mai 08, 2024, 06:48:35 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Det aller kuuleste med SCC2010 var;  (Lest 8410 ganger)
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #30 på: august 23, 2010, 18:00:03 pm »

Det kuleste med treffet var at det gikk rimelig på skinner hele helgen!
Først og fremst vil jeg takk Øyvind Berger for supermennskelig innsats, ABOVE AND BEYOND!
"Lille hjelper" Thomas holdt i SCC shoppen og Johnny jaget tekniske gremlings og håndterte lyd-biten av både konsert og bane!
I shop'n gikk gensere, t-skjorter og kopper som varmt hvetebrød, og vi må bare takke stort for den måten dere kunder støtter opp under treffet! Og Thomas for å ha en hånd borti alle produktene.
Vi hadde en hærskare med rødkledde som hjalp til på alle fronter,, og dette funket i år som fjell!
En av de som virkelig hadde hendene fulle var Svein Sander som var sjef i porten og for parkeringen. Etterhvert ble det klart at våre litt forsiktige antagelser gjorde at vi gikk tom for treffmerker, program osv... et rent luksusproblem. Skal dette bli bedre må folk kjøpe billettene på forskudd. Svein løste oppgaven på en fantastisk måte.. dette må du ha gjort før Svein?!
Inne på utstillingsplassen var det Marius Melstrøm som holdt i klubb og show biten, a man with a plan! Helt konge løst og gjennomført Marius! Dette kan du og Bekkelaget!
Vintage Village var virkelig på G i år og dette tror jeg gikk over tilogmed deres forventinger... og den swapmeet gata?? Jeg gir meg ende over!!
Reiel Vegard hadde full kontroll på camping området og dette gikk smertefritt til tross for en stri strøm med besøkende! Dette kan bli en ennå tøffere jobb neste år!
Eirik Brynildsen og Stian Flaata hadde ansvaret for det tekniske og de to er så proffe at de løste alt selv.
Kalle, Ulf og Magne Løste dragracing biten og depotene så bra at teamene var helt lyriske på Søndag! Godt jobbet!!
Øystein "Splitman" tok speaker tjenesten på strak arm med støtte av Arild Dyrkorn som også var kanon fotograf... begge to gjorde en fantastisk jobb som nok få kan kopiere!
De to viktigste personene på SCC er nok Stein og Mona... de har jobbet 3,5 dag fra morgen til kveld med å holde dassene rene, og har ryddet, båret og koblet!
NDRG viste seg fra sin beste side!
Rikard i Loud n' Proud gjorde sitt aller beste når hele konserten falt i fisk på onsdag før treffet.. til tross for booking et år i forveien!
Slackers arrangerte en fest som det går gjetord om alt... jeg var ikke der, og jeg driver lurer veldig på hvor jeg var... Mistenker at Martin og Thoresen har noe å gjøre med det Blunker
Screwdrivers flippet burgere og tappet øl som aldri før... sorry for at jeg ikke hjalp til gutter!
En gigatakk til Erik Dahlberg og Jessheim Ligan for riggingen... både OPP og NED..Jeg var hjemme før tolv i år... helt konge!

Til slutt må jeg takke alle de som faktisk kommer!!
Det er dere vi holder på for!

Sees neste år!

Mvh
Jon Hroar
-SCC
Loggført

Speed is no substitute for direction
Martin
Supermedlem
*****
Innlegg: 12506
Bosted: vestfold


Vis profil

« Svar #31 på: august 23, 2010, 19:06:45 pm »

hmmm... kan jeg ikke huske, gikk jo rett i '''party-teltet" etter konserten, prata litt med gutta i bandet etter spellinga.
Loggført
Ørjan Evensen
Medlem
***
Innlegg: 174
Bosted: Stavanger



Vis profil
« Svar #32 på: august 23, 2010, 19:35:24 pm »

Stiller meg glatt i rekken av gratulanter for årets høydepunkt og flott gjennomført treff, makan til arrangement!! Sjokkert Kan jo ikke være noe negativt å sette fingen på, masse storfornøyde mennesker over alt(deriblant meg selv!)
Ekstra kjekt å se håndverket til Hammerwork`s-gutta med sin "barn-door-bay" firmabil, de gutta vet hva de driver med (men det er jo bevist før)! Blunker
Tusen takk til arrangører og frivillige som stiller opp for å lage en uforglemmelig helg for hele vw-norge, jeg er storfornøyd! Gliser
Ser allerede frem til neste år Kult
Loggført
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 4336
Bosted: Horten


Ække laft før du henger igjen på brosteinen


Vis profil
« Svar #33 på: august 23, 2010, 20:19:34 pm »

Hæ hadde vi en date JHU Osteaktig jeg var nå i telte å rocka hele natta Kult
Loggført

Visse biler kler bare ikke høyde
www.telehiv-jumpers.com




Proud member of Senkemafia'n.
58orgbug
Supermedlem
*****
Innlegg: 628
Bosted: fredrikstad



