mai 04, 2024, 12:09:53 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: *Solgt* 71 Fastback Automatic  (Lest 3944 ganger)
Odd-Einar Johansen
Seniormedlem
****
Innlegg: 420
Bosted: Gjøvik



Vis profil
« på: august 24, 2008, 00:04:30 am »

Har ett prosjekt stående som jeg desverre må kvitte meg med da jeg ikke har noe sted å plassere det etter at jeg har flyttet fra der jeg bodde før. Ser helst at noen gjør denne bilen ferdig.
Prosjektet er påbegynnt av noen andre en gang i tiden. Det var NHH som jeg kjøpte den av og han hadde funnet den på en låve og der hadde visst bilen stått i mange år som ett påbegynnt oppussingsprosjekt. Bilen er pusset ned/mattet ned og var vel klar for sveising og sparkling en gang. Vinduene hadde stått åpne i hele denne tiden bilen hadde befunnet seg på låven så den var full av fuglemøkk. NHH tok en industristøvsuger og sugde rent det som var og fant ett fint rødt interiør under som man ikke sku trodd det har sittet noen i engang. Meget fint setetrekk. Teppene ble kastet.
Mener det meste av lykter og diverse skal være på plass. Denne har også montert eber fremme i bagasjerommet.

Det eneste som må sveises er i bunn av brønnene til luftinntak bak, da disse er gjennomrustet. Bakplaten er litt bulkete og kan med fordel byttes men ellers så er bilen kjempebra og skjermene som følger med er så godt som rustfrie (med unntak av overflaterusten på dem). Det er 3 bulker i taket og det ser man på det ene bildet.

Kommer ikke på mere detaljer nå, men NHH er kanskje så snill og fyller inn litt mer for meg...

Bilen selges ikke i deler. Om noen ønsker deler av den så får de kjøpe bilen og plukke av delen de skal ha selv og selge resten videre.

Prisant: 8000 kr, men mye billigere ved rask avgjørelse og henting

Ta kontakt på: 984 12 242

Er mest å treffe på mobiltelefon da jeg holder på med flytting om dagen.

Beklager litt dårlige bilder, men hadde bare mobilkamera for hånden:















« Siste redigering: august 27, 2008, 16:57:46 pm av n00ky » Loggført

1971 1302 L
NHH
Supermedlem
*****
Innlegg: 653
Bosted: Eina / Toten


BBB-Bikkjer Boble & Brennvin!


Vis profil
« Svar #1 på: august 24, 2008, 09:26:38 am »

ja... Nooky... Den ABSOLUTT MEST MØKKETE bilen jeg har sett. Det var ikke å se interiøret i denne. Den sto lagret på en Låve på Lena i ca 10 år med vinduene oppe for lufting/utlufting.  Husker ikke helt men mener bilen også hadde gått lite. 3-4 industrisugere med due/rottemøkk ble fjernet og under ser jo alle hva som kom tilsyne! Utrolig, ikke et hull. Jeg kjøpte bilen nesten usett da jeg først og fremst trengte strøkne skjermer til -68... noe jeg fort fant ut at ikke passet.  Øyerulling  Er ganske sikker på at bilen er komplett når det gjelder detaljer, lykter etc. Jeg hadde som sagt brukt for skjermer og hadde tenkt å bruke disse på min bil og bruke tid på finne igjen to til.... men da det ikke gikk fikk Nooky ta over bilen til da og nå hyggelig pris. Har ingen anelse om automatkasser, men det er sikkert behagelig på treffkjøring! Motoren var også sterkt besøkt av møkk, men så ihvertfall fin ut etter en enkel motorvask. Beklagelig at Nooky flytter til sentrale strøk...  Gråter nhh
Loggført


AIRBORN-VW
53 skyvetaksoval
53 britaxoval
65 splittbuss
71 ingenThing
Odd-Einar Johansen
Seniormedlem
****
Innlegg: 420
Bosted: Gjøvik



Vis profil
« Svar #2 på: august 24, 2008, 11:33:55 am »

ja det glemte jeg å ta med... motor sitter i men ukjent tilstand da den ikke har vært startet verken da NHH hadde den eller når jeg har hatt den... mangler fordelerlokk iallefall.

