mai 16, 2024, 23:39:44 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
  Hovedside Hjelp Søk Logg inn Registrer  
  Vis innlegg
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8
151  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Type 1: Ang. heving av girkasse/motor. på: januar 18, 2008, 19:10:50 pm
leste på kcw at det ikke var noe vits til å heve kassa "bare" 1" ..  men det er jo de som sier..  det skulle visst ikke være store hjelpen i en tomme...  men hvorfor selge et sett hvis det er unødvendig..  men sjekk hva de sier der hvis du ikke allerede har gjort det...
152  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: atter ett spørsmål om dekk... på: januar 17, 2008, 19:46:42 pm
takk for den.. da har jeg funnet ut det jeg skulle.. selv om jeg ikke googlet... det var jo sikkert veldig dumt å spørre her da..  Blunker
153  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: atter ett spørsmål om dekk... på: januar 17, 2008, 18:07:29 pm
var liksom det at denne ikke har 135 dekk...
154  Forum / Teknisk, teori og praksis / atter ett spørsmål om dekk... på: januar 16, 2008, 22:18:28 pm
har hørt at 135/70-15 faktisk er større enn 145/65-15.  sånn at man like gjerne kan bruke de foran som f.eks 135.. ang lav bil.. noen som har erfaringer på det...
155  Forum / Snikk-snakk / Sv: Hvor tok de veien?... på: januar 15, 2008, 23:17:50 pm
forresten ingen som har noe mere om den baja bug som aaen lagde.. den blå som vises før i posten..
156  Forum / Snikk-snakk / Sv: Hvor tok de veien?... på: januar 15, 2008, 23:13:56 pm
hvor får mannen i gata tak i maskerings folie?  evt hvor kostbart er det..
157  Bruktbørsen / Deler selges / Sv: Pop-outs lås på: januar 15, 2008, 22:17:59 pm
og hva kunne du tenkt deg for den da... ca.
158  Forum / Problemløseren / skiltlys... hvordan koble det.. på: januar 15, 2008, 21:03:25 pm
sikkert enkelt for noen. men strøm har jeg ikke mye peil på.. hvordan skal jeg koble til strøm til skiltlyset..hvor henter jeg strøm,  hva bør jeg gå ut ifra..  noen tips kanskje... 
159  Forum / Rat-look / Sv: Post din Rat-Looker! på: januar 15, 2008, 16:35:45 pm
skal prøve å legge ut bilde av min "rat".. hvis det er det den er...   litt usikker..  men men . noen som kommer til å frike ut ang denne sikkert men men, sånn er det bare...  kommer ny smalere forstilling og andre hjul.. så den blir kanskje bra til sommeren..  ellers synes jeg den begynner å bli "bra.."

bildet er tatt med mobil kamera, så kvalitet er vel så som så..
160  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Felgadaptere? på: januar 14, 2008, 21:05:30 pm
må si at 5/205 er den tøffeste bolt sirkel størrelsen.. masse å velge i der.. 
161  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: puma trøbbel, igjen.. he he på: januar 14, 2008, 20:23:20 pm
er det jeg tror jeg også.. vurderer å sette de bak i stedet for 185.. men får se når den tid kommer..
162  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 1968 Type 1 "Spareversjon" - Fat, low & slow på: januar 14, 2008, 18:42:57 pm
tror du at du kan informere meg om hvilken side av styrestag som bør kuttes.. ang links gjenger...takk
163  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: puma trøbbel, igjen.. he he på: januar 14, 2008, 17:36:13 pm
hjulene blir bytta..  ingen fare for det.. blir 135/70 foran og 185/65 bak.. eller 155 f-560 dekk.. litt usikker der ennå..  blir en ny korta forstilling allikevel.  må få hjulene litt lengre inn i skjermene,pluss hvis det blir droppa spindler så bygger de jo ut..
164  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: puma trøbbel, igjen.. he he på: januar 14, 2008, 13:56:28 pm
ok. takk for tips..  er i vurdering av en ny forstilling..  og evt senkespindler.. man får se hva tiden bringer..
165  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: puma trøbbel, igjen.. he he på: januar 14, 2008, 13:21:48 pm
forrige eier sier det er montert endeledd for senking.. hvordan ser man dette..  den hvile ganske mye på leddene nå også.. hva gjør at den låser seg evt..  noe som kan forebygges evt.. hjelper det med de lengre typer endeledd? min puma er ikke ny, men den er meget stiv.. det har den alltid vært..
166  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: puma trøbbel, igjen.. he he på: januar 14, 2008, 13:03:56 pm
den står på originale vinterdekk.. så de er ganske høye tror jeg..   jeg tenkte å montere 135/70 dekk siden jeg tror mine 155 firestone f-560 er for høye de også..  så tror nok at dekk skal prøves før det skal bestilles spindler...  ang lyktebrønner, så er ikke det det støste problem.. de kan moddes...  er ikke helt sikker ,men vil tro at senke satsene på puma er like på alle pumaer..  min er helt i bånn nå..  og som sagt da stopper hjul i skjermkant og lykte brønn..  derav noe høye hjul...
