mai 02, 2024, 09:50:02 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2] 3 4
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: SCC-2009: Tråden for konstruktive innspill  (Lest 21071 ganger)
Lasse
Supermedlem
*****
Innlegg: 507
Bosted: Våland - Stavanger


:: DKL ::


Vis profil WWW
« Svar #30 på: august 19, 2008, 09:18:51 am »

Ettersom treffet var helt genialt blir dette flisespikking, men spør man så får man:

- - Kule dashplaques, men kanskje ennå kulere dersom man MÅ kjøre på stripa for å få en?
-

Dette er treffet for alle, ikke bare Dragrace med verneverdige biler. Derfor er forslaget helt feil.

Enig - men hva med enslags "I actually RACED this car at SCC 20XX" belønning til de som stiller originalbiler på stripa? Kanskje flere hadde stilt for morroskyld? - dersom dette er ønskelig da...

Mange jeg snakka med ble skikkelig stoka da de så Fredrik og Barbro snegle seg avgårde. Marius snakker allerede om å stille 52-en med alle sine 25 hester neste år. Dette er noe som kan vokse, men samtidig vil det jo "ta" banetid fra rene stripebiler?
Loggført


california über alles
http://www.diekaeferloge.com/
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #31 på: august 19, 2008, 09:25:04 am »

Vi vil ha så mange som mulig på stripa, det har vært meningen hele tiden. Ingen er viktigere enn andre der. Racetid har vi nok av, vi skal vurdere racetid på fredag også... Blunker
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
EspenX
Supermedlem
*****
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo


Praise the raised


Vis profil
« Svar #32 på: august 19, 2008, 09:31:33 am »

Absolutt! Spenning ble det Glad Men jeg tror det var noen i crewet som var på hører-jeg-én-til-spørre-om-dash-plaques-så-slår-jeg-stadiet på lørdag ettermiddag  Gliser Gliser
Loggført

1969 Militær-buss
Lasse
Supermedlem
*****
Innlegg: 507
Bosted: Våland - Stavanger


:: DKL ::


Vis profil WWW
« Svar #33 på: august 19, 2008, 09:34:09 am »

Huhei! Mer racetid Osteaktig

En annen idé for å få klubbene til å stille biler er slike klubbchallenges...

Hvilken klubb har den raskeste originalbilen, raskeste bilen, laveste bussen, råtneste rat-en, blingeste restoen, eller liknende. Kanskje det vil inspirere flere klubber til å komme med biler - kanskje noen til og med samarbeider om egne klubbbiler for å vinne slik annerkjennelse for nettopp sin klubb?

 
Loggført


california über alles
http://www.diekaeferloge.com/
Bjørnar
Supermedlem
*****
Innlegg: 693
Bosted: Byåsen Trondheim



Vis profil WWW
« Svar #34 på: august 19, 2008, 09:34:34 am »

Nå var ikke jeg på scc i år, så jeg vet ikke hvor mye sanering det ble. Uansett så kan det vel være greit å informere litt rundt dette i god tid før treffet til neste år. Da tenker jeg først og fremst på viktigheten av å ha kontrolert sin egen bil og sett over at det ikke er noen "halv dårlige slanger/div som sikkert holder". Er ikke sikkert at vw-mannen i gata er klar over hvor viktig det er å holde banen fri for olje. Det er selvølgelig ikke til å unngå at uhell skjer, men man kan kansje unngå noe, med litt info i forkant.
Loggført

SplitMan
VSN
Supermedlem
*****
Innlegg: 3676
Bosted: Trønder i eksil



Vis profil
« Svar #35 på: august 19, 2008, 09:41:50 am »

Vi fikk høre at alle biler raskere enn 11 sek til neste år i henhold til nye regler i bilsportforbundet ... skal ha "bleie" for å hindre dette. Noen som har linker/info til hvordan en slik "bleie" ser ut? Kanskje det er billig nok til å kunne deles ut til alle startende...men samtidig kan jeg liksom ikk ehelt se for meg hvordan en og samme bleie skal samle opp... f.eks. "Pattes" avskutte topper og/eller en overtrykks-sprutende åndeboks... Noen som vet mer?
Loggført

SCREWDRIVER #2
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #36 på: august 19, 2008, 09:42:18 am »

Nå var ikke jeg på scc i år, så jeg vet ikke hvor mye sanering det ble. Uansett så kan det vel være greit å informere litt rundt dette i god tid før treffet til neste år. Da tenker jeg først og fremst på viktigheten av å ha kontrolert sin egen bil og sett over at det ikke er noen "halv dårlige slanger/div som sikkert holder". Er ikke sikkert at vw-mannen i gata er klar over hvor viktig det er å holde banen fri for olje. Det er selvølgelig ikke til å unngå at uhell skjer, men man kan kansje unngå noe, med litt info i forkant.

