mai 07, 2024, 01:07:34 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Hvem reiste fra Telemark til SCC 2011, og er det noen som husker noe?  (Lest 7711 ganger)
bObLeFrIk
Supermedlem
*****
Innlegg: 917
Bosted: Skien



Vis profil WWW
« Svar #30 på: august 17, 2011, 18:58:17 pm »

den var jo genial.. Glad
Loggført

1303s 72 mod ombygd
Orginal 53 boble m/ragtop
Rolf T. Kastenwagen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1043
Bosted: Skien


Rolf T. Kastenwagen


Vis profil
« Svar #31 på: august 19, 2011, 07:17:19 am »

Nå er grillustyr mm pakket i bagasjeposen på takgrinda. Bilen er sjekket og klar for langtur til Gardermoen. Det er 4 biler som reiser kl. 11.00, og flere kommer etter. Jeg gleder meg til en langhelg med VW entusiaster! Må også få med meg Møllerutstillingen. Jeg har jo 25 år i organisasjonen så da er vel jeg også en del av historien?
Loggført

VW 211 panel van (15. mars 1961) restaureringsobjekt
VW 11 C, De luxe sedan (1.august 1952) sliten bruksstand
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #32 på: august 19, 2011, 07:24:18 am »

God tur og tvi-tvi....
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Rolf T. Kastenwagen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1043
Bosted: Skien


Rolf T. Kastenwagen


Vis profil
« Svar #33 på: august 21, 2011, 18:37:16 pm »

Da er vi trygt hjemme etter tur-retur i regnvær.
En fantastisk helg for meg som er så gammmel at jeg ikke kler å kjøre senket bil, men jeg trives i "høyvogna". Hyggelig at vi fra Telemark kan samles i ett partytelt, med blandet alder og stil på bil. Jeg tror vi vant med det råeste klubbteltet i år. Heltene fra telemark (Heros of Telemark) hadde partytelt, grill og DJ Svein fra Bergen. Det var vel bare plasseringen i utkanten som  gjorde at ingen så det fantastiske lyd og lysshowet i Lille Telemark. Vi hadde besøk av Charter Svein Svein, harald den 5, Svein A. Møller og tippoldebarnet til Ferdinand Porsche, Svein F. Porsche.
Noe å tenke på til neste år: HOT VW CLUB (Heros of Telemark) banner til å henge over klubbteltet?
Takk for i år, sette av denne helgen til neste år også!


* Kan slettes 2011 049.JPG (65.98 KB, 640x480 - vist 227 ganger.)

* Kan slettes 2011 050.JPG (46.71 KB, 640x480 - vist 229 ganger.)
Loggført

VW 211 panel van (15. mars 1961) restaureringsobjekt
VW 11 C, De luxe sedan (1.august 1952) sliten bruksstand
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #34 på: august 21, 2011, 19:20:45 pm »

Har allerede planen klar for hvordan grillen skal senkes til neste år.... Har også forslag til enkelte forbedringer før neste års SCC:

Bedre vei inn til Gardermoen raceway hadde ikke skadet!!! Men det får eierene stå for Gliser Så foreslår jeg at vi på dugnad planerer og retter ut litt på tomta og veien inn til Telemarks campen (hjemmebrent kongen fra sneltvedt har vel godt utstyrt traktor som han kan "svippe" inn med??). Kansje vi skulle vurdert belegningsstein på innkjørselen? Permanent husvogn (er)? Spikertelt? Utleiedass fra Ramirent? Garasjer? Bilvaskeplass (...med damer i bitte små bikinier som tar seg av selve vaskingen) osv. Dere andre har vel sikkert også forslag til slike små utbedringer vi kan gjøre for å øke litt på trivselen og komforten Osteaktig


Takk for i år folkens!
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Rolf T. Kastenwagen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1043
Bosted: Skien


Rolf T. Kastenwagen


Vis profil
« Svar #35 på: august 21, 2011, 20:18:06 pm »

Litt usikker på om vi vil ha damer i campen? Men det er greit å ha vaskehjelp (blonde).
Loggført

VW 211 panel van (15. mars 1961) restaureringsobjekt
VW 11 C, De luxe sedan (1.august 1952) sliten bruksstand
Solan
Supermedlem
*****
Innlegg: 1236
Bosted: Bergen


Tar bussen (eller Bybanen) til jobb...


Vis profil
« Svar #36 på: august 21, 2011, 23:47:42 pm »

Apropos blondine, her er hu vi snakka om der inne i teltet, hadde hu stått for ryddinga på kæmpingen så hadde det blitt velling i veien...

