mai 03, 2024, 00:01:04 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Vurderes solgt! 1958 patinaboble.  (Lest 2599 ganger)
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« på: september 07, 2011, 06:46:08 am »

Vurderes solgt hvis jeg får et godt bud.
Jeg trenger kroner til å legge i huset mere enn jeg trenger denne bilen (og muligens litt fordi jeg vet om noe fint Blunker....), men poengterer at salg vurderes!

Kan selges med normal Puma eller 5" grøftesenk-monsteret som står på i dag, og enten med eller uten senkespindler. Hva angår felger så er det enten med Cosmic repro eller orginale stål. Bilen er i hovedtrekk orginal men senket. Den orginale 30 hesteren medfølger, men må overhales. Det står nå en 34 hester fra 1961 i bilen.
Det utvendige er som man ser..... Og blant venner kalles lakken for "Krokan Grau". Kanaler og generelt resten av bilen er meget solid, men det finnes selvfølgelig steder på bilen som bør repareres.
Innvendig er stolene foran trekt om med TMI trekk som ligner de orginale og med nye skumpaddinger. Medfølger også nytt trekk og padding til baksetet.
6V elektrisk er inkludert Gliser og retroifisert 12V radio som drives med Mascot omformer og høytaler av nyere fabrikat bak der høytaler skal være i en slik bil. Bilen har også elektrisk VDO bensinmåler som ser tilnermet lik ut som de som er på 61 og nyere bobler.
Ellers kan jeg nevne:
Gammel takgrind, Albert repro speil, rustfrie lister langs sider og panser, krom baklykthus osv osv.....

Legger ved littt bilder. Og litt inspirasjonsbilder med andre hjul bilen har hatt tidligere Gliser











Eventuele spørsmål om bilen tas via PM Gliser
« Siste redigering: september 07, 2011, 06:49:06 am av Bablefish. » Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #1 på: september 07, 2011, 06:52:19 am »

Legger til at bilen er så tidlig 58 model at den hadde ovalbremser når jeg kjøpte bilen. Mener den er produsert en gang i månedskiftet oktober-november 1957. Førstegangsregistrert i norge i 1957.
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
bblqg99
Nybegynner
*
Innlegg: 30
Bosted: 4321 Sandnes



Vis profil
« Svar #2 på: september 07, 2011, 22:22:05 pm »

Noen prisantydning?
Loggført
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #3 på: september 07, 2011, 22:55:37 pm »

Noen prisantydning?

Nix.
Ønsker å se hva folk vil gi for bilen. Blir tallet fristende så selger jeg.
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
jayster
Supermedlem
*****
Innlegg: 1067
Bosted: The land of no return!


"IN RUST WE TRUST!!!"


Vis profil
« Svar #4 på: september 08, 2011, 21:34:07 pm »

pm
Loggført

1973 1300s En eiers bil. aka "Buzz"
Eikstad
Supermedlem
*****
Innlegg: 2584
Bosted: I finere strøk av skien.


Full off stupid ideas since 1978.....


Vis profil
« Svar #5 på: oktober 22, 2011, 07:54:15 am »

Hmmm. Godt jeg ikke kvittet meg med denne. For like etter mitt siste innlegg i denne tråden klappet motoren uventet sammen og noe "spennende" hendte også med girkassa (kansje litt mer som forventet) Glad Noen som har en bra girkasse for salg?
Loggført



"Det er greit om du er uenig med meg. Jeg kan ikke tvinge deg til å ha rett." Jeg er ikke en advokat, homofil, lege eller spesielt seriøs person. Eventuelle råd av juridisk, legningsmessig, medisinsk eller seriøs karakter må sees i sammenheng med dette. Derimot så er jeg rakettforsker, ganske fornuftig og av og til morsom. Google er din venn … men den kan dessverre ikke hjelpe deg å tenke.
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!