Vis profil
« Svar #34 på: august 23, 2010, 21:38:39 pm »

Det kuleste med SCC 2010 må vell være at jeg faktisk fikk tatt meg en tur for første gang, men garantert ikke siste. takker alle de som gjør dette mulig og alle vw entusiaster som møter opp. Beste biltreff jeg noen gang har vært på enda jeg bare var der på Søndag, neste år MÅÅÅÅ jeg få med meg hele helga, gleder meg som en unge allerede. Gliser
Loggført

FOLLO VW KLUBB
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #35 på: august 24, 2010, 08:14:17 am »

For min del var det aller kuuleste med årets SCC at nesten 2000 kom får å ha det gøy!!
Ble rørt dypt i sjela nå jeg på lørdag så at det var fulle tribuner!

* DSC04032.jpg (240.78 KB. 800x536 - vist 215 ganger.)


* DSC04033_2.jpg (211.82 KB. 800x536 - vist 215 ganger.)



Stiller meg bak Jon Hroars takketale, og i tillegg fortjener selvsagt også han en KJEMPETAKK!!

Takk for i år, neste år er det 10 års jubileum, og det må jo sette sitt preg på SCC 2011  Gliser

Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
HenningA
Supermedlem
*****
Innlegg: 668
Bosted: Nøtterøy


Mob 95298043


Vis profil
« Svar #36 på: august 24, 2010, 09:28:19 am »

ALT var bra!
Arrangementet inkludert organisatorer og crew
Mangfoldet - alt fra småtasser i bæresele med hørselvern til gamlekarer med høreapparat.
Alt fra orginaler til topptrimma dragstere
Maten
Drekke
Folka
Været
Konserten og Slackersfesten
Gamle kjente og nye "Kjente"

Er støl i kjeven etter å ha gått rundt å smilt i 3 dager - og GLEDER MEG SOM EN UNGE TIL 10-års jubileet!!

SNAKKAS!   \,,,/
Loggført

63 T1

Har hatt:
57 T1
64 T1
71 1302



____________
Mob 95298043
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #37 på: august 24, 2010, 09:41:36 am »

Bare for å ta det en gang for alle... tanken om SCC ble født i 2001 på www.vw2you.com, MEN det første treffet arrangerte vi i Mai 2002...!
Dvs at det tiende treffet fortsatt er to år unna...! Men ikke la dette legge en demper på noe...!
Loggført

Speed is no substitute for direction
Knechten
Supermedlem
*****
Innlegg: 763
Bosted: Røyken



Vis profil WWW
« Svar #38 på: august 24, 2010, 09:51:09 am »

Er det fler som ser ironien i dette bildet? Her vises to ytterpunkt i SCC på en og samme gang  Gliser Mon tro hvorfor han til venstre kikker ned i bakken i det sjøormen passerer? (Mitt forslag er at han er redd for nattesøvnen)


* ying-yang.jpg (128.19 KB, 480x640 - vist 292 ganger.)
« Siste redigering: august 24, 2010, 10:26:06 am av Knechten » Loggført
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #39 på: august 24, 2010, 10:00:01 am »

Ironien i det bildet er mannen til venstre... og bare han...  Han er meget oppegående på dragracing, og er vår guru på den tekniske inspeksjonen, men folkevogna hans er en kritt hvit original Karmann Ghia... og det er nok av valg!  Blunker
Loggført

Speed is no substitute for direction
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #40 på: august 24, 2010, 20:38:28 pm »

phu. da har men endelig kommet seg litt etter helga.  Glad
Henger meg på her . Beste SCC (så langt!!) for det blir bare bedre å bedre!
MAD cred til alle som bidrar til dette. Kult
arrangører, publikum ,racere..+++
det som er så kult er att det alltid er noen overaskelser som dukker opp.
Sjøl så syntes jeg noe av den største prestasjonen må være Niklas Haglund.  Sjokkert
10.1 sek med en 1641 turbo.... sammenlign denne bilen med andre "proffe Dragbiler" så forstå man hvor rått det er !!
RESPECT! ryktene gikk : brente hull i ett stempel....og defekt topp. fikk tak i ett brukt 1641 stemepl+ std topp.
vinkelsliper mekk+ litt on site portinng for så å kjøre 10.3.. holy cro-moly!!
ett annet uventet og hyggelig besøk  for meg var jo Sveinung Slinning med blå 1303 germanlokk gatebil og x-skinnemotor som dro wheeelies og 10 sekundere på 2 .draget??  5 rattar!
gratulerer til naboene i depot  Erik og Jøran med nye rekorder. Osteaktig
og kondolanser til Holmsen.... føler med deg.
« Siste redigering: august 24, 2010, 20:40:08 pm av KnastenradUndKnotenblech » Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
KnastenradUndKnotenblech
Supermedlem
*****
Innlegg: 7175
Bosted: Drammen



Vis profil WWW
« Svar #41 på: august 24, 2010, 21:13:28 pm »

...og ha orkesterplass da Mandagsklubb doka kjørte HELE stripa og kvalifiserte seg til USB med motoren liggendes på bakken!!!!!
uten å søle ei dråpe olje  Gliser Gliser Gliser
hahahah.. jeg ler enda!!
Loggført

-71 1302 Honda1000RR , -66 Variant WBX turbo , 89 -Westfalia California 1,9 TDI
Solan
Supermedlem
*****
Innlegg: 1236
Bosted: Bergen


Tar bussen (eller Bybanen) til jobb...


