mai 02, 2024, 15:51:15 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Ventiler og styringer  (Lest 11152 ganger)
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #30 på: september 27, 2009, 16:57:00 pm »

Rallybugs; Hadde eg hatt tilgangen på den slags høgteknologisk utstyr og fresemaskiner, så hadde eg jaggu meg benytta meg av dei! Men problemet mitt er att det er labert med maskiner i området, men ein ventilslipar frå 60 talet og relativt bra sete-fres utstyr må fungera! Det er tross alt berre snakk om ein sleten 1300 motor og ikkej noko performance drag motor etc. Altså ALT er bedre enn det som er no, og det KAN berre verta bedre, så for meg som ikkje veit kor godt den kan gå, så er eg fornøygd berre den går etter jobben Glad

Skal nok få det til no ja med alle desse tipsa. Ser ut til att det vert varm/kjøl-metoden.
« Siste redigering: september 28, 2009, 22:56:53 pm av Tistlo » Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #31 på: september 27, 2009, 17:30:55 pm »

På 1500 jeg å anders driver med, var det Nye topper, altså Mexico topper.
Anders tenkte han skulle få slipt dem litt på skolen sin , Siden han går på mekken, Men læreren hans sa at det var ikke no vits i hvis du var nye.
Rens og vask og tut og kjør sa han.

Men så ett spørsmål, hvordan ser man om ventilstyringene er slitne?

Rikard
Det hadde ikkje skadd om du hadde prøvd å slipa litt sjølv om alt var nytt Øyerulling det stod ikkje noko om at dette var gjort ved ammensettingen vel Hæ men kanskje læraren viste dette? ...Det eg prøver å seie er at når ein har hatt på farge på ventil og v.sætet og snur ventilen rundt nokre turar (gjerne berre for å sjå om det er nødv. å slipa...) så veit ein heilt sikkert tilstanden på dette. Glad
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #32 på: september 27, 2009, 19:42:55 pm »

Kva for farge middel bruker du mellom ventil og sete? Kritt? oljeblyant??
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
rallybugs
Seniormedlem
****
Innlegg: 402
Bosted: 4640 søgne


Vis profil WWW

« Svar #33 på: september 27, 2009, 21:13:09 pm »

Lykke til , for da er du tilbake der jeg begynte på verktøy siden i mot siste halvpart av 60 åra , vi fikk det til den gang også , men vi skifta altid  nye eksosventiler når vi overhalte topper den gangen , da de hadde lett for å brekke av når de ble gamle og over herda , et ventil hode kunne lage mye morro i en motor , kan du tro, vi brukte sigarett papir eller blyant streker i mellom sete og ventilen den gangen for å se at det var tett  , ved så å veskefylle kanalen så ser du også å tett du har fått arbeidet ditt.
Loggført
ovalt
Supermedlem
*****
Innlegg: 1148
Bosted: gol


Vis profil

« Svar #34 på: september 27, 2009, 21:24:21 pm »

Eg har hatt ei tube med "blåfarge" -lignar på mjuk oljekitt- intill for eit par år sidan.. men dette er tomt no, men kanskje nokon her på forumet veit kor ein fer tak i dette ennå? Brukte dette bl.a. på lagerflater m.m. i maskinen, når eg var sjømann i mine yngre dagar. Ein ser ogso om flatene blir slipte jamt rundt ventilen med slipepasta, etter at ein har turka vekk sl.pastaen. Det er kanskje fleire enkle metodar for å sjekka dette men eg har no synst at blåfargen har voe den beste til å sjekka slikt med.
Loggført
H-MEK
Supermedlem
*****
Innlegg: 4035
Bosted: Furnes/Brumunddal



Vis profil
« Svar #35 på: september 27, 2009, 22:37:38 pm »

Kva for farge middel bruker du mellom ventil og sete? Kritt? oljeblyant??

Kjøp maling på tube, slik som kunstmalere bruker.
Loggført

Henning
Tlf 408 26 388
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #36 på: september 28, 2009, 22:55:31 pm »

Takker for meir hjelp! Brotsj er bestilt, kosta rimlige 163kr!(Det hadde eg ikkje trudd)

Det neste eg skaffer meg er maling på tuba!  Glad
« Siste redigering: september 28, 2009, 22:58:41 pm av Tistlo » Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!