« Siste redigering: august 22, 2011, 08:51:17 am av Solan » Loggført

'52 Typ 11c Boble ragtop
'65 Typ 221 Mikrobuss 11W

RZR - Aircooled cars with attitude - Vi sponser Knasten!
Medlem av Prosjekt SambOen og Dugnadsgjeng Hel Ved

Jeg har brukt mye penger på øl og gamle folkevogner. Resten har jeg sløst bort...
Zero
Seniormedlem
****
Innlegg: 398
Bosted: Playa del Røra, porsgrunn


Zero. (Tidligere keito)


Vis profil
« Svar #37 på: august 22, 2011, 08:21:22 am »

Ville bare takke for en hyggelig helg med en utrolig fin gjeng!!! hatt det supert Glad Satser på stille opp  med egen bil neste gang.
Loggført

T1-63 Zero
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #38 på: august 22, 2011, 08:40:53 am »

Ville bare takke for en hyggelig helg med en utrolig fin gjeng!!! hatt det supert Glad Satser på stille opp  med egen bil neste gang.


Åh?
Mener du at "drosja" var ukomfortabel Gliser ?
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Zero
Seniormedlem
****
Innlegg: 398
Bosted: Playa del Røra, porsgrunn


Zero. (Tidligere keito)


Vis profil
« Svar #39 på: august 22, 2011, 12:29:03 pm »

Absolut ikke! Ikke noe mere moro en leve litt på (asfalt) "kanten"  Gliser he he
Loggført

T1-63 Zero
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #40 på: august 22, 2011, 14:57:10 pm »

Siden tråden nå også omhandler hva vi husker så husker jeg (og ganske sikkert også Keito...) generalsmellen i en av tunellene under Oslo! Bilen var fullastet, og utrustet med et sted mellom 180-200 kilo menneske inni. På en liten bulk som stak opp av veibanen hektet jeg fast flensen på rammehodet (den som stikker ned under det nederste røret på forstillinga....) i ca 80 km/t. Et kjempesmell med påfølgende rasling av løs asfalt ut under bilen..... Det tror jeg muligens jeg aldri kommer til å glemme! Keito gikk fra å sitte i pasasjerstolen med vilepuls til å være 110% hysterisk og svett i panna på bare en tiendel av den tiden skinnebobla bruker på å kjøre 402 meter. Fy-ti-h¤¤#"%&!&/" for en opplevelse.
På turen hjem flyttet vi mesteparten av tunge gjenstander over til den høye delen av bilen (bak) og hadde vel bare en smell på turen.
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Dag L
Supermedlem
*****
Innlegg: 3481
Bosted: Skien


Vis profil

« Svar #41 på: august 22, 2011, 16:00:08 pm »

Takker for nok ei hyggelig SCC-hælj med Grenlandsgjengen..... Glad Ille hyggelig gjeng å være på tur med!!

Takker også for god hjelp til opp/nedrigging av HOT VWs klubbtelt,
sentralt i utkanten av campen som vanlig...

Hukommelsen er fortsatt såpass bra at jeg husker det meste,
ikke minst lyden av den jet-drevne tørketrommelen på stripa,
og er fortsatt sjokkert over hvor godt lydisolert lillebroren til Jostein er.... Sjokkert

Og grillen til Johan var helt suveren, full varme fra kl 20 om kvelden til 11 neste formiddag er jo heilt utruleg... Sjokkert
« Siste redigering: august 23, 2011, 11:13:21 am av Dag L » Loggført

59' 23W Deluxe Beige Grey/Sealing Wax Red
65' Dobbelkabiner L 512 Velvet Green
74' 1300S L31 A Senegal red
74' 1303S L96 M Marathon met.
75’ 1303 L61 H Lofotengrün
86’ T3 Singelkabiner wbx L 90 D
86’ T3 Club Joker wbx Bronze met.
90' T3 Tristar Syncro wbx L 90 D
90 T3 Dobbeltkabiner 110 TDI
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #42 på: august 22, 2011, 16:01:12 pm »

Og hvor er Lydia Nalen nå?
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Rolf T. Kastenwagen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1043
Bosted: Skien


Rolf T. Kastenwagen


Vis profil
« Svar #43 på: august 22, 2011, 16:11:35 pm »

Tror hun reiste sammen med Rustika Nalen? Tog du han?
« Siste redigering: august 22, 2011, 16:51:13 pm av Rolf T. Kastenwagen » Loggført

VW 211 panel van (15. mars 1961) restaureringsobjekt
VW 11 C, De luxe sedan (1.august 1952) sliten bruksstand
Dag L
Supermedlem
*****
Innlegg: 3481
Bosted: Skien


Vis profil

« Svar #44 på: august 22, 2011, 16:45:13 pm »

Og hvor er Lydia Nalen nå?

