mai 03, 2024, 21:08:29 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Husker du når fusen kjøpte printer??  (Lest 3776 ganger)
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« på: juni 24, 2008, 12:55:17 pm »

Det var lurt av han å be om hjem kjøring i hvertfall!!


* printer.jpg (216.13 KB, 828x521 - vist 394 ganger.)
Loggført

Speed is no substitute for direction
holmsen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2440
Bosted: oslo



Vis profil
« Svar #1 på: juni 24, 2008, 12:56:51 pm »

 Gliser
Loggført

LOSEN Racing Team
Ultimate Street Bays
TEH
Supermedlem
*****
Innlegg: 507
Bosted: Hitra, Sør-Trøndelag



Vis profil
« Svar #2 på: juni 24, 2008, 13:12:54 pm »

 Gliser
Loggført

Mob:92245040
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #3 på: juni 24, 2008, 13:41:27 pm »

Hæ
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Rabben
Seniormedlem
****
Innlegg: 453
Bosted: Rogaland


Diktator -> Klubbløs #001


Vis profil
« Svar #4 på: juni 24, 2008, 13:42:48 pm »

måtte le litt nå ja  Osteaktig
Loggført

---
Mvh Rabben
SilverPig
Medlem
***
Innlegg: 125
Bosted: Nesøya, Asker


Joik har større kraft enn krutt!


Vis profil
« Svar #5 på: juni 24, 2008, 13:55:10 pm »

Ooooh! Flyfoto av Humlepungvik jo!! Dæsken! Fin printer forresten.
Loggført
Bj?rn
Supermedlem
*****
Innlegg: 2393
Bosted: Elverum


- 1303 -


Vis profil
« Svar #6 på: juni 24, 2008, 14:03:13 pm »

 Hæ
Loggført

Keep it cool, keep it oldschool!
Tony China
Seniormedlem
****
Innlegg: 274
Bosted:


49% Motherfucker 51% Son of a bitch


Vis profil
« Svar #7 på: juni 24, 2008, 14:06:55 pm »

De som tydeligvis som ikke ser printeren på bildet, dere bør ta en synstest før dere kjører videre.... Tipper Fusen tok en synstest når han kom ut den morran....
« Siste redigering: juni 25, 2008, 06:53:27 am av Tony China » Loggført

Its not about the type of car you drive. Its about the size of the arm hanging out the window.....
Kjetil
Supermedlem
*****
Innlegg: 1459
Bosted: Toten



Vis profil
« Svar #8 på: juni 24, 2008, 15:15:36 pm »

 Osteaktig hehe
Loggført
Varj
Supermedlem
*****
Innlegg: 1529
Bosted: Trondheim



Vis profil
« Svar #9 på: juni 24, 2008, 15:18:41 pm »

 Gliser
Loggført

holmsen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2440
Bosted: oslo



Vis profil
« Svar #10 på: juni 24, 2008, 15:22:28 pm »

http://vw2you.com/cgi-bin/UltraBoard.cgi?action=Read&BID=24&TID=13717&P=1&SID=14626#ID9
 Gliser
Den geniale og lettvinte søkerfunksjonen på gamle tuju forumet gjorde det mulig og finne denne  Rekker tunge
« Siste redigering: juni 24, 2008, 15:25:17 pm av holmsen » Loggført

LOSEN Racing Team
Ultimate Street Bays
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #11 på: juni 24, 2008, 15:25:04 pm »

 Osteaktig ække størrelsen det kommer ann på !   Gliser
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #12 på: juni 24, 2008, 15:55:28 pm »

Åja no ser eg da Osteaktig
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
wide5
Supermedlem
*****
Innlegg: 1544
Bosted: randaberg



Vis profil WWW
« Svar #13 på: juni 24, 2008, 19:42:47 pm »

He he he...
Loggført

Atmobil
Supermedlem
*****
Innlegg: 937
Bosted: Litt over alt, men mest vanlig i Trøndelag....



Vis profil
« Svar #14 på: juni 25, 2008, 01:56:26 am »

Da vet jeg hvor vi går når vi skal skrive ut i stort format neste gang Gliser
Loggført

SplitMan
VSN
Supermedlem
*****
Innlegg: 3676
Bosted: Trønder i eksil



Vis profil
« Svar #15 på: juni 25, 2008, 07:20:12 am »

Ja - det husker vi....det var fordi han liker å snakke og skrive med store bokstaver...sånn har det alltid vært.
Loggført

SCREWDRIVER #2
FUSENTAST
Supermedlem
*****
Innlegg: 648
Bosted:


Trønder i eliksir


Vis profil
« Svar #16 på: juni 25, 2008, 08:27:07 am »

Her er man borte fra jobben en halv dag....og så er det mer som en gapestokk på nett når man logger seg på...ikke bare skjønner ikke Tony China adekvate norske fremmedord på dialekt og skriver for lite distingverte provokative tråder om dette, men min egen bror legger ut bilder fra en svunnen tid, da floppydisken var 5/4 tommer, gigabyte var noe som ingen hadde hørt om og A3 var et nylig oppfunnet papirformat....trur jaggu dette var året de fant ut at spiltbindersen kunne brukes til mer enn erstatnings-knapper-på-en-til-år-s-kommen-smo-king-på-Vormsund.

