mai 05, 2024, 03:28:07 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Gene Berg 316A Kam.  (Lest 1626 ganger)
Lars Johansen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1938
Bosted: Lillehammer



Vis profil
« på: januar 10, 2008, 23:39:02 pm »

Selges. Bra stand. /m rettskårene drev.

Kan byttes i mindre engle kam.
Loggført
Lars Johansen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1938
Bosted: Lillehammer



Vis profil
« Svar #1 på: januar 17, 2008, 22:55:18 pm »

Hører jeg 800 uten drev?


* DSC01093.jpg (22.98 KB, 900x675 - vist 120 ganger.)
Loggført
overland
Juniormedlem
**
Innlegg: 53
Bosted: Sola


Vis profil

« Svar #2 på: januar 18, 2008, 12:29:24 pm »

Hva passer Berg kammen best til da?  Gatekjøring?  Kan evt. bytte i ny Engle W125 uten drev..
Loggført
Lars Johansen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1938
Bosted: Lillehammer



Vis profil
« Svar #3 på: januar 18, 2008, 14:09:51 pm »

Hva passer Berg kammen best til da?  Gatekjøring?  Kan evt. bytte i ny Engle W125 uten drev..

Bytte er jeg klar for.

Da uten drev.

Regner med at berg kammen er mest egna for rasing og ikke tomgangskjøring Glad

mvh Lars
« Siste redigering: januar 18, 2008, 14:12:46 pm av Lars Johansen » Loggført
overland
Juniormedlem
**
Innlegg: 53
Bosted: Sola


Vis profil

« Svar #4 på: januar 18, 2008, 14:14:30 pm »

Berg 316:
All out race cam. Most popular cam ever sold for race engines. Lobe is in the correct location to give full lift at highest piston velocity. Gives maximum port efficiency. Used by almost every competitive drag racer. 329 duration, 0.411" lift at cam.


Den blir litt tøff for meg, trenger noe for gata.
Loggført
Lars Johansen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1938
Bosted: Lillehammer



Vis profil
« Svar #5 på: januar 18, 2008, 14:31:11 pm »

Berg 316:
All out race cam. Most popular cam ever sold for race engines. Lobe is in the correct location to give full lift at highest piston velocity. Gives maximum port efficiency. Used by almost every competitive drag racer. 329 duration, 0.411" lift at cam.


Den blir litt tøff for meg, trenger noe for gata.

Pingle Rekker tunge 329 grader passer da fint til kø kjøring. Lars
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!