mai 11, 2024, 16:17:45 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 1300s kasse i 1957 oval  (Lest 1150 ganger)
71kg
Supermedlem
*****
Innlegg: 646
Bosted: Kristiansand


Senkepøbel


Vis profil
« på: april 21, 2009, 07:46:25 am »

Jeg holder på å sette inne 1300s kasse inn ovalen og har fått tak i type 2 nesekon og type2 hocekystick. på Hockensticken er hullet til setteskruen plassert under, spørsmålet er da skal hullet bare flyttes rett opp på oversiden eller er det skal det litt til siden. Ser at dette er besvart før men fikk ikke helt tak i den endelige plasseringen av hullet/sporet til setteskruen. Er det lurt å sette inn grikassen i bilen og lage hullet men kassen står i bilen ?  Send gjerne et bilde hvis noen har, av hullet når kassa står i fri. Har også fått tak i Hockeystick til 1302 den har 2 hull kan denne brukes uten å flytte hullet ?
Loggført
Reiel
Folkevognklubben
Supermedlem
*****
Innlegg: 2704
Bosted: Ottestad/Hamar


Vis profil

« Svar #1 på: april 21, 2009, 17:06:54 pm »

Har ikke skiftet til T2 nosekon jeg på vår 57 når jeg skiftet kasse Blunker Laget nye hull på feste i fremkant bare, ca 20mm høyere opp...

Men glemte å bytte fra lange til korte akslinger Osteaktig Har du skiftet eller? Om ikke så kommer bakhjula dine 3 cm lenger ut enn ellers Blunker

Alt bare sånn til opplysning Gliser Og lykke til...
Loggført

Mvh
Reiel
71kg
Supermedlem
*****
Innlegg: 646
Bosted: Kristiansand


Senkepøbel


Vis profil
« Svar #2 på: april 21, 2009, 19:00:38 pm »

Hei.
Har skiftet akslinger og holder på å montere.
Loggført
wide5
Supermedlem
*****
Innlegg: 1544
Bosted: randaberg



Vis profil WWW
« Svar #3 på: april 21, 2009, 19:22:26 pm »

Hey...
Sett sammen hele greia, og sett i settskruen så den sitter fast i hockeysticken. Her må du prøve deg litt frem med forskjellige posisjoner til du får den fin i alle gir ink. revers.
når dette funker, er det bare å skru ut setskruen, og borre.
Peetter'n.
Loggført

flatfour
Supermedlem
*****
Innlegg: 739
Bosted: Oslo / Bærum



Vis profil WWW
« Svar #4 på: april 23, 2009, 09:06:58 am »

Dette var det samme jeg gjorde. Mener å huske at hullet var omtrendt 180 grader på andre siden... kanskje noe mindre. Men det funker fint å borre mens den er montert.

Hey...
Sett sammen hele greia, og sett i settskruen så den sitter fast i hockeysticken. Her må du prøve deg litt frem med forskjellige posisjoner til du får den fin i alle gir ink. revers.
når dette funker, er det bare å skru ut setskruen, og borre.
Peetter'n.
Loggført

April '55 Oval               Jeg selger:  Vintage lampe, Orange arbeidslampe, Gassmasker

Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!