mai 02, 2024, 22:41:31 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Ytelse  (Lest 1144 ganger)
TURBO
Gjest
« på: januar 01, 2012, 16:18:57 pm »

 As41,ad-blokk som er linjeborret,Mahle sylindersett 94mm,ubrukte topper,43mm inn 37mm ut,1:1,25 vipper og en dobbel 44" Hpmx gasser.Kompresjon:1:10.
Hvor hester sånn ca vil denne yte?
Hva tror folket her?
« Siste redigering: januar 01, 2012, 17:58:58 pm av Ingar » Loggført
Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5823
Bosted: Oslo, Briskeby


ass UP nose DOWN, rip the tires


Vis profil WWW
« Svar #1 på: januar 01, 2012, 16:20:29 pm »

43/37 ventiler? ikke 42/37,5 eller 44/37,5?

kam?
Loggført

'67:
10.626@213,65 SCC2016
10.407@215,57 SCC2017
10.221@216,87 SCC2018

Norges raskeste luftkjølte gatebil?

'59:
Snart

TURBO
Gjest
« Svar #2 på: januar 01, 2012, 16:29:25 pm »

43-37 ja,Engle w 110kam
Loggført
Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5823
Bosted: Oslo, Briskeby


ass UP nose DOWN, rip the tires


Vis profil WWW
« Svar #3 på: januar 01, 2012, 16:36:30 pm »

hva slags topper er det? har ikke hørt om 37mm innsugsventil.

hvilken kompresjon? hvor store porter? eksos? venturier?
Loggført

'67:
10.626@213,65 SCC2016
10.407@215,57 SCC2017
10.221@216,87 SCC2018

Norges raskeste luftkjølte gatebil?

'59:
Snart

TURBO
Gjest
« Svar #4 på: januar 01, 2012, 16:42:09 pm »

Tri-mil eksos.Kunne sikkert kjøpt et mye råere eksosanlegg,men dette er low-budget,digger dessuten lyden fra tri-mil pluss at det passer i normal utsparring.
http://www.vwnorge.no/index.php/topic,28881.0.html
« Siste redigering: januar 01, 2012, 16:53:18 pm av Ingar » Loggført
Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5823
Bosted: Oslo, Briskeby


ass UP nose DOWN, rip the tires


Vis profil WWW
« Svar #5 på: januar 01, 2012, 16:44:43 pm »

100 hester? alt avhenger av toppene, og kammen er vel ikke en ordentlig trimkam..

Loggført

'67:
10.626@213,65 SCC2016
10.407@215,57 SCC2017
10.221@216,87 SCC2018

Norges raskeste luftkjølte gatebil?

'59:
Snart

TURBO
Gjest
« Svar #6 på: januar 01, 2012, 16:50:36 pm »

Mener toppene var kjøpt fra en kar i Finland,sier jo ikke rare greiene men 100hk høres greit ut for meg Glad
Loggført
Erlend / bug66
SCC Event
Global moderator
Supermedlem
*****
Innlegg: 5823
Bosted: Oslo, Briskeby


ass UP nose DOWN, rip the tires


Vis profil WWW
« Svar #7 på: januar 01, 2012, 16:54:42 pm »

husker du komp?

villere kam og to dobble hadde gjort seg!
Loggført

'67:
10.626@213,65 SCC2016
10.407@215,57 SCC2017
10.221@216,87 SCC2018

Norges raskeste luftkjølte gatebil?

'59:
Snart

TURBO
Gjest
« Svar #8 på: januar 01, 2012, 17:03:33 pm »

Ettersom bilen er nylakkert er det kjipt å begynne med inspeksjonsluker til gasserene,i kombinasjon med mine mekkeferdigheter samt gasser tilsalg her inne falt valget på en dobbel.
Ser helt klart råere ut med to doble,går sikkert også mye bedre å Glad
Men sånn ble det nå,så for vi se om vi for det til å funke.
Hadde jo håpet på rundt 100hk,men viktigste er at den er stabil å funker ettersom det skal være daily-driver sommer som vinter.
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!