Martin Sørlie
Supermedlem
Innlegg: 541
Bosted: Lørenskog
The driver
|
|
« Svar #150 på: oktober 23, 2023, 19:05:29 pm » |
|
Meeeen, vi er vel ikke ferdige. For hvor lenge var Adam i paradis tror dere? La oss spole tilbake til forsommeren 2022. En nydelig start på sesongen der altså. Hva skjer så? Joda, på vei til jobb dør plutselig bare bilen, null tenning på motorveien ved Kløfta, heldigvis fikk jeg trillet opp til Burgerknugen. Litt feilsøk måtte til, men jeg klarte ikke finne noe. Løsnet fordeleren, og prøvde å lete etter lys eller gnist. Ringte fattern, som setter seg i bilen med en originalfordeler og coil. Mistenkte kanskje at 123-fordeleren hadde gitt opp, eller at noe annet i de baner hadde takket for seg. Så plutselig oppdaget jeg sikringen på den tykke plussen i egen sikringsholder, den kompis la til for sikkerhets skyld... Byttet den og bilen startet. Bingo. Kommer noen km før det stopper igjen, denne gangen har rotoren fått juling, så det ble bergningsbil ned til jobben på Lillestrøm. Jaja, en rotor får man tåle å kjøpe. Så ryker det bare en til senere. Hva i huleste kunne ha skjedd, alt hadde jo virket prima? Veeeeel. Husker dere fordeleren jeg løsnet? Husker dere at jeg skrudde den fast igjen? Nettopp. Ikke jeg heller. Fordeleren hadde hoppet lykkelig avgårde og gnagd på messingdrevet på veiva, og innen jeg fant ut det var det et fint lag med messing på alt. Jaja. Da var det bare å finne ut hvordan man skulle prosessere dette tapet, og hvordan man skulle få det til å virke igjen uten å skru seg i hjel... To be continued!!
|
|
|
Loggført
|
Martin Sørlie, 1985.
1967 VW 1500 type 1 - Savannah Beige
|
|
|
Jens-Ole aka 'Dansken'
Telehiv Jumpers
Supermedlem
Innlegg: 4106
Bosted: Tønsberg
|
|
« Svar #151 på: oktober 24, 2023, 14:05:08 pm » |
|
(ikke spydig ment)
|
|
|
Loggført
|
"Cal-look is kind of the punk-rock of the VW world"
|
|
|
Martin Sørlie
Supermedlem
Innlegg: 541
Bosted: Lørenskog
The driver
|
|
« Svar #152 på: november 14, 2023, 22:21:12 pm » |
|
Sånn. Da har man fått gått igjennom litt bilder, og skal for en gangs skyld unngå et bildetomt innlegg med altfor mye tekst Så, 2023-sesongen startet jo litt trått da, med en motor full av messing. Jeg skal dog ikke skrive så altfor mye om det, jeg tok heller ikke så mye bilder. Kort fortalt, demonterte motoren i småbiter, vasket og skylte igjennom alt, og heldigvis hadde intet tatt skade av å være i ... ehehe... blanke messingen... Men, som bildet viser, så hadde jeg et motorrom som ikke var noe å skryte av. Ledningsnettet var skjøtet i alle retninger, så jeg rev ut alt helt fremover, og satte i gang med å vaske og pusse. Fikk tak i noe alt for solid tynner som tok både lakk, lim, snørr og hjerne, men du og du så rent det ble. Med plettfritt sinn begynte jeg å grunne og gjøre klart for 2-komponents polyuretanlakk. Det var noe brutalt terapeutisk med å sortmale motorrommet, og sannelig synes jeg det ble ganske bra også: Ferdig tørket og med bensinrør på plass: Jeg gikk for maling med litt struktur, rett og slett fordi jeg vil ha et solid og ryddig motorrom, men ikke utstillingsstand. Funderte først på typ raptor bedliner, men dette blir veldig grovt, så jeg er veldig fornøyd med resultatet. To be continued
|
|
|
Loggført
|
Martin Sørlie, 1985.
1967 VW 1500 type 1 - Savannah Beige
|
|
|
Roy Grelland
Supermedlem
Innlegg: 7290
Bosted: Nøtterøy
|
|
« Svar #153 på: november 15, 2023, 09:50:49 am » |
|
Stilig.
