mai 03, 2024, 10:50:27 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: fin 58 på finn  (Lest 1081 ganger)
T-1
Supermedlem
*****
Innlegg: 1297
Bosted: Hjemme hos meg selv...


Praise the lowered...


Vis profil
« på: mai 24, 2011, 20:00:12 pm »

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=28700833 var ikke dette billig?
Loggført

In case of fire, do not use elevator. Use water!
Jens-Ole aka 'Dansken'
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 4054
Bosted: Tønsberg



Vis profil
« Svar #1 på: mai 24, 2011, 20:24:35 pm »

Hvis den er som teksten skriver så er det vel billigt.
Men først ude er vel også at de baklykter sidder helt ved siden af hvor de skal, og ikke sidder de likt heller?  Tvilende
Loggført

"Cal-look is kind of the punk-rock of the VW world"
Indy
Supermedlem
*****
Innlegg: 611
Bosted: Sarpsborg.


61 mod


Vis profil
« Svar #2 på: mai 24, 2011, 20:33:11 pm »

Hvis den er som teksten skriver så er det vel billigt.
Men først ude er vel også at de baklykter sidder helt ved siden af hvor de skal, og ikke sidder de likt heller?  Tvilende
Trur det har med vinkelen på motivet å gjøre,hvis du legger merke til bakfanger,skvettlapper og eksos så blir det litt skjevt hvis du ikke holder kamera rett foran bilen bak. Har tatt mange slike "skjeve" bilder selv  Blunker
« Siste redigering: mai 24, 2011, 21:09:22 pm av Indy » Loggført

Gammel kjærlighet ruster ikke :-)
OTO
Supermedlem
*****
Innlegg: 1966
Bosted: Gjøvik



Vis profil
« Svar #3 på: mai 24, 2011, 20:46:24 pm »

Baklyktene sitter uansett feil, og gulvteppet hører dårlig til i en slik fin bil. Denne blir nok solgt med en gang til denne prisen Glad
Loggført

-T1 58' Restolooker
-T1 58' Vintage speed Judson Superchaged
-T3 80' Transporter (solgt)
-T3 58' Reimo camper (solgt)
-T3 88' Westfalia


http://www.vwnorge.no/index.php/topic,808.msg8010.html#msg8010
Indy
Supermedlem
*****
Innlegg: 611
Bosted: Sarpsborg.


61 mod


Vis profil
« Svar #4 på: mai 24, 2011, 21:23:06 pm »

Synes selv det var rimelig for den fine bobla,men er det bare meg eller er bruktmarkedet for bobler tregt om dagen? Synes de var lettsolgte tidligere på Finn.no,og prisene var høyere. Nå synes jeg at prisene har falt litt og de er ikke like lette å omsette. Men det gjenspeiler vel bruktmarkedet generelt og dagens økonomi.
Loggført

Gammel kjærlighet ruster ikke :-)
T-1
Supermedlem
*****
Innlegg: 1297
Bosted: Hjemme hos meg selv...


Praise the lowered...


Vis profil
« Svar #5 på: mai 24, 2011, 21:28:19 pm »

Synes selv det var rimelig for den fine bobla,men er det bare meg eller er bruktmarkedet for bobler tregt om dagen? Synes de var lettsolgte tidligere på Finn.no,og prisene var høyere. Nå synes jeg at prisene har falt litt og de er ikke like lette å omsette. Men det gjenspeiler vel bruktmarkedet generelt og dagens økonomi.
er vel det samme hvert år. første varme dagen kommer, det ligger ca 14 bobler på finn til overpris. men lysten på bil er der og da blir det solgt kjapt. sommern kommer nærmere og bilene kommer frem og til salgs og vips 100 bobler på finn og da enda mer og velge i og større muligheter for pruting og det og kunne være kresen. (er min teori da) Rekker tunge
Loggført

In case of fire, do not use elevator. Use water!
Indy
Supermedlem
*****
Innlegg: 611
Bosted: Sarpsborg.


61 mod


Vis profil
« Svar #6 på: mai 24, 2011, 21:57:47 pm »


[/quote]er vel det samme hvert år. første varme dagen kommer, det ligger ca 14 bobler på finn til overpris. men lysten på bil er der og da blir det solgt kjapt. sommern kommer nærmere og bilene kommer frem og til salgs og vips 100 bobler på finn og da enda mer og velge i og større muligheter for pruting og det og kunne være kresen. (er min teori da) Rekker tunge
[/quote] Ja,det er kanskje sånn det er,husker bare når en selv var på jakt etter en boble så måtte man være kjapp når den rette dukket opp,nå som man har en så er det plutselig mange å velge mellom (synes jeg selv da)  Blunker
Loggført

Gammel kjærlighet ruster ikke :-)
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!