mai 04, 2024, 19:19:07 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Forstillings problemer  (Lest 928 ganger)
AE_59T1
Medlem
***
Innlegg: 108
Bosted: Bærum


Vis profil

« på: mai 06, 2011, 13:03:01 pm »

Hvorfor skal det være så jævelig vanskelig å sette inn bærearmene i forstillingen? Er det bare jeg som sliter med dette? Nå har jeg prøvd å feste den ene siden først, så den andre, men torsjonsfjærene er ikke mye samarbeidsvillige.. Noen som melder seg til å hjelpe kanskje? Glad.                                                  Takker for svar...
Loggført

.........59 mod.T1.........
..2006 Golf V GTI. Low..
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #1 på: mai 06, 2011, 13:34:32 pm »

Har vert diskutert her inne att nye forstillinger(hovedsaklig puma) IKKJE har rett maskinert opning for berearmane. dvs att du må kanskje pussa ned flata til berearmen for å få den inn igjen. Den skal gå lett i bevegelsen(utan fjøring vel å merka)
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
BeetleBug
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5355
Bosted: Fornebo


Hvilken makalös manick


Vis profil
« Svar #2 på: mai 06, 2011, 13:40:14 pm »

Hjelper å skru ut smørenipplene også i tilfelle du "kræsjer" i disse. En annen ting er når du står der å slår så kan det være at du har slått inn foringen også. Sjekk derfor at bærearmen faktisk har anlegg og går inn i foringene slik den skal.
Loggført

10.41 / 1641 / 2015 - 2016.

- Det er lettere å ape enn å skape -
FrodR
Seniormedlem
****
Innlegg: 416
Bosted: Dokka, Oppland



Vis profil
« Svar #3 på: mai 06, 2011, 21:13:21 pm »

Hadde dette problemet da jeg monterte puma, jeg kjøpte en slik en http://www.biltema.no/no/Bil---Mc/Verktoy-og-verkstedutstyr/Ovrig/Honingsverktoy1/ og ratta den litt rundt i åpningen med drill, og det var det som skulle til.
Loggført
Unneberg Bil
Forhandler
Supermedlem
*****
Innlegg: 1545
Bosted: Tønsberg


SVARER PÅ MAIL. IKKE PM!!!!!


Vis profil
« Svar #4 på: mai 07, 2011, 10:23:47 am »

Hvorfor skal det være så jævelig vanskelig å sette inn bærearmene i forstillingen? Er det bare jeg som sliter med dette? Nå har jeg prøvd å feste den ene siden først, så den andre, men torsjonsfjærene er ikke mye samarbeidsvillige.. Noen som melder seg til å hjelpe kanskje? Glad.                                                  Takker for svar...

Hvordan forstilling er det du monterer ? std eller Puma ? rulle lager eller foringer ? har du strammet skruen på midten før du trer på bærearmene ? da har fjærene lett for å ''sprike'' å da treffer de ikke inn i bærearmen
går bærearmen inn uten fjær ?

Loggført

åpent man-fre 0900-1600
kvelder og helger etter avtale
IKKE PM !!
Tlf 33330606
deler@unneberg-bil.no
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!