mai 07, 2024, 22:47:49 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1] 2
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Har forumet en tråd der vi kan komme med ris og ros til Posten?  (Lest 13363 ganger)
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« på: juni 23, 2011, 10:52:33 am »

For de gjør jo slik en fin jobb.... som oftest. Men det finnes unntak og de har jeg opplevd mange av de siste månedene.
Jeg bestilte en liten og totalt unødvendig detalj til bobla mi hos Vw Veterandeler på lørdag, og vær time siden sett frem til at det på nytt skulle bli helg slik at denne fantastiske komponent kunne monteres på min vogn Glad Litt dramatisert kansje..
Sendt fra Lars på mandag og ankom terminal i stokke samme dag. Normalt tar det da ca 1 dag fra pakken ankommer terminal til jeg har den hjemme i skien.
Men akkuratt denne pakken, som jeg har gledet meg så til å få, har posten like godt sendt til Bergen! 3 dager har det tatt....


Først gikk det slik:

Sendingen er innlevert på postkontor
20.06.2011 15:46
3164 REVETAL


Så slik, foreløpig går alt som det skal:

Sendingen er innlevert til terminal og videresendt
20.06.2011 20:23
3169 STOKKE


Så ble det stille noen dager før dette kom opp på skjermen da jeg skulle sjekke sporingen i dag:

Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt
23.06.2011 10:31
5020 BERGEN   



Jeg er sikker på at det her på forumet er MANGE slike fine historier om pakker som har vært på turne. Skulle vært moro å høre andre historier. Og kansje funnet ut hvilken pakke som har tatt den lengste omveien?













Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
TomR
Supermedlem
*****
Innlegg: 2089
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #1 på: juni 23, 2011, 10:55:06 am »

Jeg tipper "Ros" tråden blir like kort som responsen i en "Ønsker å kjøpe en rustfri og strøken original oval for 500,-" tråd Osteaktig
Loggført

- The devil is in the detalis!
- Når små menn kaster lange skygger så er det kveld!
Jee
Supermedlem
*****
Innlegg: 2511
Bosted: Jessheim



Vis profil WWW
« Svar #2 på: juni 23, 2011, 12:15:51 pm »

Ser ut til at ledelsen i Posten tenker kun kortsiktig profit og bedring av egne referanser i disse dager dessverre. Er ikke liv laget om konsesjonen deres frafaller... og som allerede går på kortsiktige forlengelser. Konkuranse hadde ikke akkurat vært fordelaktig for Posten.  Gliser

De har solgt eller løst inn stort sett alt av selveid eiendom og byggmasse. For isteden å gå for leie  Øyerulling .. det tyder jo på at de tro på sine egne framtidsvisjoner  Gliser

Spre verdiene.. så blir ikke fallet så stort. Og produser et middelmådig lavkostnadsprodukt frem til vi dør. Er det nye mottoet.

     





Loggført

BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #3 på: juni 23, 2011, 12:18:00 pm »

Posten............................dont get me started.

Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5823
Bosted: Oslo, Briskeby


ass UP nose DOWN, rip the tires


Vis profil WWW
« Svar #4 på: juni 23, 2011, 12:30:52 pm »

posten bruker i enkelte tilfeller lengre tid innad i Norge enn FedEx/UPS bruker fra California til døren min,,,
Loggført

'67:
10.626@213,65 SCC2016
10.407@215,57 SCC2017
10.221@216,87 SCC2018

Norges raskeste luftkjølte gatebil?

'59:
Snart

BP 73
Supermedlem
*****
Innlegg: 3062
Bosted: fagerstrand



Vis profil
« Svar #5 på: juni 23, 2011, 12:40:22 pm »

fikk i fjor høst en pakke sendt fra dag lysø i skien. var på posten og etterlyste den, da var den på bjørkelangen, for så å bli sendt til oslo og så havne på bjørkelangen igjen. etter mye tlf til posten og etterlysninger kom den til slutt fram etter en måneds tid.
Loggført