Absolutt et veldig godt innspill! Vi skal også vurdere (og kanskje får vi pålegg om det) "bleier" på biler som er raskere enn xx sekunder. Vi hadde noen heftige saneringer, så det er et veldig viktig punkt på race-evalueringen dette.

Glad
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
Espen S. Andresen
Supermedlem
*****
Innlegg: 654
Bosted: Ellingsrudåsen, Oslo

tlf 94 38 27 88


Vis profil

« Svar #37 på: august 19, 2008, 09:53:20 am »

Vi vil ha så mange som mulig på stripa, det har vært meningen hele tiden. Ingen er viktigere enn andre der. Racetid har vi nok av, vi skal vurdere racetid på fredag også... Blunker

Det hadde vært helt genialt!

Når jeg så at det var 2 (to!) deltakere i standardklassen, angra jeg på at jeg ikke prøvde sjøl.
Loggført

Lasse
Supermedlem
*****
Innlegg: 507
Bosted: Våland - Stavanger


:: DKL ::


Vis profil WWW
« Svar #38 på: august 19, 2008, 10:24:19 am »

Vi vil ha så mange som mulig på stripa, det har vært meningen hele tiden. Ingen er viktigere enn andre der. Racetid har vi nok av, vi skal vurdere racetid på fredag også... Blunker

Det hadde vært helt genialt!

Når jeg så at det var 2 (to!) deltakere i standardklassen, angra jeg på at jeg ikke prøvde sjøl.

Jeg feiga ut pga av motorkrøll - viste seg å være easy fix, drit. Lover å stille neste år. Mange som ikke helt fikk med seg at standardbilene kunne stille uten trepunkts seler selv om dette ble gjentatt x-antall ganger av speaker. Dersom det utarbeides et lite infoskriv ang olje, seler, bleier, hjelmer og løsbarter kan dette sendes alle klubbene i god tid slik at klubbene selv kan egge medlemmene til start, hehe
Loggført


california über alles
http://www.diekaeferloge.com/
SplitMan
VSN
Supermedlem
*****
Innlegg: 3676
Bosted: Trønder i eksil



Vis profil
« Svar #39 på: august 19, 2008, 10:25:41 am »

Vi vil ha så mange som mulig på stripa, det har vært meningen hele tiden. Ingen er viktigere enn andre der. Racetid har vi nok av, vi skal vurdere racetid på fredag også... Blunker

Det hadde vært helt genialt!

Når jeg så at det var 2 (to!) deltakere i standardklassen, angra jeg på at jeg ikke prøvde sjøl.

Jeg feiga ut pga av motorkrøll - viste seg å være easy fix, drit. Lover å stille neste år. Mange som ikke helt fikk med seg at standardbilene kunne stille uten trepunkts seler selv om dette ble gjentatt x-antall ganger av speaker. Dersom det utarbeides et lite infoskriv ang olje, seler, bleier, hjelmer og løsbarter kan dette sendes alle klubbene i god tid slik at klubbene selv kan egge medlemmene til start, hehe

heyhey....løsbarter er forbeholdt klubbene som er basert i Trøndelag... hehe
Loggført

SCREWDRIVER #2
SilverPig
Medlem
***
Innlegg: 125
Bosted: Nesøya, Asker


Joik har større kraft enn krutt!