Men bror....jeg tilgir deg dette, siden bildet minner meg om min solrike barndomsdal, der ingen var uvenner, alle forstod alle og det var Apache-Terje som rula gata......den sykkelen er forresten min....lurer på om Tony China noen gang hadde sansen for Apache...?
Loggført

SCREWDRIVER #1
SplitMan
VSN
Supermedlem
*****
Innlegg: 3676
Bosted: Trønder i eksil



Vis profil
« Svar #17 på: juni 25, 2008, 08:36:10 am »

Det har blitt så mye humor her inne i det siste!... slik var det ikke før. Latter rett og slett. Stadige anledninger til å "rulle på gulvet og le rumpa av seg"...som de sier der borte.  Æ FLIRE ...... HØKT! (beklager Tony)
Loggført

SCREWDRIVER #2
Tony China
Seniormedlem
****
Innlegg: 274
Bosted:


49% Motherfucker 51% Son of a bitch


Vis profil
« Svar #18 på: juni 25, 2008, 08:38:53 am »

Det var tider det fusen, legge seg ned i svingen med knesubb, jeg digger langpute og apehenger.
Loggført

Its not about the type of car you drive. Its about the size of the arm hanging out the window.....
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #19 på: juni 25, 2008, 09:19:40 am »

Førstepart har forbløffende lite problemer med å erindre hvordan andrepart gikk til veie for at rekvirere dette elektriske fotostat apparatet til den hjemlige sfære. Det er min påstand at det handlet mindre om fysisk bytting av verdipapirer eller eiendom, og desto mer  at førstnevnte andrepart så sitt snitt til at overtage dette mekaniske vidunder, førnevnte fotostat apparat, på et tidspunkt verken før eller etter nedleggelsen av arbeidet, nåja, over et kontor av typen innskudd/utskudd aka Bank, for et aksjeselskap lydene STOMPA.
Da det kommer til sannhetsgehalten av undertegnedes erindringer fra denne perioden så skal det mer til enn kreti og pletis samlede kognitive effekt for at rive ned påstanden... men den fremtidige skrutineringen av andrepart, selv om den vil være innhyllet i tåkeprat, vil være en general prøve...
Svar utbedes...

Erbødigst
Fanten af Sandar 
Loggført

Speed is no substitute for direction
Tony China
Seniormedlem
****
Innlegg: 274
Bosted:


49% Motherfucker 51% Son of a bitch


Vis profil
« Svar #20 på: juni 25, 2008, 09:58:41 am »

Slik jeg leser Deres injurierende artikkel JHU, kan det virke som om fusen har tilegnet seg dette svært så teknisk avanserte apparatur på en lite flaterende måte, ja sågard kan de virke som om han har hatt uærlige hensikter, De øver ett veldig press på fusens sannferdighet med denne artikkel. Vær deg ditt annsvar bevist...

« Siste redigering: juni 25, 2008, 11:31:31 am av Tony China » Loggført

Its not about the type of car you drive. Its about the size of the arm hanging out the window.....
FUSENTAST
Supermedlem
*****
Innlegg: 648
Bosted:


Trønder i eliksir


Vis profil
« Svar #21 på: juni 25, 2008, 13:06:56 pm »

Godt at dette ikke forefinnes som et svar eller sekundeært et splittet emne til en herlydende tråd startet av forrige innlegges far. Takker meg til at det finnes egne tråder for snikk-snakk.

Når det gjelder betimelige og mindre ukritiske vendinger og påstander om at jeg skulle ha ervervet meg denne mangfoldiggjøreren på uærlig vis vil jeg på det sterkeste og mest oppfarende imøtegå dette med en kvittering fra den før nevnte barnemøbelprodusent.
Alt har gått riktig for seg...det at det i ettertid var en viss differanse mellom først innkjøpt verdi, og undertegnedes ærværvs sum...det kan rett og slett ikke stikkes under en stol....
Ubevisst vil dette gå ca opp i opp når man tar frakten av vindunderet med i betraktningen.