haha sentrale strøk ble det nå ikke. Flytta fra Gjøvik sentrum til bygda på Vestre Toten. Bare så synd jeg ikke har plass til denne bilen i garasjen her.  Bilen står inntil videre lagret i en garasje i gjøvik om noen vil komme og se på den.
Loggført

1971 1302 L
Odd-Einar Johansen
Seniormedlem
****
Innlegg: 420
Bosted: Gjøvik



Vis profil
« Svar #3 på: august 25, 2008, 19:12:54 pm »

Fikk akkurat vite at vrakpanten lokalt her er 3000 kr frem til 31. august så om ikke bilen er solgt og hentet innen 29. august for ett bud endel høyere enn vrakpant så plukker jeg ut det strøkne interiøret og tar skjermene selv og sender bilen på høgg'ern. kjipt, men jeg har ikke plass. denne MÅ vekk!
« Siste redigering: august 25, 2008, 20:01:10 pm av n00ky » Loggført

1971 1302 L
fatzy
Seniormedlem
****
Innlegg: 293
Bosted: Ålesund


(O\ ! /O)


Vis profil
« Svar #4 på: august 26, 2008, 09:29:30 am »

NEINEINEINEINEI!!!!!

Det MÅ da være noen som vil ha denne bilen?? ?? ?? DET ER JO EN PERLE! Et enkelt prosjekt, alle deler tilstede og alle muligheter til å få seg en tøff, spesiell bil !!!!!

Skulle kjøpt den selv, men sliter med lager/mekkeplass (som sikkert flere andre her...)  Gråter Gråter

Men denne bilen er sjelden, med automatikk og greier. Kult Kult

KOM IGJEN! Har ikke lyst å høre at denne blir most, det er ikke snakk om mye penger!!!!
Loggført

Old Volkswagen never dies, they just go to old folks home!
sjager
Juniormedlem
**
Innlegg: 62
Bosted: Toten



Vis profil
« Svar #5 på: august 26, 2008, 14:59:16 pm »

Passer gammelt karrosseri på nyere bunnplate?
Loggført
Odd-Einar Johansen
Seniormedlem
****
Innlegg: 420
Bosted: Gjøvik



Vis profil
« Svar #6 på: august 26, 2008, 17:11:37 pm »

Da er det avtalt henting av bilen i morgen, så nå er den solgt.
Bilen flytter til Biri hos en hyggelig herremann som nok kommer til å ta godt vare på den Glad

En bil reddet fra skroten! Glad

Får håpe vi får se den på veien igjen snart, etter 15 år i låve Rekker tunge
Loggført

1971 1302 L
fatzy
Seniormedlem
****
Innlegg: 293
Bosted: Ålesund


(O\ ! /O)


Vis profil
« Svar #7 på: august 26, 2008, 17:35:31 pm »

Flott, det var godt å høre! Gliser  Gliser Gliser Altfor god og spesiell bil til å havne på dynga. Skulle gjerne hatt akkurat denne bilen selv jeg, men det er noe med tid og sted.... og arbeid..... Øyerulling

Til den hyggelige herrmannen på Biri: lykke til med kul bil! Håper jeg får se den igjen i en eller annen anledning, kanskje i forumet her?
Loggført

Old Volkswagen never dies, they just go to old folks home!
Odd-Einar Johansen
Seniormedlem
****
Innlegg: 420
Bosted: Gjøvik



Vis profil
« Svar #8 på: august 27, 2008, 16:57:27 pm »

Da er bilen blitt hentet og betalt... solgt solgt solgt!
Loggført

1971 1302 L
Brezel
Seniormedlem
****
Innlegg: 318
Bosted: Biri



Vis profil
« Svar #9 på: august 27, 2008, 20:36:17 pm »

Takk for en god handel og ikke minst takk for hjelpen Blunker
Loggført
Odd-Einar Johansen
Seniormedlem
****
Innlegg: 420
Bosted: Gjøvik



Vis profil
« Svar #10 på: august 27, 2008, 20:45:23 pm »

Bare hyggelig Osteaktig
Loggført

1971 1302 L
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!