mai 15, 2024, 03:58:52 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Garasje Plass i Akershus/Østfold søkes... (Bor i Enebakk)  (Lest 2422 ganger)
atufte
Supermedlem
*****
Innlegg: 1693
Bosted: Enebakk



Vis profil WWW
« på: juli 17, 2011, 21:31:14 pm »

Trenger ett sted og skru til vinteren, eller i verste fall bare vinterlagring (...er bedre enn ikke noe:-) Veldig hyggelig og kunne dele garasje med
andre VW entusiaster...(PS! Er en trygg leietager som betaler avdrag når de ska, etc ...)

Alex
Loggført

Lowlife
Supermedlem
*****
Innlegg: 3524
Bosted: Det lille møkkastedet Siggerud.



Vis profil
« Svar #1 på: juli 18, 2011, 14:51:49 pm »

Kommer du over et ledig lokale, så er jeg med. Har hatt flere på hånd,men da er det aldri noen som vil dele. Derfor har jeg vært nødt til å si fra meg flere. Jeg vet om et nå, men da må vi være flere enn to. Hva tenker du med hensyn til plass og pris?
Loggført

LP kontaktperson:tlf. 90746649.
Æren deler jeg gjerne, men skylden er min alene.
Ingenting er umulig, det "umulige" tar bare lengre tid.
Freedom comes with a cool set of wheels.
Member of LP,NO,MDR and SIM.
Squareback
Supermedlem
*****
Innlegg: 6116
Bosted: Ski i AKERSHUS


Follo VW Klubb, Type 2 og Type 3 entusiast!


Vis profil WWW
« Svar #2 på: juli 18, 2011, 16:26:49 pm »

Da skal vi holde øyne og ører åpne! Er endel vwnuts i området vårt så det burde være noen muligheter osv.
Loggført

Type 2 og 3 entusiast!
Follo VW Klubb og VW Veteran Klubben
Liker alt som Brummer!!!!!
atufte
Supermedlem
*****
Innlegg: 1693
Bosted: Enebakk



Vis profil WWW
« Svar #3 på: juli 18, 2011, 18:54:52 pm »

Kommer du over et ledig lokale, så er jeg med. Har hatt flere på hånd,men da er det aldri noen som vil dele. Derfor har jeg vært nødt til å si fra meg flere. Jeg vet om et nå, men da må vi være flere enn to. Hva tenker du med hensyn til plass og pris?

Hadde ett annet lokale i noen år, det var plass til 3 biler, varme og strøm og vi betalte vel 250,- pr hode pr mnd så vidt jeg husker, men det var en gammel sliten låve (dog isolert) men det funka perfekt helt til bonden solgte gården, da må måtte vi ut også, da ny eier skulle ha inn en tresker, etc...men noe slikt hadde jo vært midt i blinken...(så ett sted mellom 200-400,- i mnd?) 

Alex
Loggført

atufte
Supermedlem
*****
Innlegg: 1693
Bosted: Enebakk



Vis profil WWW
« Svar #4 på: juli 18, 2011, 19:02:03 pm »

Det er forresten helt sinnykt mye låver/gårder utover fra Siggerud til Enebakk både fra Siggerud siden og fra Ski siden, ligger tett i tett, så
kan ikke skjønne at det skal være så vanskelig og finne noe plass et eller annet sted her...(sist vi fikk tak i lokaler printa vi ut små lapper/flyere og kjørte rundt og la i postkassene til gårder med "potensiale" i ønsket omeråde, etter ett par dager ringte det en bonde og lokaler var sikret for 5 år, kanskje ikke så dumt og ta en runde igjen...?)

Alex
« Siste redigering: juli 18, 2011, 19:11:22 pm av atufte » Loggført

Lowlife
Supermedlem
*****
Innlegg: 3524
Bosted: Det lille møkkastedet Siggerud.



Vis profil
« Svar #5 på: juli 19, 2011, 07:44:08 am »

Det må være måten å gjøre det på. Jeg tror likevel prisen du ser for deg, er urealistisk. Dere hadde flaks forrige gang, og mulig du kan ha det igjen, men min erfaring er at du må ut med flere ganger den summen du nevner.
Loggført

LP kontaktperson:tlf. 90746649.
Æren deler jeg gjerne, men skylden er min alene.
Ingenting er umulig, det "umulige" tar bare lengre tid.
Freedom comes with a cool set of wheels.
Member of LP,NO,MDR and SIM.
atufte
Supermedlem
*****
Innlegg: 1693
Bosted: Enebakk



Vis profil WWW
« Svar #6 på: juli 19, 2011, 09:22:37 am »

Det må være måten å gjøre det på. Jeg tror likevel prisen du ser for deg, er urealistisk. Dere hadde flaks forrige gang, og mulig du kan ha det igjen, men min erfaring er at du må ut med flere ganger den summen du nevner.

