mai 02, 2024, 12:06:38 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: hvilke treff passer best  (Lest 1637 ganger)
58orgbug
Supermedlem
*****
Innlegg: 628
Bosted: fredrikstad



Vis profil
« på: januar 21, 2009, 14:38:13 pm »

hei sann. jeg bare lurer på om det er noen her som har tips om hvilke vw treff jeg bør dra på med min orginale58 mod. jeg har ikke hatt boble så lenge så jeg vet ikke hvem treff som passer best å dra på, så jeg ikke driter meg ut og kommer på et treff der det er bare trimma og senka bobler, da ler de sikkert godt når jeg kommer med min orginale 1200. jeg tenkte jeg hvertfall skulle på vw internationals for det er jo rett borti gata. men jeg kunne tenkt meg og kjørt litt lenger med bobla mi også, som jeg nå vurderer å døpe til maggi. hvis dere har noen tips så legg dem gjerne inn her. have a nice day.
Loggført

FOLLO VW KLUBB
FreddyB
Supermedlem
*****
Innlegg: 2990
Bosted: Breim - Sogn og Fjordane


Toidi - men omvendt.


Vis profil
« Svar #1 på: januar 21, 2009, 14:40:31 pm »

SCC inkluderar alle - og bør inkluderast. http://www.sccevent.com
Loggført

Ikkje lenger billaus. Framleis idiot.
EspenX
Supermedlem
*****
Innlegg: 2092
Bosted: Oslo


Praise the raised


Vis profil
« Svar #2 på: januar 21, 2009, 14:54:46 pm »

Jeg har ikke vært på et eneste VW-treff i Norge hvor du vil føle at du driter deg ut med en original boble, alle treffene har gjerne alle typer VWer og stiler Glad

Eneste jeg kan komme på i farta er Vintage Loungen på SCC hvor det muligens kun er åpent for pre54-biler, men du er jo i så fall hjertelig velkommen sammen med oss andre på det vanlige show'n'shine-området.
Loggført

1969 Militær-buss
Eddi
Seniormedlem
****
Innlegg: 438
Bosted: Sandnes


Vis profil WWW

« Svar #3 på: januar 21, 2009, 15:11:40 pm »

SRVWK sitt treff er alle velkomen. Dato for årets treff er ikke endelig satt, men kommer snart. Håper du og mange fler tar turen hit til oss i år.

http://www.srvwk.com/
Loggført

Jon T
Supermedlem
*****
Innlegg: 657
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #4 på: januar 21, 2009, 15:15:08 pm »

Som Espen sier; alle treff er åpen for alle typer vw, bare de er luftavkjølt! Blunker
Loggført
gammern
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 1195
Bosted: nykirke i vestfold


Vis profil

« Svar #5 på: januar 21, 2009, 15:17:27 pm »

Jeg har ikke vært på et eneste VW-treff i Norge hvor du vil føle at du driter deg ut med en original boble, alle treffene har gjerne alle typer VWer og stiler Glad

Eneste jeg kan komme på i farta er Vintage Loungen på SCC hvor det muligens kun er åpent for pre54-biler, men du er jo i så fall hjertelig velkommen sammen med oss andre på det vanlige show'n'shine-området.
er vel pre -57 mener jeg (oval og nedover)
Loggført

haz
Supermedlem
*****
Innlegg: 1958
Bosted: Sagene



Vis profil
« Svar #6 på: januar 21, 2009, 15:25:31 pm »

du vil sikkert føle deg velkommen på alle VW treff, siden du bor i Fredrikstad bør du få deg treffet som arrangeres i samme by, VW til 1000 på Tyrigrava, SCC på G.moen samt Volksfest på Bogstad Camping.. bare noe tips..
Loggført
Odd-Einar Johansen
Seniormedlem
****
Innlegg: 420
Bosted: Gjøvik



Vis profil
« Svar #7 på: januar 21, 2009, 15:26:12 pm »

På BugCamp er det bare å komme med 58' modellen din Glad der stiller alle opp med det de har og ingen blir mobbet for det (som jeg vet iallefall Rekker tunge) Det er bilen det handler om og hvordan man vil ha den er helt opp til en selv. Der møter noen med helt originale biler, andre med lettere modifiserte eller veldig modifisert Rekker tunge
Loggført

1971 1302 L
Kjell Roar
Supermedlem
*****
Innlegg: 4182
Bosted: Sandefjord, ved Ekeberg grill & camping...