Er ikke sikker, men hun ble observert flere ganger i løpet av SCC helga...
Loggført

59' 23W Deluxe Beige Grey/Sealing Wax Red
65' Dobbelkabiner L 512 Velvet Green
74' 1300S L31 A Senegal red
74' 1303S L96 M Marathon met.
75’ 1303 L61 H Lofotengrün
86’ T3 Singelkabiner wbx L 90 D
86’ T3 Club Joker wbx Bronze met.
90' T3 Tristar Syncro wbx L 90 D
90 T3 Dobbeltkabiner 110 TDI
Zero
Seniormedlem
****
Innlegg: 398
Bosted: Playa del Røra, porsgrunn


Zero. (Tidligere keito)


Vis profil
« Svar #45 på: august 22, 2011, 18:57:06 pm »

Siden tråden nå også omhandler hva vi husker så husker jeg (og ganske sikkert også Keito...) generalsmellen i en av tunellene under Oslo! Bilen var fullastet, og utrustet med et sted mellom 180-200 kilo menneske inni. På en liten bulk som stak opp av veibanen hektet jeg fast flensen på rammehodet (den som stikker ned under det nederste røret på forstillinga....) i ca 80 km/t. Et kjempesmell med påfølgende rasling av løs asfalt ut under bilen..... Det tror jeg muligens jeg aldri kommer til å glemme! Keito gikk fra å sitte i pasasjerstolen med vilepuls til å være 110% hysterisk og svett i panna på bare en tiendel av den tiden skinnebobla bruker på å kjøre 402 meter. Fy-ti-h¤¤#"%&!&/" for en opplevelse.
På turen hjem flyttet vi mesteparten av tunge gjenstander over til den høye delen av bilen (bak) og hadde vel bare en smell på turen.


Åhhh herre gud,dæver av latter!  Osteaktig kan trygt si jeg fikk karasjokk
 Osteaktig
Loggført

T1-63 Zero
Rolf T. Kastenwagen
Supermedlem
*****
Innlegg: 1043
Bosted: Skien


Rolf T. Kastenwagen


Vis profil
« Svar #46 på: august 22, 2011, 20:16:32 pm »

Jeg merket ikke noe til den forhøyningen Øyerulling
Loggført

VW 211 panel van (15. mars 1961) restaureringsobjekt
VW 11 C, De luxe sedan (1.august 1952) sliten bruksstand
66 Cab
Supermedlem
*****
Innlegg: 619
Bosted: Skien


Boden Kratzende Autos


Vis profil
« Svar #47 på: august 22, 2011, 21:35:52 pm »

SCC var helt supert, fantastisk hyggelig nedi Grenlands enden der. Hans Hugo var jo der også, tok jo av med disse navnene Gliser Blir nok en tur innover med fettern neste år også Kult

Loggført

http://www.typ15.com/                      

Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #48 på: august 23, 2011, 10:51:43 am »

Flott med spredning i flokken!

Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Zero
Seniormedlem
****
Innlegg: 398
Bosted: Playa del Røra, porsgrunn


Zero. (Tidligere keito)


Vis profil
« Svar #49 på: august 23, 2011, 20:04:53 pm »

 Glad
Loggført

T1-63 Zero
Zero
Seniormedlem
****
Innlegg: 398
Bosted: Playa del Røra, porsgrunn


Zero. (Tidligere keito)


Vis profil
« Svar #50 på: august 24, 2011, 06:06:34 am »

 Glad
Loggført

T1-63 Zero
Kjell Roar
Supermedlem
*****
Innlegg: 4182
Bosted: Sandefjord, ved Ekeberg grill & camping...


Fra 55? Hadde ikke råd til noe nyere...


Vis profil
« Svar #51 på: august 24, 2011, 11:36:50 am »

Apropos blondine, her er hu vi snakka om der inne i teltet, hadde hu stått for ryddinga på kæmpingen så hadde det blitt velling i veien...



Trur faenimeg jeg kjenner ho som filmer...
Latter'n var kjent.

  Osteaktig
Loggført

Ovalen har 30hk @ 3400rpm, og gjør glatt 0-100 etterhvert

Andre hobbykjøretøy: CX500, Z1000A2, V7Sport, CB100
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #52 på: august 24, 2011, 12:18:16 pm »

Feil blondine, garantert.... Hun vi refererer til hadde noe som lignet svært kraftig melkespreng Gliser
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!