Vis profil
« Svar #40 på: august 19, 2008, 10:57:07 am »

Skiltingen fra E6 sydfra var helt krem den, med skilt et lite stykke ut i avkjøringsfeltet...men selve skiltet kunne med fordel være litt mer synlig, enten større eller en annen farge enn hvit. Oransje er en slik fin og lett synlig farge som i tillegg matcher t-skjortene til crewet samt armbåndene (niiiice), så hva med å bruke den til neste år?
Loggført
Espen S. Andresen
Supermedlem
*****
Innlegg: 654
Bosted: Ellingsrudåsen, Oslo

tlf 94 38 27 88


Vis profil

« Svar #41 på: august 19, 2008, 11:02:43 am »

Skiltingen fra E6 sydfra var helt krem den, med skilt et lite stykke ut i avkjøringsfeltet...men selve skiltet kunne med fordel være litt mer synlig, enten større eller en annen farge enn hvit. Oransje er en slik fin og lett synlig farge som i tillegg matcher t-skjortene til crewet samt armbåndene (niiiice), så hva med å bruke den til neste år?

I beg to differ - jeg kom ca. 18.00 på fredag - som EspenX - og så ingenting. Godt mulig det ble retta senere.
Loggført

Knechten
Supermedlem
*****
Innlegg: 763
Bosted: Røyken



Vis profil WWW
« Svar #42 på: august 19, 2008, 11:05:46 am »

Bleier finnes på thesamba til drøyt tusenlappen.... Enkelte (uten å nevne navn) kunne godt ha en slik på bilen hele tiden, racing eller ikke  Gliser


* 2181488.jpg (23.02 KB, 400x300 - vist 248 ganger.)
Loggført
Lasse
Supermedlem
*****
Innlegg: 507
Bosted: Våland - Stavanger


:: DKL ::


Vis profil WWW
« Svar #43 på: august 19, 2008, 11:19:04 am »

Skiltingen fra E6 sydfra var helt krem den, med skilt et lite stykke ut i avkjøringsfeltet...men selve skiltet kunne med fordel være litt mer synlig, enten større eller en annen farge enn hvit. Oransje er en slik fin og lett synlig farge som i tillegg matcher t-skjortene til crewet samt armbåndene (niiiice), så hva med å bruke den til neste år?

I beg to differ - jeg kom ca. 18.00 på fredag - som EspenX - og så ingenting. Godt mulig det ble retta senere.

Vi kom på Torsdagen - regnet ikke med å se skilter allerede da, men hadde vært en fordel å få skiltene på plass så tidlig som mulig
Loggført


california über alles
http://www.diekaeferloge.com/
Trond Dahl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 4526
Bosted: Sandnes


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #44 på: august 19, 2008, 11:21:09 am »

Boys, det kom skilter opp og i god tid.. men ikke der vi kjørte.. vi kjørte av for tidlig i forhold til skiltene, men det er fordi det er eneste veien jeg kan inn til området. :-)
Uansett har vel alle nå skjønt at skiltningen komer til å være bedre fra neste år. :-)
Loggført

Street car 10.67/206kmt@Kjula 2014
Race car 9.49/236kmt@SCC 2017




"It seems that perfection is reached not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away"
Lasse
Supermedlem
*****
Innlegg: 507
Bosted: Våland - Stavanger


:: DKL ::


Vis profil WWW
« Svar #45 på: august 19, 2008, 11:23:41 am »

Boys, det kom skilter opp og i god tid.. men ikke der vi kjørte.. vi kjørte av for tidlig i forhold til skiltene, men det er fordi det er eneste veien jeg kan inn til området. :-)
Uansett har vel alle nå skjønt at skiltningen komer til å være bedre fra neste år. :-)

Skiltene er en bagatell - hvis man virkelig VIL på SCC så finner man selvsagt fram - skreppene på bensinstasjonen visste hvor det var, hehe. Men i enkelhetens navn - særlig for utlendingene er det greit å ha god skilting
Loggført


california über alles
http://www.diekaeferloge.com/
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #46 på: august 19, 2008, 11:24:45 am »

I beg to differ - jeg kom ca. 18.00 på fredag - som EspenX - og så ingenting. Godt mulig det ble retta senere.