Fikk tilbud senest i går om verksted/garasje plass med varme og alarm for 400,- mnd, men det er desverre litt for lang avstand, men dette bekrefter at prisen ikke nødvendigvis er helt på trynet, prater også titt og ofte med en amcar fyr her ute, og han leier en garasje for 850,- i året...!, denne er rommer to biler og har betongulv og varme, hmmm...

Vet det er svinedyrt i Oslo, men utpå landet er fortsatt mulig og få gode dealer...
Loggført

Squareback
Supermedlem
*****
Innlegg: 6116
Bosted: Ski i AKERSHUS


Follo VW Klubb, Type 2 og Type 3 entusiast!


Vis profil WWW
« Svar #7 på: juli 19, 2011, 10:04:54 am »

Plassen til 850 kr i året er jo bare å nappe tak i!
Loggført

Type 2 og 3 entusiast!
Follo VW Klubb og VW Veteran Klubben
Liker alt som Brummer!!!!!
Lowlife
Supermedlem
*****
Innlegg: 3524
Bosted: Det lille møkkastedet Siggerud.



Vis profil
« Svar #8 på: juli 19, 2011, 10:05:46 am »

Ok. Da er du heldigere enn meg. Jeg hiver meg gjerne på, og trenger trolig to plasser. Gi meg et vink dersom du kommer over noe.
Loggført

LP kontaktperson:tlf. 90746649.
Æren deler jeg gjerne, men skylden er min alene.
Ingenting er umulig, det "umulige" tar bare lengre tid.
Freedom comes with a cool set of wheels.
Member of LP,NO,MDR and SIM.
atufte
Supermedlem
*****
Innlegg: 1693
Bosted: Enebakk



Vis profil WWW
« Svar #9 på: juli 19, 2011, 13:25:50 pm »

Plassen til 850 kr i året er jo bare å nappe tak i!

Den er desverre opptatt, men hadde vært greit det ja, hehe...
Loggført

atufte
Supermedlem
*****
Innlegg: 1693
Bosted: Enebakk



Vis profil WWW
« Svar #10 på: juli 19, 2011, 13:28:02 pm »

Ok. Da er du heldigere enn meg. Jeg hiver meg gjerne på, og trenger trolig to plasser. Gi meg et vink dersom du kommer over noe.

Vi får holde på begge to så ser vi hva som dukker opp, og "legge lapper i postkasser" trikset tror jeg funker bra... Glad

Alex
Loggført

Andersen VW56
Supermedlem
*****
Innlegg: 1986
Bosted: Østfold


Min urestaurerte 66 1300


Vis profil
« Svar #11 på: juli 20, 2011, 16:22:08 pm »

Det må være måten å gjøre det på. Jeg tror likevel prisen du ser for deg, er urealistisk. Dere hadde flaks forrige gang, og mulig du kan ha det igjen, men min erfaring er at du må ut med flere ganger den summen du nevner.

Fikk tilbud senest i går om verksted/garasje plass med varme og alarm for 400,- mnd, men det er desverre litt for lang avstand, men dette bekrefter at prisen ikke nødvendigvis er helt på trynet, prater også titt og ofte med en amcar fyr her ute, og han leier en garasje for 850,- i året...!, denne er rommer to biler og har betongulv og varme, hmmm...

Vet det er svinedyrt i Oslo, men utpå landet er fortsatt mulig og få gode dealer...

Om det er plassen jeg tilbød deg du sikter til så har du nok ikke lest hva jeg skrev,
Det er en plass med strøm og brannalarm med støpt gulv med muligheter for vanelig velikehold av en bil (ikke sveising) og slike større reparationer og det er ikke varme der.
Loggført

Dette er bilparken min, alle er kjørbare og registrert
1959 VW 1200 boble, Resadagrønn (arvegods fra oldeforeldrene mine)
1966 VW 1300 boble, sjøblå.
1965 Fiat 1100D beige.
1972 Simca 1100 LS, turkis.
1973 Simca 1100 LS, Rød.
1971 Daf 55, brun
1973 Lada 1500S beige
1983 Mazda 323 automatic lysblå.
atufte
Supermedlem
*****
Innlegg: 1693
Bosted: Enebakk



Vis profil WWW
« Svar #12 på: juli 20, 2011, 18:37:51 pm »

Det må være måten å gjøre det på. Jeg tror likevel prisen du ser for deg, er urealistisk. Dere hadde flaks forrige gang, og mulig du kan ha det igjen, men min erfaring er at du må ut med flere ganger den summen du nevner.

Fikk tilbud senest i går om verksted/garasje plass med varme og alarm for 400,- mnd, men det er desverre litt for lang avstand, men dette bekrefter at prisen ikke nødvendigvis er helt på trynet, prater også titt og ofte med en amcar fyr her ute, og han leier en garasje for 850,- i året...!, denne er rommer to biler og har betongulv og varme, hmmm...

Vet det er svinedyrt i Oslo, men utpå landet er fortsatt mulig og få gode dealer...

Om det er plassen jeg tilbød deg du sikter til så har du nok ikke lest hva jeg skrev,
Det er en plass med strøm og brannalarm med støpt gulv med muligheter for vanelig velikehold av en bil (ikke sveising) og slike større reparationer og det er ikke varme der.

