mai 03, 2024, 00:53:34 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Bensinlukt i bussen + varmeanlegg  (Lest 897 ganger)
Veco
Nybegynner
*
Innlegg: 25
Bosted: Blystadlia/ Lillestrøm


Vis profil

« på: august 14, 2008, 15:43:22 pm »

Hei! Jeg er nyeier av en 74mod t-2 bay. Er generelt veldig ny i gamet, men skal prøve å få bussen til å bli fin Glad Den fungerer som bare det, men har da problem med at det lukter bensin inne i bilen etter litt kjøring. noen som veit hva det kan være?

En annen ting er at jeg ikke får noe varme i bilen(skjer ingenting når jeg drar den røde spaken på fullt). Skal jeg bruke bensinvarmeren? (den grønne knappen hvor det står temp+ osv) Forrige eier visste ikke.

På forhånd takk
Loggført
holmsen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2440
Bosted: oslo



Vis profil
« Svar #1 på: august 14, 2008, 15:47:37 pm »

Tipper det er den vinkelslangestumpen rett innenfor tanklokket som er sprukken.
ang. varme,,,,sjekk ut om varmeboksene dine er hele
Loggført

LOSEN Racing Team
Ultimate Street Bays
EspenX
Supermedlem
*****
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo


Praise the raised


Vis profil
« Svar #2 på: august 14, 2008, 16:10:40 pm »

Du skal få motorvarme i kupeen med den røde spaken på fullt etter å ha kjørt litt (så sjekk varmeboksene som Holmsen sier, både at de er hele og at det er kobla vaiere til armene som beveger spjellet).

Bensinvarmeren er en ekstra varmekilde, men det skal ikke være nødvendig å bruke på denne tiden av året.

Drar du bensinvarme-knappen ut skal bensinvarmeren starte og du hører kanskje litt tikking fra en timer i dashbordet. Min fungerte perfekt etter at jeg hadde renset gløde- og tennpluggene, de hadde irret etter å ha stått i mange år.
« Siste redigering: august 14, 2008, 16:13:48 pm av EspenX » Loggført

1969 Militær-buss
Veco
Nybegynner
*
Innlegg: 25
Bosted: Blystadlia/ Lillestrøm


Vis profil

« Svar #3 på: august 14, 2008, 16:17:10 pm »

Takk for hurtig svar, skal prøve å se etter løpet av dagen. Hvordan kommer jeg til vinkelslangestumpen for å se etter sprekker?
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!