Jeg ser du har skrudd p-klipsa til bensinrøret rett i torpedoen; kommer ikke de skruen ut inni bilen? Atle har fjernet alle "tabene" på torpedoen (de man fester støydempingen i), så vi funderer litt på hvordan vi skal få festet asfaltmattene. I ghian har jeg tykk støydemping på innsiden, så der synes ikke skruene, men Atle har bare tynne asfaltmatter og teppe, så da er jeg redd skruene stikker ut gjennom teppene.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Martin Sørlie
Supermedlem
Innlegg: 541
Bosted: Lørenskog
The driver
|
|
« Svar #154 på: november 15, 2023, 11:19:03 am » |
|
Stilig.
Jeg ser du har skrudd p-klipsa til bensinrøret rett i torpedoen; kommer ikke de skruen ut inni bilen? Atle har fjernet alle "tabene" på torpedoen (de man fester støydempingen i), så vi funderer litt på hvordan vi skal få festet asfaltmattene. I ghian har jeg tykk støydemping på innsiden, så der synes ikke skruene, men Atle har bare tynne asfaltmatter og teppe, så da er jeg redd skruene stikker ut gjennom teppene.
På min sitter det en tykk asfaltmatte på innsiden av torpedoen, så jeg tok bare løpefart og skrudde tvers igjennom uten å se meg tilbake. Funderte på å sveise på muttere eller så, men gadd ikke grunnet teppet osv på innsiden. Det blir vel lim som blir den eneste løsningen for dere?
|
|
|
Loggført
|
Martin Sørlie, 1985.
1967 VW 1500 type 1 - Savannah Beige
|
|
|
Roy Grelland
Supermedlem
Innlegg: 7290
Bosted: Nøtterøy
|
|
« Svar #155 på: november 15, 2023, 13:29:06 pm » |
|
Stilig.
Jeg ser du har skrudd p-klipsa til bensinrøret rett i torpedoen; kommer ikke de skruen ut inni bilen? Atle har fjernet alle "tabene" på torpedoen (de man fester støydempingen i), så vi funderer litt på hvordan vi skal få festet asfaltmattene. I ghian har jeg tykk støydemping på innsiden, så der synes ikke skruene, men Atle har bare tynne asfaltmatter og teppe, så da er jeg redd skruene stikker ut gjennom teppene.
På min sitter det en tykk asfaltmatte på innsiden av torpedoen, så jeg tok bare løpefart og skrudde tvers igjennom uten å se meg tilbake. Funderte på å sveise på muttere eller så, men gadd ikke grunnet teppet osv på innsiden. Det blir vel lim som blir den eneste løsningen for dere? Ja er nok lim som blir løsningen. Er bare litt skeptisk til om det sulle løsne og tette inntaket i vifta
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
Innlegg: 4528
Bosted: Sandnes
:: DKL ::
|
|
« Svar #156 på: november 16, 2023, 12:10:01 pm » |
|
Stilig.
Jeg ser du har skrudd p-klipsa til bensinrøret rett i torpedoen; kommer ikke de skruen ut inni bilen? Atle har fjernet alle "tabene" på torpedoen (de man fester støydempingen i), så vi funderer litt på hvordan vi skal få festet asfaltmattene. I ghian har jeg tykk støydemping på innsiden, så der synes ikke skruene, men Atle har bare tynne asfaltmatter og teppe, så da er jeg redd skruene stikker ut gjennom teppene.
På min sitter det en tykk asfaltmatte på innsiden av torpedoen, så jeg tok bare løpefart og skrudde tvers igjennom uten å se meg tilbake. Funderte på å sveise på muttere eller så, men gadd ikke grunnet teppet osv på innsiden. Det blir vel lim som blir den eneste løsningen for dere? Jeg husker jeg løste tilsvarende med gjengenagler. Man får jo samme "problem" med at det kommer en liten bul på baksiden, men siden det er under teppet og usynlig sånn sett så tenkte jeg det var en god løsning. Praktisk mht. demontering/montering av det jeg skrudde fast og.
|
|
|
Loggført
|
Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014 Race car 9.49/236kmt@SCC 2017 "It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
|
|
|
Roy Grelland
Supermedlem
Innlegg: 7290
Bosted: Nøtterøy
|
|
« Svar #157 på: november 16, 2023, 16:16:13 pm » |
|
Stilig.