Igjen, alle som svingte av før de så skiltene så de aldri... Glad De hang fra 15:00...
Loggført

Speed is no substitute for direction
Espen S. Andresen
Supermedlem
*****
Innlegg: 654
Bosted: Ellingsrudåsen, Oslo

tlf 94 38 27 88


Vis profil

« Svar #47 på: august 19, 2008, 12:08:25 pm »

Okais - jeg mente å ha hørt at man skulle ta av E6 der det var skilta til "jessheim nord" - så det gjorde jeg. Det var også skilta til jessheim næringspark. Var det for tidlig altså?
Loggført

Eiro 02s
Nybegynner
*
Innlegg: 3
Bosted:


Vis profil

« Svar #48 på: august 19, 2008, 12:12:31 pm »

Takker for et veldig bra treff!
Var på en liten sniktur på de første SCC treffene en gang og det var tamme greier.
Fikk bakoversveis denne gangen Gliser Meget bra!

Henger meg på dette med sannering:
Snakket med en av sanneringsgutta (de i svart) på lørdag.
Til da hadde det vært seks sanneringer den dagen og de hadde aldri hatt så mange saneringer på en dag før. Og det er disse kara som altid er baneansvarlige. Så de har sett det meste. Og det ble vel fler en seks på lørdag...

Jeg syns det er veldig synd for rekruteringen av nye VW fans siden det blir så mye dødtid. -Ja der var mye å se på ellers men skal du få fult utbytte av det så må man være litt hekta på forhånd.

Jeg begynte selv å lure på holdbarheten på det man stapper bak i bobla. Spesielt siden det virket som trimme nivået ikke spilte noen stor rolle på hva som lakk olje.

Kanskje det gikk bedre på søndag men da var ikke jeg der.

innspill:
Kanske man bør oppfordre til bleie på alle biler som skal på stripa, ikke bare 12 sek bilene?





 
Loggført
Hot Owl
Administrator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5697
Bosted: Østlandet


Vis profil WWW

« Svar #49 på: august 19, 2008, 12:43:10 pm »

Okais - jeg mente å ha hørt at man skulle ta av E6 der det var skilta til "jessheim nord" - så det gjorde jeg. Det var også skilta til jessheim næringspark. Var det for tidlig altså?

Det stemmer, hadde du kjørt 1000 meter til hadde du blitt geleidet helt inn... Kult
Loggført

Speed is no substitute for direction
boble54
Seniormedlem
****
Innlegg: 376
Bosted: Skjetten


Vis profil

« Svar #50 på: august 19, 2008, 13:47:17 pm »

Okais - jeg mente å ha hørt at man skulle ta av E6 der det var skilta til "jessheim nord" - så det gjorde jeg. Det var også skilta til jessheim næringspark. Var det for tidlig altså?

Det stemmer, hadde du kjørt 1000 meter til hadde du blitt geleidet helt inn... Kult

Det som var trøbbelet for mange var at på nettet stod det at man skulle ta av på Jessheim Nord og ikke mot Nordkisa som det var skiltet fra. Jeg VET at dette blir mye bedre neste år!! (samt at det skiltes fra riksvei 35, ikke 40)

En annen sak som jeg opplevde da jeg var vakt i porten var at noen faktisk hadde betalt ved parkeringen til rallycross arrangementet fordi de ikke visste de skulle "lenger inn" på området.
Loggført

-54 1200
-74 1303 Big
-76 1303 Cab
-76 T-2 Westfalia Camper
-87 T-3 Reimo Camper
 
Meld deg inn i klubben vår: http://www.vvwklubb.no/meld-deg-inn-i-klubben/
BERGER
Supermedlem
*****
Innlegg: 4502
Bosted: Trøgstad



Vis profil WWW
« Svar #51 på: august 19, 2008, 13:52:42 pm »

Sitat
En annen sak som jeg opplevde da jeg var vakt i porten var at noen faktisk hadde betalt ved parkeringen til rallycross arrangementet fordi de ikke visste de skulle "lenger inn" på området.

Hvis det er noen her som har opplevd dette (dvs betalt dobbelt), kan de sende billetten for rallycross inngangen til meg sammen med kontonummer så skal jeg ordne med tilbakebetaling av disse pengene.
Dette skulle overhode ikke skje! Beklager så mye!!