69 vespa 50s
72 1302 ls jubileum nr20002103 med 1680
73 1303 s med 1835
71 notchback 2l type 4
78 singelkabiner pick up 2l type 4
70 mod 1300 kjørbar motortestbenk
11 passat 2,0 140hk tdi st.vogn 4-motion
04 Caddy 1,9 105hk tdi  hentebil
09 golf 1,9 tdi st.vogn sportline
ingen bilcrossbobler igjen, har lagt hjelmen på hylla. men alltid noen delebobler som kommer og går. mye deler til bobler 68 mod og nyere på lager.
tlf 99599148 ( ingen mail i garasjen)
Riisern
Supermedlem
*****
Innlegg: 1734
Bosted: Aremark


Rockabilly rumble


Vis profil
« Svar #6 på: juni 23, 2011, 13:39:52 pm »

Hey..... man snakker da ikke skitt om jobben min;) Men må nok innrømme at jeg har opplevd pakker på avveie selv.  Men ros er velkoment;)
Loggført

Owner of
 "Lorang`s Garage"
- all brand autoshop -
   Parts n`repair     
  Tlf: 466 81 660
FreddyB
Supermedlem
*****
Innlegg: 2990
Bosted: Breim - Sogn og Fjordane


Toidi - men omvendt.


Vis profil
« Svar #7 på: juni 23, 2011, 13:42:31 pm »

"Posten - Vi lever for å levere."

Det korrekte er vel "vi leverer for å leve" - og dei lev ganske dårlig, spør du meg...
Loggført

Ikkje lenger billaus. Framleis idiot.
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #8 på: juni 23, 2011, 13:54:02 pm »

Jeg kjøpte for ca et år siden et av panelene som skal stå ved siden av speedometeret i bobla mi. Husker ikke fra hvem, men det er uvesentlig. Hadde sporingsnummer og alt men den pakken ble ganske enkelt borte. Verken avsender eller jeg har sett pakken siden. Det har nå gått over et år.
« Siste redigering: juni 23, 2011, 14:08:14 pm av Bablefish. » Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #9 på: juni 23, 2011, 13:59:15 pm »

OK....

En bekjent gikk på Høgskulen i Volda. Var på skolen, bodde i leilighet/hybel like i nærheten. Bestilte noe Ipod greier som ble levert med postbud/ekspress. Sjåføren brukte 1.5 time for å kjøre (husker ikke om det var t/r eller en vei). Han var ikke hjemme (noe som er nokså logisk siden han var på skolen) og derfor ble kun en lapp på døren. Steike forbannet ringte han og klaget. Neste dag og sjåføren kjører 1.5 time, ringer på, ingen hjemme. (Han var en ivrig student) lapp på døren. Hva skjer den tredje dagen tror dere? Det samme.

Nå var det helg og når mandagen kom så holdt han seg hjemme. Sjåføren var like happy han fordi han likte å kjøre. Posten 1 - Kunden 0. Utrolig hva folk gjør for å unngå å bruke telefonen.

La oss ta en ting som samarbeidet mellom Posten og USPS. Bestill en vare og bruk USPS så tar det 2-3 dager (ikke ekspress) fra varen forlater butikken i USA til den forlater USA retning Norge. Hva skjer da tror dere? Jo, man må vente i dagesvis og ukesvis før neste oppdatering på trackingen. Hvorfor? Fordi Posten kunne jo ikke ane at Nordmenn skulle begynne å handle på nettet og har ikke apparatet som skal til for å ta imot varene fra utlandet.

EN MER UBRUKELIG INSTITUSJON EKSISTERER IKKE! Privatiser, legg dem ned... La store internasjonale aktørerer ta over - JO RASKERE JO BEDRE!
Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
TURBO
Gjest
« Svar #10 på: juni 23, 2011, 14:11:41 pm »

OK....

En bekjent gikk på Høgskulen i Volda. Var på skolen, bodde i leilighet/hybel like i nærheten. Bestilte noe Ipod greier som ble levert med postbud/ekspress. Sjåføren brukte 1.5 time for å kjøre (husker ikke om det var t/r eller en vei). Han var ikke hjemme (noe som er nokså logisk siden han var på skolen) og derfor ble kun en lapp på døren. Steike forbannet ringte han og klaget. Neste dag og sjåføren kjører 1.5 time, ringer på, ingen hjemme. (Han var en ivrig student) lapp på døren. Hva skjer den tredje dagen tror dere? Det samme.

Nå var det helg og når mandagen kom så holdt han seg hjemme. Sjåføren var like happy han fordi han likte å kjøre. Posten 1 - Kunden 0. Utrolig hva folk gjør for å unngå å bruke telefonen.