Jeg ser du har skrudd p-klipsa til bensinrøret rett i torpedoen; kommer ikke de skruen ut inni bilen? Atle har fjernet alle "tabene" på torpedoen (de man fester støydempingen i), så vi funderer litt på hvordan vi skal få festet asfaltmattene. I ghian har jeg tykk støydemping på innsiden, så der synes ikke skruene, men Atle har bare tynne asfaltmatter og teppe, så da er jeg redd skruene stikker ut gjennom teppene.
På min sitter det en tykk asfaltmatte på innsiden av torpedoen, så jeg tok bare løpefart og skrudde tvers igjennom uten å se meg tilbake. Funderte på å sveise på muttere eller så, men gadd ikke grunnet teppet osv på innsiden. Det blir vel lim som blir den eneste løsningen for dere? Jeg husker jeg løste tilsvarende med gjengenagler. Man får jo samme "problem" med at det kommer en liten bul på baksiden, men siden det er under teppet og usynlig sånn sett så tenkte jeg det var en god løsning. Praktisk mht. demontering/montering av det jeg skrudde fast og. Smart
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Martin Sørlie
Supermedlem
Innlegg: 541
Bosted: Lørenskog
The driver
|
|
« Svar #158 på: november 16, 2023, 21:37:39 pm » |
|
Stilig.
Jeg ser du har skrudd p-klipsa til bensinrøret rett i torpedoen; kommer ikke de skruen ut inni bilen? Atle har fjernet alle "tabene" på torpedoen (de man fester støydempingen i), så vi funderer litt på hvordan vi skal få festet asfaltmattene. I ghian har jeg tykk støydemping på innsiden, så der synes ikke skruene, men Atle har bare tynne asfaltmatter og teppe, så da er jeg redd skruene stikker ut gjennom teppene.
På min sitter det en tykk asfaltmatte på innsiden av torpedoen, så jeg tok bare løpefart og skrudde tvers igjennom uten å se meg tilbake. Funderte på å sveise på muttere eller så, men gadd ikke grunnet teppet osv på innsiden. Det blir vel lim som blir den eneste løsningen for dere? Jeg husker jeg løste tilsvarende med gjengenagler. Man får jo samme "problem" med at det kommer en liten bul på baksiden, men siden det er under teppet og usynlig sånn sett så tenkte jeg det var en god løsning. Praktisk mht. demontering/montering av det jeg skrudde fast og. Et sånt sett har jeg til og med på hylla. Jeg tenkte bare aldri så langt. Som en vis kollega en gang sa: - Har du noen gang tenkt så langt at det er tanken som tenker deg?
|
|
|
Loggført
|
Martin Sørlie, 1985.
1967 VW 1500 type 1 - Savannah Beige
|
|
|
Jens-Ole aka 'Dansken'
Telehiv Jumpers
Supermedlem
Innlegg: 4106
Bosted: Tønsberg
|
|
« Svar #159 på: november 16, 2023, 22:09:34 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
"Cal-look is kind of the punk-rock of the VW world"
|
|
|
Martin Sørlie
Supermedlem
Innlegg: 541
Bosted: Lørenskog
The driver
|
|
« Svar #160 på: november 16, 2023, 22:33:20 pm » |
|
Så, hvor var vi? Joda, motoren hadde vært i tusen deler, sånn var det. Heldigvis var ingenting alvorlig skadet. Messingspon hadde gjort at vippearmer gikk tregt, og alt var i kledd dette nydelig bladgullet jeg forbanner meg selv for å ikke ha tatt noen gode bilder av, men sånn går det når man er ivrig. Monterte sammen motor og gjorde den klar for bil. Men bilen manglet ledningsnett og bensinrør, og... vent nå litt? Det er da for pokker ikke de to Weber 40 IDF'ene som var på når jeg stuet vekk bilen for sesongen? Nope. Dette er et 45mm DBW spjellhus, altså Drive-By-Wire. Det jeg ikke har skrevet er nemlig at jeg etter å ha kvestet messingdrevet, flushet motor og bygget om til triggerstyrt tenning fra TMBryhn, i håp om å få reist på SCC og få litt ut av høstsesongen 2022. Men siden det allikevel ble til at motor måtte ut, og jeg fikk det for meg å bygge nytt ledningsnett, tenkte jeg at jeg like gjerne kunne fullbyrde EFI-prosjektet med en gang. Men, la oss ikke spinne forbi oss selv. Hvordan bygger man lettest nytt ledningsnett i boble nå til dags? Vel, jeg kjøpte 10 meter syvleder tilhengerkabel fra Amokabel på Biltema. Solid og tykk kabel ferdig i strømpe, så trakk denne hele veien, sammen med et par tykke plusskabler, og ei "nettingstrømpe" på utsiden av dette også, bare for good measure, som det heter på godt norsk. Dette blei en meget smidig løsning for de som ikke er så opptatt av originalitet. Jeg er mest opptatt av holdbarhet og at det er lett å mekke på, og det tror jeg at jeg har fått til. Kabelskjøt/skinne/lask på bildet fikk jeg tak i fra Rodin via jobben. Igjen er jeg irritert på meg selv for å ha tatt altfor få bilder...