Fra 55? Hadde ikke råd til noe nyere...


Vis profil
« Svar #8 på: januar 21, 2009, 16:13:03 pm »

Veteran VW Klubben har opptil flere treff, turer og samlinger i løpet av året. Ny terminliste er nok rett om hjørnet. Følg med på    http://www.vvwklubb.no/

Veteran VW klubben er landsomfattende, flere er medlem både i lokale og Vvwk. Og her finner du vel den største andelen av de mest originale bilene.
Loggført

Ovalen har 30hk @ 3400rpm, og gjør glatt 0-100 etterhvert

Andre hobbykjøretøy: CX500, Z1000A2, V7Sport, CB100
71kg
Supermedlem
*****
Innlegg: 646
Bosted: Kristiansand


Senkepøbel


Vis profil
« Svar #9 på: januar 21, 2009, 18:09:50 pm »

Sørlandets vw treff i Mandal er treffet med de blaude konsonantan hvor alle er velkomne.

Helgen 30-31 mai 2009.

agdervwklub.com

Loggført
JS
Supermedlem
*****
Innlegg: 2748
Bosted: Fredrikstad



Vis profil
« Svar #10 på: januar 21, 2009, 23:17:09 pm »

Orginalavdelingen på SCC vil i år være åpen for alle orginale vw´s uansett årsmodell. Du er hjertelig velkommen og vil nok finne mange likesinnede der. Vi sees!
Loggført
58orgbug
Supermedlem
*****
Innlegg: 628
Bosted: fredrikstad



Vis profil
« Svar #11 på: januar 22, 2009, 00:10:05 am »

takk for alle tips og svar jeg har fått, jeg skal prøve å få med meg så mange treff jeg kan til sommern. bilen min er ganske orginal men ikke i strøken stand,han som eide den før som har hatt den siden den var ny har passet godt på den og fulgt servicer og sånn, men han prøvde å fikse litt steinsprut og slikt på bagasjelokket og to skjermer med å male over med kost som ikke ble så lekkert, men jeg har ikke lyst til å lakke den om, den er jo litt matt i lakken ellers også men den er hvertfall orginal, så jeg kommer til å stille på treff med en orginal ratlooker eller hva det skal kalles.


* bubblan1.JPG (88.13 KB, 787x570 - vist 122 ganger.)
Loggført

FOLLO VW KLUBB
FreddyB
Supermedlem
*****
Innlegg: 2990
Bosted: Breim - Sogn og Fjordane


Toidi - men omvendt.


Vis profil
« Svar #12 på: januar 22, 2009, 08:19:17 am »

Trur du er milevis unna ratlook med den der, gitt. Ville vel heller kalle det patina.. Blunker
Loggført

Ikkje lenger billaus. Framleis idiot.
manics
Seniormedlem
****
Innlegg: 470
Bosted: Bjerke, Oslo



Vis profil
« Svar #13 på: januar 22, 2009, 09:19:18 am »

Ser ut som en koselig originalbil det der! Glad
Har tenkt å få med meg endel treff i min 68-modell i år, den er vel i nogelunde samme tilstand. Samma hvordan bilen ser ut så lenge det er luftkjølt. Gøy med biler som man kan se har vært i bruk og har en historie bak seg.
Loggført

LateBugLover;
1968 VW 1300
1974 VW 1303S Big
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!