La oss ta en ting som samarbeidet mellom Posten og USPS. Bestill en vare og bruk USPS så tar det 2-3 dager (ikke ekspress) fra varen forlater butikken i USA til den forlater USA retning Norge. Hva skjer da tror dere? Jo, man må vente i dagesvis og ukesvis før neste oppdatering på trackingen. Hvorfor? Fordi Posten kunne jo ikke ane at Nordmenn skulle begynne å handle på nettet og har ikke apparatet som skal til for å ta imot varene fra utlandet.

EN MER UBRUKELIG INSTITUSJON EKSISTERER IKKE! Privatiser, legg dem ned... La store internasjonale aktørerer ta over - JO RASKERE JO BEDRE!

Den der støtter jeg,har ikke mye positivt å si om Posten.En hel haug med tjuvradder jobber det der å Sint
Loggført
Rolf T. Kastenwagen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1043
Bosted: Skien


Rolf T. Kastenwagen


Vis profil
« Svar #11 på: juni 23, 2011, 22:26:23 pm »

Venter på deler fra VW Veterandeler, som svarer raskt og vil levere raskt. Mine deler har kommet til Skien den 18. og jeg har ikke fått hentemelding. Forbasket irriterende da jeg har solgt bilen og det haster. Skal reise til posten i morgen og skjelle de ut! Kommer til å bruke kraftuttrykk som fillern og søren klype!
« Siste redigering: juni 25, 2011, 09:51:17 am av Rolf T. Kastenwagen » Loggført

VW 211 panel van (15. mars 1961) restaureringsobjekt
VW 11 C, De luxe sedan (1.august 1952) sliten bruksstand
Gullik
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1779
Bosted: Kragerø.....Norway.....


59 T1,64 T1og 65mod 215


Vis profil
« Svar #12 på: juni 23, 2011, 22:29:56 pm »

Det er riktig Rolf ,vis dem hvem som er sjefen..
Loggført

Seaside VW Klubb
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #13 på: juni 23, 2011, 22:59:08 pm »

Fillern og søren klype kan være minst like virkningsfult som de styggere ordene bare det sies på riktig måte Blunker
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Rolf T. Kastenwagen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1043
Bosted: Skien


Rolf T. Kastenwagen


Vis profil
« Svar #14 på: juni 24, 2011, 20:18:19 pm »

Da har jeg hentet pakka på postkontoret. Fikk beskjed om at det var en menneskelig feil. Det er jo greit, men jeg spurte hva de har tenk å gjøre for å unngå dette i fremtiden. Det fikk jeg ikke noe svar på. De er nok ikke ISO sertifisert eller har noen form for kvalitetssystem. Ble ikke så hissig at det var bruk ukvemsord, det er jo tross alt helg.
Loggført

VW 211 panel van (15. mars 1961) restaureringsobjekt
VW 11 C, De luxe sedan (1.august 1952) sliten bruksstand
Gullik
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1779
Bosted: Kragerø.....Norway.....


59 T1,64 T1og 65mod 215


Vis profil
« Svar #15 på: juni 24, 2011, 20:29:23 pm »

Godt godt Glad
Loggført

Seaside VW Klubb
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #16 på: juni 27, 2011, 09:24:48 am »

Vi kan da ikke legge denne tråden død:

Garantert 4 dager leveringstid fra USA med USPS express og som nevnt tidligere så samarbeider USPS med Posten:

Detailed Results:  

Customs clearance processing complete, June 24, 2011, 8:27 am, NORWAY
Customs Clearance, June 22, 2011, 12:45 pm, NORWAY
Customs Clearance, June 22, 2011, 11:37 am, NORWAY
Processed Through Sort Facility, June 22, 2011, 11:37 am, NORWAY

Processed Through Sort Facility, June 15, 2011, 4:31 pm, ISC SAN FRANCISCO (USPS)
Arrived at Sort Facility, June 15, 2011, 4:28 pm, ISC SAN FRANCISCO (USPS)
Electronic Shipping Info Received, June 15, 2011
Processed through Sort Facility, June 15, 2011, 2:50 pm, DANVILLE, CA 94526
Processed through Sort Facility, June 15, 2011, 2:46 pm, OAKLAND, CA 94615

BB
Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
Kjetil Lima
Supermedlem
*****
Innlegg: 2974
Bosted: Stavanger



Vis profil
« Svar #17 på: juni 27, 2011, 10:12:13 am »

Fikk Fedex pakke fra WolfsburgWest her om dagen, det er posten (bring) som kjører ut for fedex i stavanger men den kom lynraskt. Grunnen er at Fedex tar fortolling og sender mva faktura i ettertid. Pakken slipper da å gå innom posten i Oslo for fortolling/momsing der.