Send til SCC v/Øyvind Berger
Hans Nielsen Hauges vei 35
1523 Moss

Mvh Øyvind Glad
Loggført



This is my simple religion:
-Be cool
-Don't be an asshole
solrikioo
Medlem
***
Innlegg: 170
Bosted: Drammen


Vis profil WWW

« Svar #52 på: august 19, 2008, 13:59:12 pm »

Når jeg kjørte inn på Lørdag spurte de om jeg skulle på vw-treffet. Men kan jo være noen andre som stod vakt der som ikke visste bedre..
Loggført

BAC
Supermedlem
*****
Innlegg: 715
Bosted: grimstad


Vis profil

« Svar #53 på: august 19, 2008, 14:42:03 pm »

Veldig bra treff. Litt rot var det vel av og til men sånt må man regne med, i og med det var "første" gang.  Litt Rot med parkering å vei inn og ut av camping område. Men det vil alltid være noen som må sette bilen midt i veien. Å jeg savnet stort en to timers nybil parade og en DJ som spilte syre tecno hele natta Blunker
Loggført
Jærva
Supermedlem
*****
Innlegg: 1438
Bosted: Østlandet.



Vis profil WWW
« Svar #54 på: august 19, 2008, 16:11:36 pm »

Ettersom treffet var helt genialt blir dette flisespikking, men spør man så får man:

- Veien inn - ikke særlig pumavennlig, og i vått vær ble det mye gjørme. Nå stillte riktignok Autoglym med gratis såpe og svamper...
- En speaker til, så Øystein kan få seg en pause og mulighet til å mingle i dagslys?
- Bandet MÅ skifte vokalist - evt byttes helt ut. Kul og variért musikk spilte de, men kvaliteten var så dårlig at mp3-er hadde vært bedre. Hvis disse spilte på Øya så bør Øya få seg ny bookingansvarlig...
- En større samling mp3?
- Klubb-avdeling? DKL og Screwdrivers kom tidlig og rigga seg til i svingen, men de andre klubbene havna litt i hytt og vær (Her har klubbene selvsagt et ennå større ansvar - still opp....med biler! Jeg tenker Klubbchallenges som hvilken klubb har den raskeste originalbilen etc etc)
- Kule dashplaques, men kanskje ennå kulere dersom man MÅ kjøre på stripa for å få en?
- Oransje t-shirts for oss sponsorer med "I actually PAID to wear this CREW shirt"....hehehehe.
- Et lite informasjonsmøte burde følge med de oransje skjortene - man fikk ikke bare klem, men også en haug med rare spørsmål når man hadde den på. Ikke alle var lette å svare på når man ikke hadde all infoen i bakhodet - spesielt på fredagen da mesteparten av bilene kom.
- Skilting fra E6
- Et bedre kart/veibeskrivelse på nettet - mange klagde over hvor vanskelig det var å finne.

Ellers, og dette går til alle bortsett fra SCC:
 - STILL OPP!!! klubbene bør, som oss, stille som sponsorer - sponsorpakkene er ikke dyre - valutaen man får igjen er verdt hver krone. Skjer dette blir SCC enda bedre - noe man knapt kan tro er mulig per dags dato...



Vel Lasse.... Når du sier spør man får man svar.. , så sier jeg : Svarer man, så kan man oxo få svar  Blunker  Jeg foreslår nemlig at Lasse himself stiller som DJ neste år !  Hehe der fikk du den !  Rekker tunge    Men alikevel alvorlig ment da. Lasse er jo DJ ..

Slik musikk VET jeg Lasse har greie på og at han fått dunka kunnskapen inn helt siden militærets dager med hjelp av bla. Lanzar  Blunker
« Siste redigering: august 19, 2008, 16:18:35 pm av Jærva » Loggført

Det 7. bud : Du skal ikke stjele. Staten liker ikke konkurranse!

Øyelokk, 009-fordeler og chrommoly-støtstenger skal destrueres!
Lasse
Supermedlem
*****
Innlegg: 507
Bosted: Våland - Stavanger


:: DKL ::


Vis profil WWW
« Svar #55 på: august 19, 2008, 16:26:00 pm »

Ettersom treffet var helt genialt blir dette flisespikking, men spør man så får man:

