mai 22, 2024, 02:15:16 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 69 boble selges  (Lest 2070 ganger)
haz
Supermedlem
*****
Innlegg: 1958
Bosted: Sagene



Vis profil
« på: mai 30, 2009, 17:19:28 pm »

Fikk en henvdelse fra et OVWC klubbmedlem om å formidle salg av hennes orginale 69 boble. Alle henvendelser rettes til eier, jeg vet ingenting om bilen utenom salgsteksten som jeg limer inn her:

Jeg (Borgny) vurderer å selge min VW 1300 fra 1969. Overtok den etter min far da han døde i 1999 - han kjøpte den ny. Det har vært min eneste bil i denne perioden, men jeg har kun kjørt den i sommerhalvåret. Om vinteren har den stått i garasjen. Den er beige, uten takgrind, har originale seter uten nakkeputer, men sikkerhetsselene ble skiftet ut med "glideseler" et års tid etter at jeg overtok den. Ved EØS-kontrollene har det bare vært småting å fikse; justering av lys, manglende lys over skiltet bak, etc. Skiftet eksosanlegg for noen år siden (husker ikke akkurat når), og skiftet "bremsesko" foran, så vidt jeg husker samme år. Det er ikke mye rust på den, det  meste er på eksosanlegget. Ta kontakt med meg på 99698756, hvis du er interessert i å vurdere kjøp. Da kan du også prøvekjøre den sammen med meg. Står i Oslo. (borgstol@gmail.com)


* 1.JPG (110.35 KB, 640x480 - vist 215 ganger.)

* 4.JPG (98.3 KB, 640x480 - vist 228 ganger.)

* 3.JPG (116.33 KB, 640x480 - vist 211 ganger.)

* 2.JPG (100.53 KB, 640x480 - vist 224 ganger.)
Loggført
haz
Supermedlem
*****
Innlegg: 1958
Bosted: Sagene



Vis profil
« Svar #1 på: juni 02, 2009, 12:13:39 pm »

opp
Loggført
haz
Supermedlem
*****
Innlegg: 1958
Bosted: Sagene



Vis profil
« Svar #2 på: juni 10, 2009, 10:12:03 am »

opp
Loggført
Mangokid
Seniormedlem
****
Innlegg: 261
Bosted:


Vis profil

« Svar #3 på: juni 10, 2009, 10:31:09 am »

Dette er etter min mening, (som om den teller no mer enn andres) selve erkebobla. Hvis man snakker om e.67 vel å merke. Rart om ingen skulle være interessert i denne. Ser ut som den har fått seg en liten knakk i rompa, men en 1,5 eiers bil over de siste 40 åra, det er ikke ofte man ser. Slik satt vi og snakka om ovaler for 15 år siden også.
Loggført
haz
Supermedlem
*****
Innlegg: 1958
Bosted: Sagene



Vis profil
« Svar #4 på: juni 10, 2009, 11:11:54 am »

Uten at jeg en gang har sett bilen så har jeg en følelse av at det er en flott bil som har blitt tatt vare på, urørt av "mekkehender" og sikkert ikke noe rust heller. Bare litt på eksosen sa eieren. La oss si man må ut med 19 000 kr for denne da, så har man go'bil i mange år. Om 10 år er denne nok ettertraktet som bara det  Glad
Loggført
Mangokid
Seniormedlem
****
Innlegg: 261
Bosted:


Vis profil

« Svar #5 på: juni 10, 2009, 14:36:15 pm »

korrekt, den dagen kommer, og med så mye fete late lookers på veiene så er det ikke lenge før folk begynner å mase etter slike som denne her også, (den beste "late-fargen"), for ovaler og splitter har vi allerede i hopetall liggende i deler rundt om i garasjene våre.
Loggført
RZR-Andy
Supermedlem
*****
Innlegg: 2038
Bosted: Bergen


www.regenstadt.com


Vis profil WWW
« Svar #6 på: juni 10, 2009, 15:22:34 pm »

