mai 05, 2024, 04:18:50 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: rulla nederst på skyvedøra på bay  (Lest 781 ganger)
1978latebay
Supermedlem
*****
Innlegg: 517
Bosted: Hvittingfoss



Vis profil
« på: juli 20, 2014, 09:56:03 am »

jeg henta meg ny sånn rulle som er festet nederst på skyvedøra men lageret er mye mindre enn det som stod på fra før av... er det flere forskjellige typer størrelser eller? tenkte siden min detter ut hele tiden så kan jo den og være feil og da hjeler det ikke mye å flytte det over...
den jeg hentet var liten i forhold til den som stod på min skyvedør..
Loggført

aremann
Seniormedlem
****
Innlegg: 410
Bosted: buskerud


Vis profil

« Svar #1 på: juli 20, 2014, 12:47:02 pm »

jeg henta meg ny sånn rulle som er festet nederst på skyvedøra men lageret er mye mindre enn det som stod på fra før av... er det flere forskjellige typer størrelser eller? tenkte siden min detter ut hele tiden så kan jo den og være feil og da hjeler det ikke mye å flytte det over...
den jeg hentet var liten i forhold til den som stod på min skyvedør..
hadde samme problem på min så jeg måtte bestille fra england i rette str Rekker tunge
Loggført

1978latebay
Supermedlem
*****
Innlegg: 517
Bosted: Hvittingfoss



Vis profil
« Svar #2 på: juli 20, 2014, 12:55:05 pm »

jeg henta meg ny sånn rulle som er festet nederst på skyvedøra men lageret er mye mindre enn det som stod på fra før av... er det flere forskjellige typer størrelser eller? tenkte siden min detter ut hele tiden så kan jo den og være feil og da hjeler det ikke mye å flytte det over...
den jeg hentet var liten i forhold til den som stod på min skyvedør..
hadde samme problem på min så jeg måtte bestille fra england i rette str Rekker tunge

ok men hva er rette størrelsen egentlig ?
Loggført

Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!