 2010, 11:55:24 am »

Har en 69 model. ikke ny motor. men den funker med litt småpuss. ikke rustfri i chassiet. men 99% rustfri.
Men bunnplaten i den er 100% bra og rustfri. har aldri vert rust i den.
Så skal du bygge bilen selv kan det  være en god start. trenger lakk den også. 2000.- uten motor og dører samt interiør. mye nytt i bremsene på den.
Eller 5000kr slik den står. med dører og da mangler du kun skjermer litt seter. og arbeidet. og dette er et godt rustfritt prosjekt.


Har en 66 model i Moss, den er uten lykter, fangere. dørhåndtaker. ellers okay. hadde skilter til 2003-04 denna. den går for 5000 eller byttes i motor 1600ccm eller større som er komplett og bra
« Siste redigering: februar 16, 2010, 15:12:48 pm av kane1972 » Loggført
Jon T
Supermedlem
*****
Innlegg: 657
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #6 på: februar 16, 2010, 14:05:08 pm »

http://www.vwnorge.no/index.php/topic,21183.0.html
Loggført
Ernst
Nybegynner
*
Innlegg: 41
Bosted: Moss


Ut på tur, nesten aldri sur!


Vis profil
« Svar #7 på: februar 28, 2010, 00:08:35 am »

Bilene er relativt greie å skru på, men ha i bakhodet at oppussing/renovering er kostbart.
10 000,- kroners biler kan fort bli svært dyre før de ser såpass ut at du tør vise deg på veien i de.
Kjøp gjerne en s-utgave, da får du skivebremser og 1600ccm motor. Har prøvekjørt original (daukjørt) 1200ccm en gang og konstatert at de ikke er drømmen i dagens trafikkbilde.
Loggført

1973 VW 1300s   O R I G I N A L
fasty
Juniormedlem
**
Innlegg: 63
Bosted: bergen


Vis profil

« Svar #8 på: mars 16, 2010, 09:27:50 am »

Hei, jeg har en 62-modell tilsalgs for kr. 5.500.-

Se bilder under "Biler selges"

Mvh
Arne, Bergen
Tlf 92018281
« Siste redigering: april 02, 2010, 23:47:10 pm av fasty » Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!