Vis profil
« Svar #42 på: august 24, 2010, 23:29:02 pm »

Slutter meg til det som er sagt her tidligere, vil bare nevne den søte lille svarte mini-splittbobla, kul ide, tøff som bare det, og imponerende karosseriarbeid!
Loggført

'52 Typ 11c Boble ragtop
'65 Typ 221 Mikrobuss 11W

RZR - Aircooled cars with attitude - Vi sponser Knasten!
Medlem av Prosjekt SambOen og Dugnadsgjeng Hel Ved

Jeg har brukt mye penger på øl og gamle folkevogner. Resten har jeg sløst bort...
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #43 på: august 25, 2010, 08:14:39 am »

Brun og hvit Västerås bil som kjørte 9.3 med avslag i 3`de giret da han begynte å drifte og cruiste resten av veien inn. For i ettertid vite at han aldri har fått tid til å mappe motoren og kjører i closed loop. Der har vi nok en 8 sekundersbil.

Innstillingen til Västeråsgjengen er ene og alene nok til å gi meg inspirasjon for resten av året. Livet börjar vid 2,5 bar  Glad
Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
RZR-Andy
Supermedlem
*****
Innlegg: 2038
Bosted: Bergen


www.regenstadt.com


Vis profil WWW
« Svar #44 på: august 25, 2010, 08:55:39 am »

Blir bare bedre og bedre dette! En diger takk til alle dere ildsjeler som gjør det mulig!!
Gleder meg allerede voldsomt til SCC2011!
Loggført
Oval57
Supermedlem
*****
Innlegg: 3011
Bosted: Lier


Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.


Vis profil WWW
« Svar #45 på: august 25, 2010, 09:09:06 am »

at flere kommenterer både på nett og e-post til meg om at SCC har fått til utstillingsbiten slik at det er nok å se på for de som ikke bruker tid på dragrace.

Vintage village har fått mange positive tilbakemeldinger, og det er jeg svært glad for å høre. Da har ikke arbeidet vårt vært forgjeves.
Loggført

*Paradise road*
Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.com
Tlf. 900 13 764
Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer.
Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har
noe du vil selge.
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #46 på: august 25, 2010, 10:04:50 am »

En annen ting jeg likte var klubbstandene og det faktum at folk hadde gjort en jobb med dem. Kjempebra! Plasseringen og lay out av Vintage Village syntes jeg også var toppen. Det er liksom det første vi ser når vi kommer.

Verdt å nevne er jo også stemningen på konserten. Jeg rocket, scenen rocket og bandet ga det dem hadde. I første rekke foran scenen stod det 3-4 barn med armene høyt hevet og med et tydelig hang-loose tegn og alle tok hensyn til dem. ROCK ON! Synd konserten ikke varte lengre.

Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #47 på: august 25, 2010, 10:07:39 am »

Ett annet uventet og hyggelig besøk  for meg var jo Sveinung Slinning med blå 1303 germanlokk gatebil og x-skinnemotor som dro wheeelies og 10 sekundere på 2 .draget??  5 rattar!

Og med min lystgass  Osteaktig

Grattis Sveinung. En utrolig innsats. Neste gang sitteren 9`eren, det er jeg helt sikker på.
Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #48 på: august 25, 2010, 14:37:30 pm »

Kom jammen på en ting til... som jeg bare såvidt husker   Glad

Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
Rune54
Supermedlem
*****
Innlegg: 822
Bosted: Hamar



Vis profil
« Svar #49 på: august 26, 2010, 06:41:35 am »

Da har man fordøyd helga litt. Må først bare få takke alle som stiller opp for å få til et slikt treff,sinnsykt bra. SCC er "magisk". Det aller kuleste for min del var at jeg kom meg til treffet for egen maskin og fikk kjørt på stripa med fridolinen, ligger mange seine timer og mange hjelpsomme hender bak det. Dette hadde jeg aldri klart uten verdens mest tålmodige samboer, som også var med å skrudde. Trond B som har magiske hender som får ting til å "spelle" og sov lite før SCC.Slackersgutta og jenta, alle har lånt bort en hånd,deler eller bare holdt meg med selskap til de seine nattetimer.Svein Sander,Alex og LEE. Tusen takk til alle dere som har stillte opp, hadde ikke klart det uten dere Gliser.
Loggført

bugcamp.no
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!