|
|
« Siste redigering: november 16, 2023, 22:37:09 pm av Martin Sørlie »
|
Loggført
|
Martin Sørlie, 1985.
1967 VW 1500 type 1 - Savannah Beige
|
|
|
Martin Sørlie
Supermedlem
Innlegg: 541
Bosted: Lørenskog
The driver
|
|
« Svar #161 på: november 16, 2023, 22:56:24 pm » |
|
Motorstyringa blei montert "midlertidig" på ei plate bak der det kunne vært et baksete. Du vet, sånn permanent midlertidig... Mistenker at den kommer til å sitte sånn de neste ti åra, men vi får se. bilen er jo i kontinuerlig utvikling og endring. Gasspedalen TMBryhn leverer er den samme elektriske pedalen du finner i det meste halvgammelt BMW, og man skal se godt etter for å legge merke til at det ikke er originalpedal i bilen... Men, bilen kommer ingen vei ut bensin, viser det seg. Who knew? For enkelhetens skyld, både for å være forsøkskanin og fordi det er elegant og enkelt, falt valget på å kjøre en loop foran, med et rør bakover med fast trykk. Det blei 12mm utgang fra tank, med slange ut til pumpa, og OEM-style Kunzer hurtigkoblinger fra pumpe til filter. Jeg valgte et Boschfilter med innebygget 3bar trykkregulator. Dette er brukt på mye, og man får tak i det fra all verdens produsenter for en hyggelig sum. Med hurtigkoblingene kan det byttes.... hurtig... Returen går rett opp i tank, og så er det et 8mm rør videre. Jeg er jo skummelt opphengt i at det skal være enkelt, lett å vedlikeholde og reparere osv. Sååå. 8mm kobberrør i ett stykke fra under panseret, gjennom hele bilen og ut i motorrommet? Jaaaaa. Det hørtes lett ut. Skal sies at jeg hadde en god rørbøyer og 20m rør.... Når det er sagt, det blei vanvittig fint. Man kan jo sikkert si litt av hvert om å ha det i bilen, mest fordi uvørne passasjerer kanskje kan skade det. Men pytt. Alt kan repareres. Nå var alt som skulle til en lambda på eksosen. Den sveisinga der, med flussapparat, er sannelig et mirakel at blei tett. Men det funka, og det gikk akkurat med klaring der... Og vipps, da var det bare inn med motor, og plage både Dewil/Supern og TMBryhn i timesvis for å få mappet dette... :-P
|
|
|
Loggført
|
Martin Sørlie, 1985.
1967 VW 1500 type 1 - Savannah Beige
|
|
|
Jens-Ole aka 'Dansken'
Telehiv Jumpers
Supermedlem
Innlegg: 4106
Bosted: Tønsberg
|
|
« Svar #162 på: november 17, 2023, 08:00:44 am » |
|
Stærke sager det der og godt arbejde!
|
|
|
Loggført
|
"Cal-look is kind of the punk-rock of the VW world"
|
|
|
|
Sveinf
Seniormedlem
Innlegg: 407
Bosted: Drammen
|
|
« Svar #164 på: november 17, 2023, 11:00:43 am » |
|
Jeg har ca tilsvarende løsning i front, da montert på bunnplate, høyre side. Uten de snasne hurtigkoblingene da! Her har du jo superlett tilgang til pumpe og filter/trykkregulator! Har ikke plass i reservehjulsbrønn jeg, da. Der sitter radiator og IC... Lykke til videre i bygginga.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
eiko
Supermedlem
Innlegg: 796
Bosted: Rælingen
|
|
« Svar #165 på: november 17, 2023, 22:52:07 pm » |
|
Meget bra👍.