- Veien inn - ikke særlig pumavennlig, og i vått vær ble det mye gjørme. Nå stillte riktignok Autoglym med gratis såpe og svamper...
- En speaker til, så Øystein kan få seg en pause og mulighet til å mingle i dagslys?
- Bandet MÅ skifte vokalist - evt byttes helt ut. Kul og variért musikk spilte de, men kvaliteten var så dårlig at mp3-er hadde vært bedre. Hvis disse spilte på Øya så bør Øya få seg ny bookingansvarlig...
- En større samling mp3?
- Klubb-avdeling? DKL og Screwdrivers kom tidlig og rigga seg til i svingen, men de andre klubbene havna litt i hytt og vær (Her har klubbene selvsagt et ennå større ansvar - still opp....med biler! Jeg tenker Klubbchallenges som hvilken klubb har den raskeste originalbilen etc etc)
- Kule dashplaques, men kanskje ennå kulere dersom man MÅ kjøre på stripa for å få en?
- Oransje t-shirts for oss sponsorer med "I actually PAID to wear this CREW shirt"....hehehehe.
- Et lite informasjonsmøte burde følge med de oransje skjortene - man fikk ikke bare klem, men også en haug med rare spørsmål når man hadde den på. Ikke alle var lette å svare på når man ikke hadde all infoen i bakhodet - spesielt på fredagen da mesteparten av bilene kom.
- Skilting fra E6
- Et bedre kart/veibeskrivelse på nettet - mange klagde over hvor vanskelig det var å finne.

Ellers, og dette går til alle bortsett fra SCC:
 - STILL OPP!!! klubbene bør, som oss, stille som sponsorer - sponsorpakkene er ikke dyre - valutaen man får igjen er verdt hver krone. Skjer dette blir SCC enda bedre - noe man knapt kan tro er mulig per dags dato...



Vel Lasse.... Når du sier spør man får man svar.. , så sier jeg : Svarer man, så kan man oxo få svar  Blunker  Jeg foreslår nemlig at Lasse himself stiller som DJ neste år !  Hehe der fikk du den !  Rekker tunge    Men alikevel alvorlig ment da. Lasse er jo DJ ..

Slik musikk VET jeg Lasse har greie på og at han fått dunka kunnskapen inn helt siden militærets dager med hjelp av bla. Lanzar  Blunker

Hæ? Når var jeg i militæret og når var jeg DJ? Er svekling så militæret ville ikke ha meg og DJ har jeg aldri vært - i alle fall ikke som jeg kan huske....hehe

Men alvorlig...man trenger jo ikke en DJ i dagens datasamfunn - er jo bare å lage en playlist med en drøss med sanger i f.eks iTunes, hake av "random play" og gi gass...

Ellers kan jeg skaffe en perfekt dj til Vintage Loungen - han spiller bare gamle schlagere på bakelittplater - med sveivegrammofoner som han mikker opp...hehe

Blunker
Loggført


california über alles
http://www.diekaeferloge.com/
Knechten
Supermedlem
*****
Innlegg: 763
Bosted: Røyken



Vis profil WWW
« Svar #56 på: august 19, 2008, 16:31:56 pm »

Tror JHU kan senke skuldrene ift skiltinga som er kommentert en del nå. At ca 1000 stykker fant frem "uten", må bety et kjempepotensiale for 2009  Osteaktig
Loggført
Jærva
Supermedlem
*****
Innlegg: 1438
Bosted: Østlandet.



Vis profil WWW
« Svar #57 på: august 19, 2008, 16:32:50 pm »

Ettersom treffet var helt genialt blir dette flisespikking, men spør man så får man:

- Veien inn - ikke særlig pumavennlig, og i vått vær ble det mye gjørme. Nå stillte riktignok Autoglym med gratis såpe og svamper...
- En speaker til, så Øystein kan få seg en pause og mulighet til å mingle i dagslys?
- Bandet MÅ skifte vokalist - evt byttes helt ut. Kul og variért musikk spilte de, men kvaliteten var så dårlig at mp3-er hadde vært bedre. Hvis disse spilte på Øya så bør Øya få seg ny bookingansvarlig...
- En større samling mp3?
- Klubb-avdeling? DKL og Screwdrivers kom tidlig og rigga seg til i svingen, men de andre klubbene havna litt i hytt og vær (Her har klubbene selvsagt et ennå større ansvar - still opp....med biler! Jeg tenker Klubbchallenges som hvilken klubb har den raskeste originalbilen etc etc)
- Kule dashplaques, men kanskje ennå kulere dersom man MÅ kjøre på stripa for å få en?
- Oransje t-shirts for oss sponsorer med "I actually PAID to wear this CREW shirt"....hehehehe.
- Et lite informasjonsmøte burde følge med de oransje skjortene - man fikk ikke bare klem, men også en haug med rare spørsmål når man hadde den på. Ikke alle var lette å svare på når man ikke hadde all infoen i bakhodet - spesielt på fredagen da mesteparten av bilene kom.
- Skilting fra E6
- Et bedre kart/veibeskrivelse på nettet - mange klagde over hvor vanskelig det var å finne.