USPS pakker som posten skal fortolle pleier å ha en ukes ekstra sendingstid på grunn av at de skal innom oslo og deretter sendes min post i butikk.
Loggført

1961 T1 - Custom
jubaluba
Supermedlem
*****
Innlegg: 847
Bosted: Lørenfallet



Vis profil WWW
« Svar #18 på: juni 27, 2011, 11:27:37 am »

Bestilte en sånn tråkkeboks til gitar en gang. Pakken skulle sendes fra ett sted i vestfold (husker ikke nøyaktig hvor) til Sørumsand.
Forhandleren gjorde jobben sin og fikk pakken overlevert til posten noen få timer etter betalingen var mottatt.
Og da begynte maskineriet til posten og knirke og gå. Mens pakken først var ute på tur så fikk den like godt en tur innom Tromsø og en helgetur til Bergen før den satte kursen mot mitt lokale postkontor.

Den fikk lengre ferietur enn jeg fikk den sommeren.
Loggført

1972 1302 Delebil som ble til spiker.
1971 1302s "frøken Blå".
1963 1200 "frøken Rød"
1973 Transporter "Hippie container" (medeier).
1992 Polo (løste seg opp i regnet).
1994 Golf "svart-stygga" (avlivet).

(o\ ! /o)   (o\_!_/o)   (o=|=o)   |o\*/o|   |o```o|  |o| ° |o|
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #19 på: juni 27, 2011, 12:01:51 pm »

Jeg venter fortsatt på min totalt unødvendige men etterlengtede komponent....

Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt
   27.06.2011 10:27    3169 STOKKE 

Avvik i produksjonen
Årsak: Forsinket
Tiltak: MOTTAKER IKKE VARSLET
   25.06.2011 18:06    0024 OSLO 

Sendingen er sortert og videresendt
   24.06.2011 14:33    0024 OSLO
 
Sendingen er blitt feilsendt. Den er nå videresendt til riktig adressested
   23.06.2011 16:14    5020 BERGEN 

Sendingen er ankommet terminal og blir videresendt
   23.06.2011 10:31    5020 BERGEN 

Sendingen er innlevert til terminal og videresendt
   20.06.2011 20:23    3169 STOKKE 

Sendingen er innlevert på postkontor
   20.06.2011 15:46    3164 REVETAL   


Er jeg heldig kommer pakken i morgen..... Blir moro å se om Posten eller Rosenquist har rett. Posten står hardt på at det står postnummer 5700 på pakken og ikke 3700 som Lars sier det står (og som er riktig).
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Rolf T. Kastenwagen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1043
Bosted: Skien


Rolf T. Kastenwagen


Vis profil
« Svar #20 på: juni 27, 2011, 12:15:07 pm »

Det til slutt får blir jo en skikkelig "globetrotter". Norge rundt er ikke bare et distriktsprogram, men en måte å sende deler på?
Loggført

VW 211 panel van (15. mars 1961) restaureringsobjekt
VW 11 C, De luxe sedan (1.august 1952) sliten bruksstand
nobrakes
Supermedlem
*****
Innlegg: 3452
Bosted: oppland



Vis profil
« Svar #21 på: juni 27, 2011, 16:58:59 pm »

sliter med posten selv, har kjøpt en bil i sigdal noen måneder tilbake, selger skulle ettersende salgsmelding i posten, det har han gjordt... to ganger.. men til meg kommer de ikke! har måttet avlyse PKK to ganger pga dette, og får ikke regga en ferdig bil pga det... surt.. ja.. neste må bli med rekommandert post, så jeg kan følge den å se hva som skjer
Loggført

If it has Tits or Tires , it is going to get you in trouble.... Arnstein !
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #22 på: juni 28, 2011, 09:41:07 am »

Neida.... Ikke i dag heller. Pakka er sikkert sliten og trenger en vil i stokke Sint
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Lars Rosenquist
Supermedlem
*****
Innlegg: 1098
Bosted: Tønsberg

Telefon 90148565


Vis profil

« Svar #23 på: juni 28, 2011, 10:04:54 am »

Hei.
Har snakketmed Posten,de viste ikke hva som hadde skjedd Trist
Hun på Posten regnet med at du hadde pakken din i morgen.
Lite trøst å få der ja  Flau
Lars
Loggført
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #24 på: juni 28, 2011, 10:20:10 am »

Har dem ringt? Nei.