Interessant med EFI, uten tvil. Har lyst til å konvertere selv, men foreløpig kjenner jeg at den (litt) gjerrige trønderske sjela mi synes det er for dyrt😏.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Martin Sørlie
Supermedlem
Innlegg: 541
Bosted: Lørenskog
The driver
|
|
« Svar #166 på: november 20, 2023, 12:29:22 pm » |
|
En liten ting måtte på plass før høsten tok tak...
|
|
|
Loggført
|
Martin Sørlie, 1985.
1967 VW 1500 type 1 - Savannah Beige
|
|
|
Martin Sørlie
Supermedlem
Innlegg: 541
Bosted: Lørenskog
The driver
|
|
« Svar #167 på: januar 05, 2024, 22:29:51 pm » |
|
|
|
« Siste redigering: januar 06, 2024, 00:43:52 am av Martin Sørlie »
|
Loggført
|
Martin Sørlie, 1985.
1967 VW 1500 type 1 - Savannah Beige
|
|
|
Svein.
Supermedlem
Innlegg: 2435
Bosted: Lørenskog
|
|
« Svar #168 på: januar 05, 2024, 23:16:04 pm » |
|
|
|
|
Loggført
|
201m 8,063 sek. 136,42km/t 402m 12,708 sek.176,81km/t...
|
|
|
Martin Sørlie
Supermedlem
Innlegg: 541
Bosted: Lørenskog
The driver
|
|
« Svar #169 på: januar 06, 2024, 00:44:03 am » |
|
|
|
|
Loggført
|
Martin Sørlie, 1985.
1967 VW 1500 type 1 - Savannah Beige
|
|
|
|
Martin Sørlie
Supermedlem
Innlegg: 541
Bosted: Lørenskog
The driver
|
|
« Svar #171 på: august 19, 2024, 18:04:06 pm » |
|
Nytt år, nye muligheter sier man. Men i år har jeg sannelig ikke gjort en dritt før akkurat rett før SCC, da en lyd i girkasse satte i gang alskens alarmbjeller og mekkeiver. Det resulterte i et par nye girkasser med verre lyd enn det jeg hadde, men sånt skjer, og leverandør er rask til å ordne opp. Dog, etter to girkasseskift på ei uke blei jeg ganske sår i alt, og nå skal jeg straks på'n igjen:-P Godt det snart er vinteren! Før SCC fikk jeg dog gjort et par mods, jeg fikk montert flopstops fra Bug-world.de som begrenser utfjæringa bak, og montert stabstag fra Empi som hjalp stort på oppførselen til bilen. I lav fart er den litt for understyrt med den dekkomboen jeg har, 165/65 foran og 185/65 bak, men i høy hastighet på vei føltes den veldig trygg og forutsigbar. Merket i autoslalomen på SCC at det er jobb å gjøre for å få den mer effektiv i vendingene, så vi får se hva jeg kan få til:) Jeg må si jeg er mildt sagt skuffet over kjip patent for stabstaget, med en innfesting mot demper som vrir seg alle veier. Hvis noen har en bedre løsning på stående fot er jeg lutter øre!! Så, sesongen er såpass nære slutt at jeg kutter tidlig for en gangs skyld i år, og legger store planer for et heftig 2025. Motor må ut fordi girkasse må ut, og da har jeg bestemt meg for at motor deles mens girkasse er til rep. Har et par girkasser jeg vil kaste meg over selv også, men først må jeg vite hvor det ender med den jeg har kjøpt. Uansett, først skal jeg sveise meg et nytt innsug, som passer litt bedre med eITB'en, også får vi se om kanskje motor skal deles litt mer. Liker jo å være annerledes, så funderer på 74mm veiv etter at Eiko begynte å snakke om det på SCC. Noen som har bygget en motor i den gata? Jeg har jo også heeeelt standard topper, så jeg tipper det er mye man kunne hentet med å jobbe litt med de. Min motor er jo en så og si standard 1600, men med TP løftere og Web110 cam. Den har ikke mye krutt, men den fikk bøllete tomgang... :-P Også kjøpte jeg disse i vinter, disse felgene skal på før neste sesong. Nydelig patinerte vinterfelger fra 911. Må dreie ut senteret litt for å passe på skivene foran, derfor er de ikke på allerede. Veldig spent på stuket med disse Til sist, et par videoer fra Autoslalom på SCC. Hadde den raskeste tiden på 22,5, men grunnet god presisjon og et kamera jeg ikke tok med i beregningen, rev jeg en kjegle og fikk straffetillegg, så det ble ikke noen plassering å snakke om.
|
|
|
Loggført
|
Martin Sørlie, 1985.