Ser ut som baklokket ble byttet til et nyere da ettellerannet skjedde bak. Men later til å være en trygg og god bil å handle - latelookers er på full fart frem! Sjekk bare forsiden på siste UltraVW Blunker
Loggført
borgstol
Nybegynner
*
Innlegg: 2
Bosted: Oslo, Nordre Aker


Vis profil

« Svar #7 på: august 28, 2009, 08:17:10 am »

Denne er nå solgt. Jeg ble for øvrig grundig lurt. Lot meg lirke til å være med på en "pruterunde", og solgte for 16000 kroner, fordi det var en venn(?) av min sønn som skulle kjøpe. Et par-tre uker senere ble jeg oppringt av en mann fra Gudbrandsdalen. Han hadde sporet meg opp, og ville gjerne ha litt mer historikk om min kjære boble. Det fikk han, og jeg fikk etter hvert vite at han hadde kjøpt den for 22000 kroner. Naiv, jeg? Men så blir jeg nok ingen kapitalist, ingen "møring", og blir sikkert aldri rik heller :-) Jeg får være glad for at bobla mi nå er i gode hender hos en som har praktiske evner til å ta godt vare på den.
Loggført
borgstol
Nybegynner
*
Innlegg: 2
Bosted: Oslo, Nordre Aker


Vis profil

« Svar #8 på: august 28, 2009, 08:18:55 am »

Denne er nå solgt. Jeg ble for øvrig grundig lurt. Lot meg lirke til å være med på en "pruterunde", og solgte for 16000 kroner, fordi det var en venn(?) av min sønn som skulle kjøpe. Et par-tre uker senere ble jeg oppringt av en mann fra Gudbrandsdalen. Han hadde sporet meg opp, og ville gjerne ha litt mer historikk om min kjære boble. Det fikk han, og jeg fikk etter hvert vite at han hadde kjøpt den for 22000 kroner. Naiv, jeg? Men så blir jeg nok ingen kapitalist, ingen "møring", og blir sikkert aldri rik heller :-) Jeg får være glad for at bobla mi nå er i gode hender hos en som har praktiske evner til å ta godt vare på den.
Gråter
Loggført
haz
Supermedlem
*****
Innlegg: 1958
Bosted: Sagene



Vis profil
« Svar #9 på: august 28, 2009, 08:37:39 am »

Denne er nå solgt. Jeg ble for øvrig grundig lurt. Lot meg lirke til å være med på en "pruterunde", og solgte for 16000 kroner, fordi det var en venn(?) av min sønn som skulle kjøpe. Et par-tre uker senere ble jeg oppringt av en mann fra Gudbrandsdalen. Han hadde sporet meg opp, og ville gjerne ha litt mer historikk om min kjære boble. Det fikk han, og jeg fikk etter hvert vite at han hadde kjøpt den for 22000 kroner. Naiv, jeg? Men så blir jeg nok ingen kapitalist, ingen "møring", og blir sikkert aldri rik heller :-) Jeg får være glad for at bobla mi nå er i gode hender hos en som har praktiske evner til å ta godt vare på den.

Takk for PM Borgstol. Du har min sympati. Men, du har en god evne til å se på det positive i situasjonen din. Du tenker ikke at du gikk glipp av 6.000 kr, men fokuserer heller på at "Einar" endte i gode entusiasthender som ikke vil drive med profitt på vegne av en uskyldig veteranbil. Desverre kan man aldri forsikre seg mot kyniske idioter, de finnes over alt. Desverre.
Tips: dytt pengene langt inn i madrassen din, fremfor å gå i møte med banken og deres selgere, da forsvinner pengene dagen etter, sammen med de ekstra pengene han overtalte deg til å låne for å investere i "sikre" fond og annen drit.. For de er verre en drittunger som ser muligheten til å tjene penger på en gammel bil  Glad
Loggført
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!