Vis innlegg
|
Sider: 1 2 [3] 4
|
68
|
Bruktbørsen / Deler selges / Orginal 1200 motor
|
på: mars 06, 2012, 13:43:39 pm
|
Tok ut motoren av min T-1 `65 i går. Er noen interesert i sånt ? Bilen ble avskiltet i `82 Km står på 45000,men om den har gått en runde er det ingen som vet. Jeg har hatt den på lager 6-7 år.Når den gikk sist er det heller ingen som vet. Jeg har ikke prøvd å starte den. Bilen har minimalt med rust og er i god stand, så det kan jo hende motoren også er bra. Den er komplett.Uten eksos og varmepotter. Den har også motorvarmer.
|
|
|
69
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: Hvem er billigst på sveisedeler?
|
på: mars 06, 2012, 13:32:28 pm
|
Takk!! Fikk løftet av karrossriet i går, og det var som forventet litt rust under kanalen. Men dette er så lite,så jeg lager til no selv. Ellers tror jeg ikke det er no alvorlig rust i det hele tatt. Heldig vis.
|
|
|
70
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: Hvem er billigst på sveisedeler?
|
på: mars 05, 2012, 11:22:57 am
|
Takker !! Har ikke fullstendig oversikt ennå. Skal løfte av karosseriet i kveld. Den bakerste skruen i kanalen under "knasa" i rust. Men ikke no synlig,før jeg løfter av karosseriet. Og den ene braketten ved støtdemperen bak. Er ikke mer enn jeg kan lage. Men sparer tid på å kjøpe ferdig. Spare tid er viktig... Hehe. Har ikke lyst til å bytte hele kanalen.
|
|
|
73
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: Hvem tig-sveiser chromoly rør?
|
på: februar 18, 2012, 21:07:48 pm
|
Chromoly er jo ikke så mye brukt i industrien,så det er ikke så rart at det ikke er no hyllevare eller at folk kan mye om det. Hvis du forteller hvor mye jobb det er,kanskje jeg kan hjelpe deg...
|
|
|
79
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Godkjenning av økt motoreffekt i VW T1 etc
|
på: desember 13, 2011, 00:37:08 am
|
da er jeg nettopp hjemme fra tur til risløkka trafikkstasjon med ombygd vw. en 64 t1, dette er bilen til en kompis, (jeg mente det var 1915 motor, men det er en 1835ccm,) denne ble bremset til 75hk/56kw, puma forstilling, csp skivebremser foran med tuv. alt dette ble godkjent uten spm, fikk i tillegg beskjed av kontrolløren, at denne typen bil sitter vi på dokumentasjon der det er godkjent med inntil 100 hk med skivebremser foran. vi hadde med tuv på bremser, kvittering på motoren, bremsepapir på motoren som ikke var mange dagene gammel , fersk 4-hjulskontroll og papirer på pumaforstillinga . meget hyggelige karer som hadde et profesjonelt syn på ombygginga, så nå kan funrun vente denne på turen og regner jeg med Forstår jeg det som at det ikke ble søkt om på forhånd som veldig mange er opphengt i her ? Gratulerer ! Håper det samme skjer når vi andre kommer på nyåret.
|
|
|
81
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Godkjenning av økt motoreffekt i VW T1 etc
|
på: desember 10, 2011, 13:52:23 pm
|
Dette høres bra ut. Sitter å planlegger en søknad og evt sende mail til csp om noe spm. Om man feks kan få tilsendt noe utdypende info om bremsene slik at det kan brukes som identifikasjon av bremsene i en evt søknad. Går det an å få lånt det svaret du får da eller? Veldig ivrig på å få fiksa det her...
|
|
|
85
|
Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: TÜV godkända skivbromsar till Splitbuss
|
på: desember 07, 2011, 19:18:29 pm
|
Har Unneberg erfaring fra kunder som har vært på BT for å få dette godkjent? Jeg har spurt CSP om det er andre ting eller mods. som kreves i.h.t TUV. Det var det ikke. Jeg bestiller så fort jeg får høre at noen har fått godkjent,problemfritt, 160 hk motor med CSP`s wide-5 ventilerte skiver. Uten andre mods.
|
|
|
|