Joda jeg leste den jeg, og jeg trenger ikke hovedsaklig en garasje for store prosjekter, men hovedsaklig til vinterlagring +- så da bommet jeg bare på at det var varme der Glad
Loggført

atufte
Supermedlem
*****
Innlegg: 1693
Bosted: Enebakk



Vis profil WWW
« Svar #13 på: september 05, 2011, 10:43:41 am »

Hei

Da har jeg ett stort lokale på hånden, med fire store kjøreporter, fullisolert, 160KWM inn fra port, med hems på ca 100 kwm, men her må vi være mange, utleier mente det var god plass til 10-12 bobler der inne, det er også veldig bra lys der og utleier sa at om noen ønsket og sette inn en lakkboks eller lign så var det null problem...lokalet ligger i Ski/Kråkstad

Blir en 700-800 kr pr hode pr mnd om vi er 10-12 mann... (litt dyrere enn planlagt men dette er utrolig fint)

Gi lyd om intr.... Glad

Alex
Loggført

Riisern
Supermedlem
*****
Innlegg: 1734
Bosted: Aremark


Rockabilly rumble


Vis profil
« Svar #14 på: september 05, 2011, 10:54:35 am »

Hør med Ståle som driver shell i ytre. Han kjenner maaaange og driver med veteran selv. Han kan sikkert hjelpe:)
Loggført

Owner of
 "Lorang`s Garage"
- all brand autoshop -
   Parts n`repair     
  Tlf: 466 81 660
Atle
Supermedlem
*****
Innlegg: 862
Bosted: Jessheim.



Vis profil
« Svar #15 på: september 05, 2011, 12:08:54 pm »

Jeg er interressert med. Min Prosjekt panel tenger lokal pga ikke plass hjemmen.   Sender på PM til meg om hvor sted og pris måneder.  Gliser
Loggført

Instagram.com: atlevwgal.

Vw Golf 2015
Nest boble eller buggy.
Lowlife
Supermedlem
*****
Innlegg: 3524
Bosted: Det lille møkkastedet Siggerud.



Vis profil
« Svar #16 på: september 05, 2011, 13:00:26 pm »

Hei

Da har jeg ett stort lokale på hånden, med fire store kjøreporter, fullisolert, 160KWM inn fra port, med hems på ca 100 kwm, men her må vi være mange, utleier mente det var god plass til 10-12 bobler der inne, det er også veldig bra lys der og utleier sa at om noen ønsket og sette inn en lakkboks eller lign så var det null problem...lokalet ligger i Ski/Kråkstad

Blir en 700-800 kr pr hode pr mnd om vi er 10-12 mann... (litt dyrere enn planlagt men dette er utrolig fint)

Gi lyd om intr.... Glad

Alex


Dette ringte jeg på også, men slo det fra meg. 10000 i mnd. blir for mye, og skal du få tak i 10 andre tror jeg du vil slite. Jeg har i alle fall ikke fått det til, og jeg har prøvd mange ganger. Men jeg har heller aldri hatt flaks, så lykke til. Jeg har fått en annen plass med gode betingelser, men der var det bare plass til meg. Det ble løsningen siden jeg har slitt sånn med å finne medleietagere.
Loggført

LP kontaktperson:tlf. 90746649.
Æren deler jeg gjerne, men skylden er min alene.
Ingenting er umulig, det "umulige" tar bare lengre tid.
Freedom comes with a cool set of wheels.
Member of LP,NO,MDR and SIM.
atufte
Supermedlem
*****
Innlegg: 1693
Bosted: Enebakk



Vis profil WWW
« Svar #17 på: september 05, 2011, 18:30:05 pm »

Hei

Da har jeg ett stort lokale på hånden, med fire store kjøreporter, fullisolert, 160KWM inn fra port, med hems på ca 100 kwm, men her må vi være mange, utleier mente det var god plass til 10-12 bobler der inne, det er også veldig bra lys der og utleier sa at om noen ønsket og sette inn en lakkboks eller lign så var det null problem...lokalet ligger i Ski/Kråkstad

Blir en 700-800 kr pr hode pr mnd om vi er 10-12 mann... (litt dyrere enn planlagt men dette er utrolig fint)

Gi lyd om intr.... Glad

Alex


Dette ringte jeg på også, men slo det fra meg. 10000 i mnd. blir for mye, og skal du få tak i 10 andre tror jeg du vil slite. Jeg har i alle fall ikke fått det til, og jeg har prøvd mange ganger. Men jeg har heller aldri hatt flaks, så lykke til. Jeg har fått en annen plass med gode betingelser, men der var det bare plass til meg. Det ble løsningen siden jeg har slitt sånn med å finne medleietagere.


Han gikk ned ytterligere i pris men er enig, blir ikke lett og samle så mange....får leite videre, kult at du har fått deg en garasje plass i hvertfall Glad
Loggført

Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!