1967 VW 1500 type 1 - Savannah Beige
|
|
|
|
Jens-Ole aka 'Dansken'
Telehiv Jumpers
Supermedlem
Innlegg: 4106
Bosted: Tønsberg
|
|
« Svar #173 på: august 20, 2024, 09:12:58 am » |
|
Du kender en som har bygget motor med 74 veiv godt nok med 90,5 boring da.. Min lillebror bygget opp fra en 1641 til 1760 da jeg fikk overtalt ham til at handle 74 slags veiv samtidig med mig. MEN! en vigtig notis her er at hvis du handler bare veiv og monterer med original råder må du mest sansynlig slipe ut plass i blokken til rådeboltene/mutterne. Og at der må måles og potensielt handles shims til mellem cylindrene og blokken. Jeg måtte ikke det på min, men har 1,25 kobber shims i toppen i stedet.
|
|
|
Loggført
|
"Cal-look is kind of the punk-rock of the VW world"
|
|
|
Martin Sørlie
Supermedlem
Innlegg: 541
Bosted: Lørenskog
The driver
|
|
« Svar #174 på: august 20, 2024, 10:24:59 am » |
|
Du kender en som har bygget motor med 74 veiv godt nok med 90,5 boring da.. Min lillebror bygget opp fra en 1641 til 1760 da jeg fikk overtalt ham til at handle 74 slags veiv samtidig med mig. MEN! en vigtig notis her er at hvis du handler bare veiv og monterer med original råder må du mest sansynlig slipe ut plass i blokken til rådeboltene/mutterne. Og at der må måles og potensielt handles shims til mellem cylindrene og blokken. Jeg måtte ikke det på min, men har 1,25 kobber shims i toppen i stedet. Ja, selvfølgelig har du gjort dette :-P Men, med fare for å fremstå som den idioten jeg er i blant. Jeg har originale topper, som kan freses ned ganske mye for mer komp etter hva jeg har forstått, men med 74mm veiv må det shimses ut?
|
|
|
Loggført
|
Martin Sørlie, 1985.
1967 VW 1500 type 1 - Savannah Beige
|
|
|
Roy Grelland
Supermedlem
Innlegg: 7290
Bosted: Nøtterøy
|
|
« Svar #175 på: august 20, 2024, 14:05:12 pm » |
|
Veldig bra med en oppdatering Artig å følge med på denne.
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Jens-Ole aka 'Dansken'
Telehiv Jumpers
Supermedlem
Innlegg: 4106
Bosted: Tønsberg
|
|
« Svar #176 på: august 20, 2024, 15:53:55 pm » |
|
Shimsingen er for å få korrekt vendehøyde etter lengre slag på veiven.Og det finner man først ut av etter man har samlet blokken og har handlet deler :p Derfor har jeg tre sett med sylindershims til 90,5 / 92mm liggende i en pose i garasjen
|
|
|
Loggført
|
"Cal-look is kind of the punk-rock of the VW world"
|
|
|
Martin Sørlie
Supermedlem
Innlegg: 541
Bosted: Lørenskog
The driver
|
|
« Svar #177 på: august 21, 2024, 22:20:28 pm » |
|
Altså... Begynner å få tempo på det.... Så var det ut med kasseluren i dag. Så får vi se hvordan i huleste bilen skal flyttes rundt på etter dette... Forøvrig, en kompis jobber med laserskjæring. Så jeg kan få feile mange ganger med å lage meg innsug
|
|
|
Loggført
|
Martin Sørlie, 1985.
1967 VW 1500 type 1 - Savannah Beige
|
|
|
eiko
Supermedlem
Innlegg: 796
Bosted: Rælingen
|
|
« Svar #178 på: august 22, 2024, 09:06:57 am » |
|
Godt tempo der i garasjen ser jeg👍
|
|
|
Loggført
|
|
|
|
Martin Sørlie
Supermedlem
Innlegg: 541
Bosted: Lørenskog
The driver
|
|
« Svar #179 på: august 22, 2024, 09:09:10 am » |
|
Godt tempo der i garasjen ser jeg👍
Som min far sa til legen da han ble diagnosert med høyt blodtrykk, "Det gjelder å holde trøkket oppe ska'n få noe gjort!"...
|
|
|
Loggført
|
Martin Sørlie, 1985.
1967 VW 1500 type 1 - Savannah Beige
|
|
|
|