mai 08, 2024, 00:35:29 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 2,0 transportermotor ønskes (CU)  (Lest 869 ganger)
erjo
Medlem
***
Innlegg: 122
Bosted: Dala


Min 1988 Westfalia Club Joker


Vis profil WWW
« på: mars 23, 2008, 23:30:36 pm »

Jeg holder på å renovere en 1980-modell VW transporter med luftkjølt motor. Jeg er på jakt etter en 2,0 CU motor (så komplett som mulig, girkassa trenger jeg ikke, men henger kassa på så blir vi sikkert enige om det også). Jeg skal overhale den og dytte den inn i transporteren senest i januar 2010 (da den er veteran). Jeg vil helst ha tak i en forgassermotor.

Noen som har? Har noen følere ute andre steder også.

erjo
Loggført

Medlem av VWestfaliageriliaen
Medlem av vwbuss-miljøet
westcoastbus
Juniormedlem
**
Innlegg: 55
Bosted: Nærbø Rogaland



Vis profil
« Svar #1 på: mars 24, 2008, 02:30:12 am »

Jeg holder på å renovere en 1980-modell VW transporter med luftkjølt motor. Jeg er på jakt etter en 2,0 CU motor (så komplett som mulig, girkassa trenger jeg ikke, men henger kassa på så blir vi sikkert enige om det også). Jeg skal overhale den og dytte den inn i transporteren senest i januar 2010 (da den er veteran). Jeg vil helst ha tak i en forgassermotor.

Noen som har? Har noen følere ute andre steder også.

erjo


Hva vil du punge ut?
« Siste redigering: mars 24, 2008, 02:34:39 am av westcoastbus » Loggført
erjo
Medlem
***
Innlegg: 122
Bosted: Dala


Min 1988 Westfalia Club Joker


Vis profil WWW
« Svar #2 på: mars 24, 2008, 21:24:55 pm »

Hva jeg vil punge ut med?

Tja, minst mulig eller det som er nødvendig. En tidligere sjef av meg sa alltid at en god bil er verd "det noen vil betale og det en selger vil selge for".

Aner ikke hva jeg vil/må betale, spørs tilstand etc. Hva slags tilstand er motoren, da? Hadde vel tenkt meg noen lapper, men hvor mange? Tja. Jeg er bare ute etter en "utuklet" 2,0 CU (ikke en motor som er ombygd, klokka opp eller noe slikt, men helst en original bolt-on). 2-3-4-5-6-7000 avhengig av...

Har du en slik? Kan du antyde en pris?
Loggført

Medlem av VWestfaliageriliaen
Medlem av vwbuss-miljøet
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!