mai 15, 2024, 03:48:02 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 1976 T2 (1,6 l.) med fin historie vurderes solgt  (Lest 1252 ganger)
himmelrock
Juniormedlem
**
Innlegg: 57
Bosted: Italia



Vis profil
« på: juni 14, 2011, 11:36:24 am »

Sitter akkurat nå og vurderer om jeg skal selge min kjære VW-buss. Det står mellom det og full oppussing.

Bilen har en fantastisk historie! Fra den på 70-tallet kjørte trofast rundt i en av fjordene ved Bergen og plukket opp skoleunger til den ble filmstjerne i den norske filmen "Rovdyr" i 2007. Samme år som den "gikk til filmen", kjørte jeg bussen gjennom hele Europa og ned til Italia hvor jeg bor nå. I Italia har Transporteren kost seg på road-trip'er i vindistriktene og ved den italienske riviera  Glad Den har også vært følgesvenn til en rekke rockekonserter og festivaler. Ellers har bilen vært veldig pålitelig og vært i nesten daglig bruk de siste årene (bl.a. til og fra jobb i romindustrien og prosjekter med den Indetnasjonale Romstasjonen. Bilen er kjendis også i dette miljøet!).

I forrige uke stoppet bilen pga. noe som jeg mistenker å være et gåent stempel. Ellers er mekanikken grei siden jeg har fulgt opp bilen med jevnlig service. Det mest alvorlige med bilen er omfattende rust. Spesielt i hjulbuene.

Den som evt. ønsker å kjøpe denne spesielle bilen, er kanskje en eventyrer (som meg) som kan se for seg å kombinere en tur til Italia med bilkjøpet  Glad Evt. kjøper må være dedikert og ha kjærlighet for denne typen bil slik at han kan skrive videre på historien om den gode vennen.

Bilder og flere detaljer til dem som er interessert. Imens kan dere ta en titt på bilen i denne youtube linken:
Loggført
himmelrock
Juniormedlem
**
Innlegg: 57
Bosted: Italia



Vis profil
« Svar #1 på: juni 15, 2011, 09:22:37 am »

Kontaktinfo for pris/bud/annen info:
-denne siden
-mail: himmelrock@yahoo.it
-mobil: +39 3349799510

 Glad
Loggført
himmelrock
Juniormedlem
**
Innlegg: 57
Bosted: Italia



Vis profil
« Svar #2 på: juli 14, 2011, 10:19:57 am »

Flere interesserte...?
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!