Vil påpeke at den fotografiske gjengivelsen som det vises til i første innlegg, kun kan betraktes som et illustrasjonsbilde og den mye omtalte gjenstand kan være noe fortegnet....dog skal det sies at naboen på vestsiden og tildels Sør-Vest-siden ble noget forundret når den første utskriften kom for en dag.
Loggført

SCREWDRIVER #1
Tony China
Seniormedlem
****
Innlegg: 274
Bosted:


49% Motherfucker 51% Son of a bitch


Vis profil
« Svar #22 på: juni 25, 2008, 13:43:30 pm »

Nuja, det spørgesmål som nu reiser seg er hvordan De forholder Dem til åndsverksloven? De fordeler denne spritduplikatoren gir Dem kan fort komme i konflikt med nevnte åndsverkslov. Er den brukt i egen ervervelses øyemed? Og i disse dager raser jo debatten rundt miljøvern friskt, det må da være et formidabelt forbruk av cellulose?
« Siste redigering: juni 25, 2008, 13:46:38 pm av Tony China » Loggført

Its not about the type of car you drive. Its about the size of the arm hanging out the window.....
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #23 på: juni 25, 2008, 14:19:45 pm »

Det er ikke mitt ønske, ei heller mitt mandat å frem mane frem en opposisjon, selv om dette fora er tett befolket av rettskafne med vel utviklede Argus øyne, og et ømfintlig sanseapparat, likevel, nei, DERFOR føler autografisten av denne tekst bolken at selv transporten fra plass A, som det var, til des nåtide hvileplass bør belyses på en nøytral måte.
Medfører det ikke riktighet at Spritduplikatoren ble trukket hjem pr hjul, hjul arrangert/festet på en slik måte at mine empiriske data sier meg at innretningen må kunne kalles en henger-til  -bil, populistisk: Tilhenger. Redskapen er slik skapt at det forefinnes fire hjul under en enkel galvanisert ramme, hjulene anslås å være ca 10" store og er omringet av vulkanisert gummi med vann avvisende mønster, endog luftfylte. Ovenpå rammen finnes anslagsvis 6 kvm med Finsk plywood som danner bunn og sider i selve lasterommet. Som kronen på verket har innretningen et overbygg av typen presenning spent over stålrør. Min påstand: Det er hevet over enhver tvil at ledelsen på førnevnte barnemøbel produsent hadde svært god innsikt og en framsynthet langt over middels, når det kom til å opp skatte/ vektlegge de ansattes/ allmuens klåfingrethet når det kommer til bruk og ønske om å besitte tilhenger. Denne påstanden underbygger undertegnede med at beskrive presenningen/ kapellet. Primært: GRÅTT Sekundert: Røde Bokstaver; S T O M P A. Tenkes kan også at ledelsen kjente seg hjemme i feltet for Public Relations. Deromkring tvistes de lerde.

Nuvel, undertegnede har ved selvsyn sett en lignende innrettning i førstnevnte andreparts hage/skjerp, som kan passe beskrivelsen ovenfor, heretetter kalt "tilhenger". Mange år har nå gått siden STOMPA lukket dørene etter flere års hard priskrig med den tredje verden, derfor kan man med særlig grad av sikkerhet at innrettningen, nå kalt "tilhenger" ikke lenger kom inn under en antatt mulig hjemlåns avtale i det nevnte Firma. YTTERLIGE forvirring kom av at noen hadde tilført ordet "BARE" over S T O M P A og til like  " 'N " etter S T O M P A, for å runde av med ordet "att".  Slik at man i forbifaten kunne lese meningen "Bare STOMPA'N att" på kapellet.
Forefinnes det dokumenter av trafikalt tilsnitt som tilkjenngir andrepart som rettmessig innehaver?

Med unnfallende hilsninger
Fanten af Sandar
« Siste redigering: juni 25, 2008, 14:26:37 pm av JHU » Loggført

Speed is no substitute for direction
FUSENTAST
Supermedlem
*****
Innlegg: 648
Bosted:


Trønder i eliksir


Vis profil
« Svar #24 på: juni 25, 2008, 14:41:23 pm »

Det er ikke mitt ønske, ei heller Som kronen på verket har og en framsynthet langt over middels, når det kom til å særlig grad av sikkerhet at noen hadde tilført dokumenter av trafikalt tilsnitt som tilkjenngir
Fanten af Sandar

I rest my castle....og hva Tony innebærer: China in your hand...

Hva må folk under 20 tenke...?
« Siste redigering: juni 25, 2008, 14:50:05 pm av FUSENTAST » Loggført

SCREWDRIVER #1
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!