167  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: puma trøbbel, igjen.. he he på: januar 14, 2008, 12:40:06 pm
har det montert..  så det er ikke problemet tror jeg.. får bare korte og kjøpe inn spindler..  er vel det eneste riktige...
168  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: Hvordan dempere på: januar 14, 2008, 11:31:53 am
er vel bare å måle øye til øye lengde det..  du har jo linkpin forstilling så da kan det hende de er de samme..  originale ihvertfall..  men sjekk ø til ø lengden for sikkerhets skyld.
169  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 1968 Type 1 "Spareversjon" - Fat, low & slow på: januar 13, 2008, 22:13:53 pm
vet det med styrestag.. er det mye pes.. eller er det bare å gjenge videre..  takk for info..  er i vurdering om ny 3.5" forstilling eller smale den jeg har..  enkleste er vel å bestille ny.. men vi får se..  jeg har min helt senket på puma nå.. uten spindler. og da stopper de i lyktebrønn og skjermkant, så spindler bør vel også vurdres tenker jeg..  men ellers er denne tråden knall.. gleder meg til å se endelig resultat.. var forresten jeg som kjøpte frem demperne dine... funker de..  men som sagt, hjulene er problemet..  skal skaffe meg 135...
170  Forum / Type 2 / Sv: Bildetråd, nydelige type2 på: januar 13, 2008, 20:39:39 pm
den grå der hadde fjernet de luftegreiene foran.. synes det er bedre en originalt..  jeg da..
171  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: puma trøbbel, igjen.. he he på: januar 13, 2008, 20:29:03 pm
er nettop det at jeg skal ha tårnene..  så tenkte evt 3-4" smalere.. ser at tomas s sitt spareprosjekt har kortet sin inn med fire tommer og at han har tårnene..  men mest irriterende er at man ikke kan kjøre med puma på det laveste uten å smale den inn og bruke dropp spindler..ihvertfall ikke på min.. den vipper hjulet for mye fremover.  så lyktebrønn og skjermkant hindrer hjulet i sving.. lyktebrønn er ikke noe pes..  det er ikke store kostnadene, men forstilling er det..  hvordan tror dere det hadde vært uten dropp spindler men kun smaling..  ?
172  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: 1968 Type 1 "Spareversjon" - Fat, low & slow på: januar 13, 2008, 20:04:54 pm
ser du skriver at du ikke trenger å modifisere kaross når den har blitt 4" smalere, er det ikke noe problemer?  må nesten smale min puma også.. vet du om denne er lik original i utseende og størrelse..  og evt om 66 kaross er forskjellig fra din..noe jeg ikketror.
173  Forum / Teknisk, teori og praksis / puma trøbbel, igjen.. he he på: januar 13, 2008, 19:59:55 pm
egentlig bare ønske om noen tips..   det gjelder en boble 66 modell.. har en puma i original bredde,  når denne senkes helt i bunn, med senke dempere. så flytter hjulet seg såpass frem at den skraper/stopper i skjermkant og lyktebrønn..  er det sånn at man kun kan bruke puma i midt stilling på boble. eller må man kjøpe droppa spindler også..  derav må man enten smale inn den original puma eller montere en smalnet forstilling..  vet at drop spindler er sikkert det beste ang kjøring. og det ser ut som at jeg bør skaffe meg det.. noen tips om hvor mye jeg kan smalne inn puma før støtdemper tårn må vekk..  ikke ønsker om å modde karross..  tenkte evt 4" smalere.. ellers har jeg sett på grubenwerks sine.  men da blir alt plutselig kostbart igjen..   noen tips..
174  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: benk i bobla på: januar 10, 2008, 16:33:48 pm
han svenske heter erik nyman og er i meanbugs. tøff den bobla hans med benk..
175  Bruktbørsen / Deler selges / Sv: Div deler til type 1 på: januar 09, 2008, 20:02:47 pm
sendt deg en pm.
176  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: motornummer, alder på motor og evt hk.. på: januar 08, 2008, 20:18:18 pm
min også.. men hva mer står de for..  noe med type bil som buss kanskje. eller...  skulle ha 50 hk..
177  Forum / Teknisk, teori og praksis / Sv: motornummer, alder på motor og evt hk.. på: januar 08, 2008, 19:54:46 pm
never mind.. fant det selv..  men er det noen som vet hva de to bokstavene står for..  de før nr..  AS det er..
178  Forum / Teknisk, teori og praksis / motornummer, alder på motor og evt hk.. på: januar 08, 2008, 19:38:20 pm
sjekket nr som står under dynamofot. og det står    AS 235114

noen som vet noe...
179  Forum / Snikk-snakk / lufterillene på baywindow.. på: desember 17, 2007, 16:01:21 pm
de rillene som er ifront på bay, hva slags funksjon har de..  med evt tanke på å fjerne dem..er det bare friskluft eller noe mer..
180  Forum / Prosjektgarasjen / Sv: FreddyB sin '66 og '69 T1 på: desember 16, 2007, 11:20:36 am
nice 66..  men har du bygd om til 4 bolt hjul.. eller er det adapter?
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8
Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!