Har dem ringt på døren? Nei.

Detailed Results:
 
Attempted Delivery Abroad, June 27, 2011, 10:33 am, NORWAY
Attempted Delivery Abroad, June 27, 2011, 9:52 am, NORWAY
Customs clearance processing complete, June 24, 2011, 8:27 am, NORWAY
 

Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
Hølby
Supermedlem
*****
Innlegg: 1631
Bosted: Gan


Originalt er kult!


Vis profil
« Svar #25 på: juni 28, 2011, 11:01:18 am »

Vi lever for å levere. Vel, jeg ville sende en takgrind og ringte Posten. Og sånn var samtalen:
Jeg: jeg har et gammelt takstativ jeg skulle ha fått sendt meg Posten
Posten: Ja det går fint.
Jeg: men det er stort.
Posten: det går fint.
Jeg: er det ikke noe begrensninger på str.
Posten: Joda, men vi sender store pakker.
Jeg: Takstativet er til en gammel veteranbil og str er neste som et biltak
Posten: Vel, det er noen regler. Omkretsen kan ikke være større enn 360 cm.
Jeg: Stativet er 410 Cm
Posten: Da kan vi ikke sende det
Jeg: Hvem kan sende det da, hvis Posten ikke kan.
Posten: det vet jeg ikke..
Hmm, tenkte jeg. Og stakk innon Post i butikk på Meny Alna og der kjente de ikke til noe begrensninger. Jeg pakket papp rundt og brukte en hel pakketeip og sendte avgårde. Post i butikk er egentlig ganske bra - spør du meg.
Loggført

Mobil: 90828000
Hølby: 1958 Folkevogn m/piler
Basse «The bastard»: 1959 Ragtop med oval bakrute og litt annen gatemix
Høyby: 1969 T2 Dobbeltkabiner m/kapell
T3 Gipsy Camper 1985
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #26 på: juni 28, 2011, 14:22:14 pm »

Hei.
Har snakketmed Posten,de viste ikke hva som hadde skjedd Trist
Hun på Posten regnet med at du hadde pakken din i morgen.
Lite trøst å få der ja  Flau
Lars

Kom faktisk til postkontoret ca NÅ!
Skulle tro Revetal var et sted i Indonesia? Jeg har forøvrig fått felger fra Sør Afrika raskere enn dette Gliser
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Lars Rosenquist
Supermedlem
*****
Innlegg: 1098
Bosted: Tønsberg

Telefon 90148565


Vis profil

« Svar #27 på: juni 28, 2011, 14:27:21 pm »

Vi vet ...
Det går fortere med Fedex fra California enn dette på din sending..
Revetal er ikke problemet ,det er disse maskinene som avleser ..
Lars
Loggført
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #28 på: juni 28, 2011, 14:40:03 pm »

Vi vet ...
Det går fortere med Fedex fra California enn dette på din sending..
Revetal er ikke problemet ,det er disse maskinene som avleser ..
Lars

Det sto også riktig postnummer på pakken så feilen er kun POSTEN sin!
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
flatfour
Supermedlem
*****
Innlegg: 739
Bosted: Oslo / Bærum



Vis profil WWW
« Svar #29 på: juni 28, 2011, 15:54:21 pm »

Vi vet ...
Det går fortere med Fedex fra California enn dette på din sending..
Revetal er ikke problemet ,det er disse maskinene som avleser ..
Lars

Det sto også riktig postnummer på pakken så feilen er kun POSTEN sin!

De gjordet det sikkert med vilje..
Loggført

April '55 Oval               Jeg selger:  Vintage lampe, Orange arbeidslampe, Gassmasker

Sider: [1] 2
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!