mai 17, 2024, 01:32:21 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Lakk av innsug /manifold på 30 hester+ utførelse på viftehus. Hjelp!!  (Lest 820 ganger)
Mr. Empiboy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!



Vis profil
« på: mai 25, 2010, 10:56:38 am »

Holder på å glassblåse og sveise noen huller i det gammle innsuget mitt. Vet at det skal lakkeres sort, og jeg velger blank finish tror jeg. Men skal den påstøpte "klumpen" (alu ser det ut til) der rørene deler seg opp til forgasseren også være lakkert eller ble disse levert orginalt med dette partiet umalt?
« Siste redigering: mai 25, 2010, 21:14:24 pm av Mr. Empiboy » Loggført

Se nøye på det jeg skriver.
Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1 på: mai 25, 2010, 17:56:25 pm »

trukje den skal lakkast nei
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Ketil S.
Supermedlem
*****
Innlegg: 1710
Bosted: Bryne


Vis profil

« Svar #2 på: mai 25, 2010, 21:09:26 pm »

"Mellomstykket" skal være svart.
Loggført

T1 1963
T1 1974 -03
Mr. Empiboy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!



Vis profil
« Svar #3 på: mai 25, 2010, 21:13:28 pm »

"Mellomstykket" skal være svart.

Skal med andre ord alt være sort? Har sett bart metall, ulike grånyanser og sort på thesamba.... Hva er riktig? Tror uansett jeg går for sort, men skulle vært gøy å vite hva som er fasiten.....
Loggført

Se nøye på det jeg skriver.
Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
Mr. Empiboy
Supermedlem
*****
Innlegg: 1928
Bosted: Skien. Og godt er det!



Vis profil
« Svar #4 på: mai 25, 2010, 21:19:06 pm »

Jeg lurer også på en ting som har med viftehuset å gjøre....
Viftehuset på den orginale 30 hesteren og den "nye" jeg har fått tak i er identiske, nesten......
På det nye huset er det to små huller (ca Ø3mm) ganske langt oppe på huset. Disse er ikke på det orginale som hører til bilen. Kan det stemme at feks luftfilteret på eldre motorer med "kakeboksfilter" både er festet i forgasseren og med to små skruer inn i viftehuset?
Loggført

Se nøye på det jeg skriver.
Det jeg har skrevet, er det jeg mener. Hvis du finner ei linje med en annen betydning i melom det jeg har skrevet er det ikke min skyld.
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!