Vis innlegg
|
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
|
91
|
Forum / Snikk-snakk / T-shirt design
|
på: november 02, 2010, 15:27:53 pm
|
Ble inspirert av Moods of norway til og lage en T-shirt med egen vri og VW design
|
|
|
92
|
Bruktbørsen / Deler selges / Sv: Senkebrakketer fremre fanger T1
|
på: september 27, 2010, 16:56:19 pm
|
Send et sett til meg også, dersom du har mer igjen.. K.nr ditt ønskes på PM... Hei, har solgt de jeg hadde på lager, men jeg kan lage fler hvis du vil ha et sett. Hvis noen trenger laser deler til andre prosjekter, ta gjerne kontakt så kan jeg få bestilt de i samme smellen. Jeg kan tegne dersom det er behov for dette.
|
|
|
115
|
Bruktbørsen / Deler selges / Ny gangstercap T1
|
på: april 20, 2010, 11:00:36 am
|
Har en ubrukt gangstercap til T1 til salgs. Kjøpt hos Unneberg til min 66mod. Type mesh i alu. Se bilder. (Det røde og sorte er beskyttelse tape) Bud + frakt.
|
|
|
116
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: Der røyk skiltene mine......
|
på: juni 12, 2009, 09:08:02 am
|
Også lurer jeg på regler om baklys og speil, har helrøde bakglass og kun speil (ikke orginal) på den ene siden, er dette noe BT henger seg opp i?
Det er godkjent med speil kun på en side. Baklysglassa skal være E merket. Takk for svar, jeg tror ikke helrøde baklysglass er E merket, skal sjekke dette på min.
|
|
|
117
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: Der røyk skiltene mine......
|
på: juni 12, 2009, 09:06:04 am
|
Når det gjelder balljoint forstillinger finnes de i tre typer. Fembolt tromler i 66 og 67, firebolt tromler fra 68 og ut, og firebolt skiver fra 67 og ut... Men det er bare spindlene og bremsene som er forskjellig på dem.
Supert takker for svar, det er 4 bolt skiver på begge forstillingene så da bør det jo være "bolt on". Noen som vet om man kan montere forstillinga med styrestag, snekke osv. mens dette står på forstillinga, altså er det plass til og sette på en slik komplett forstilling som vist på bildet rett inn i bilen??
|
|
|
119
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: Der røyk skiltene mine......
|
på: juni 11, 2009, 22:05:08 pm
|
Tilbake etter ferie, på tiden med boble skruing for å få skilt på børsa nå! Takker for alle tips og innspill i tråden her, jeg har grublet litt på dette og tror jeg velger den "enkle veien" dvs, bygge om bilen til orginal høyden. Grunnen til dette er først og fremst fordi jeg vil ha bilen på veien igjen så fort som mulig, ser for meg at det kan bli bli mye styr og fremskaffe papirer som jeg ikke har osv og at hele sommerens boble kjøring ryker pga dette. Så nå er fokuset å få den tilbake til orginal stand og få igjen skilta, så får jeg se etter dette om det blir CSP forstilling etc, skal ihvertfall ha en dialog med BT om dette med senking og høre med hva de mener om saken. Så noen spørsmål. Har fått tak i en forstilling til bilen som ser slik ut: Hvis man ser bort ifra det staget som er montert i midten, passer denne bolt on på min 66 modell? Tror denne er denne er av nyrere dato, men jeg aner ikke modell på forstillinga. Også lurer jeg på regler om baklys og speil, har helrøde bakglass og kun speil (ikke orginal) på den ene siden, er dette noe BT henger seg opp i? Jo også trenger jeg orginal eksos, noen som har dette til salgs ??
|
|
|
120
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: Der røyk skiltene mine......
|
på: juni 01, 2009, 23:22:20 pm
|
Spottet denne forbi Rando i dag, men da var det skilter på Hørtes ur kjipt ut å miste skiltene langs veien... Kan det være du som jobber med Tore? Hørt han har snakket om boble med surfbrett... Stemmer bra det, var ute en tur med poden som ville kjøre i pappa's ræserbil . Ble stoppa nå i kveld, kontrollen var ved mølla i gjellen. Jobber med Tore ja, han har nevnt cab'en din, hadde vært moro å sett på bilen din engang. Fikk henta bilen som nå står trygt og godt i garasjen dog uten skilter
|
|
|
|