Ellers, og dette går til alle bortsett fra SCC:
 - STILL OPP!!! klubbene bør, som oss, stille som sponsorer - sponsorpakkene er ikke dyre - valutaen man får igjen er verdt hver krone. Skjer dette blir SCC enda bedre - noe man knapt kan tro er mulig per dags dato...



Vel Lasse.... Når du sier spør man får man svar.. , så sier jeg : Svarer man, så kan man oxo få svar  Blunker  Jeg foreslår nemlig at Lasse himself stiller som DJ neste år !  Hehe der fikk du den !  Rekker tunge    Men alikevel alvorlig ment da. Lasse er jo DJ ..

Slik musikk VET jeg Lasse har greie på og at han fått dunka kunnskapen inn helt siden militærets dager med hjelp av bla. Lanzar  Blunker

Hæ? Når var jeg i militæret og når var jeg DJ? Er svekling så militæret ville ikke ha meg og DJ har jeg aldri vært - i alle fall ikke som jeg kan huske....hehe

Men alvorlig...man trenger jo ikke en DJ i dagens datasamfunn - er jo bare å lage en playlist med en drøss med sanger i f.eks iTunes, hake av "random play" og gi gass...

Ellers kan jeg skaffe en perfekt dj til Vintage Loungen - han spiller bare gamle schlagere på bakelittplater - med sveivegrammofoner som han mikker opp...hehe

Blunker

Hehe.. Var litt rask på avtrekkern her jeg, Jeg mener selvsagt Lasse 65 ...  Flau
Loggført

Det 7. bud : Du skal ikke stjele. Staten liker ikke konkurranse!

Øyelokk, 009-fordeler og chrommoly-støtstenger skal destrueres!
| UMBINC |
Seniormedlem
****
Innlegg: 285
Bosted: jessheim



Vis profil
« Svar #58 på: august 21, 2008, 19:40:29 pm »

Henger meg på dette med sannering:
Snakket med en av sanneringsgutta (de i svart) på lørdag.
Til da hadde det vært seks sanneringer den dagen og de hadde aldri hatt så mange saneringer på en dag før. Og det er disse kara som altid er baneansvarlige. Så de har sett det meste. Og det ble vel fler en seks på lørdag...]

Har utallinge timer på ringbanen... så når de sier "aldri hatt så mange saneringer" så er det tull. har vært borti helger med langt mer venting enn dette.
Noe av grunnen til dette var vel att SCCs eget crew tok kosten fatt og gjorde duganes jobb!
For folket som pleier å sanere på andre stevner har ikke akkurat rakett i ræva.

Loggført
EspenX
Supermedlem
*****
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo


Praise the raised


Vis profil
« Svar #59 på: august 21, 2008, 19:57:42 pm »

Har utallinge timer på ringbanen... så når de sier "aldri hatt så mange saneringer" så er det tull. har vært borti helger med langt mer venting enn dette.
Noe av grunnen til dette var vel att SCCs eget crew tok kosten fatt og gjorde duganes jobb!
For folket som pleier å sanere på andre stevner har ikke akkurat rakett i ræva.

Jeg har bare vært der én gang før - SCC ifjor - og sånn jeg husker var det langt mer venting da, saneringene tok mye lenger tid (den hersens traktoren som kjørte frem-og-tilbake, frem-og-tilbake) og det var dårlig med info. Et kvarters eller times pause gjør ikke meg noe når speaker tidlig sier at det blir en pause. SCC08 var eksemplarisk. Var endel uflaks på lørdagen da, rett etter en sanering så ble det oljesøl på begge banene på første paret ut hvis jeg forsto speaker riktig.
Loggført

1969 Militær-buss
Sider: 1 [2] 3 4
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!