Vis innlegg
|
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 21
|
104
|
Forum / Problemløseren / Baksete i splitbuss?
|
på: mai 04, 2015, 08:47:08 am
|
Hei!
Jeg skal sette inn 2/3 RocknRoll seng i panelbussen, og lurer i den forbindelse på hva jeg må gjøre før jeg lakkerer. Setefester i gulv, feste til sikkerhetsseler? Er det lov med magebelter f.eks eller må det være 3-punkt? Dette er det vel mange som har gjort før.
|
|
|
107
|
Bruktbørsen / Biler selges / SELGES: 1957 Karmann Ghia
|
på: april 13, 2015, 09:35:41 am
|
1957 Karmann Ghia skogsvrak selges.
Karosseriet er dessverre i svært dårlig forfatning, og i seg selv prosjekt det ikke er verdt å satse på. Bunnpannen må restaureres og nytt karosseri skaffes. Står på hjula, motor og gir står i.
Papirer på bilen hos vegvesenet, og salgsmelding fra arvingene finnes.
Du får bunnpanne og identitet for 4500,- eller høyst bydende. Karosseriet medfølger gratis! Bilen står i Ålesund.
Sverre - 97058066
|
|
|
108
|
Forum / Originalprat / Sv: Ch.nr 1959/60
|
på: mars 22, 2015, 15:24:40 pm
|
Biltilsynet følger kalenderåret, og det er vel eu-fritak som er grunnen til at spørsmålet stilles. Eller?
|
|
|
109
|
Forum / Originalprat / Sv: Ch.nr 1959/60
|
på: mars 22, 2015, 14:21:05 pm
|
Siste produsert Jan '60 var 2 862 052, så 290 xxx xxx må være en Feb '60. Vil no tro den må ha vært i landet når den ble registrert.
|
|
|
115
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: Forsvaret Kantine Vogn
|
på: februar 19, 2015, 13:27:47 pm
|
Norske forsvaret sine hadde dører og luge motsatt. så vil tro dette er en orginal h.rattet.
I tillegg er ikke innredningen lik (men kan no være av nyere dato).
|
|
|
118
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: Erfaringer med BS-Teknikk (Syrerens av karosseri)
|
på: februar 03, 2015, 19:09:45 pm
|
Har kommet til at jeg dypper kun karosseriet, har nesten 1000 liter stripall og kan vel få noen til å knekke til et trau stort nok for luka for mindre enn 6000+mva.
Vanlig fremgang er sandblås? Har kun fått en pris og det var 25000+mva. Det synes jeg var vanvittig dyrt.
Skal borre noen ekstra hull diverse steder, ellers har det meste drenering allerede.
|
|
|
120
|
Forum / Snikk-snakk / Sv: Erfaringer med BS-Teknikk (Syrerens av karosseri)
|
på: februar 02, 2015, 11:29:12 am
|
Å få de til å sette en maksgrense var jaggu vanskelig. Jeg skal fjerne det jeg kan av tectyl og sparkel i forkant siden prisen avhenger veldig av hvor mye "forurensninger" som er med ned i karet. De antyder 20 000 for karosseriet og 2000 per cargo-dør og sideluke (Er en highroof buss).
|
|
|
|