Kommer vel litt an på hva du er ute etter - først er det greit å vite hvilken type kasse det er (serienummer begynner på 9XX..), om det er 4-trinns eller 5-trinnskasse du er ute etter, skal du ha original motor eller trimme hardt. 5-trinns konvertering på boblekasse finnes jo fra Gene Berg, men det koster det også.
Før du slår det endelig fra deg, Holmen kommenterte vel ut i fra styrke i forhold til trimming, kanskje? Eller var det en generell advarsel mot porsche-kasser, hva vet jeg? En original eller evt. forsterket/ombygd boble-kasse holder vel for de aller fleste , styrken er vel ikke hovedgrunnen til et evt. bytte. I Ghian din (som kanskje har litt høyere utveksling enn original boble) må du i alle fall inkludere overgang til IRS, deretter tilpasning med ulike deler som du får f.eks. fra
http://www.bugat5speed.de/cms/content/view/124/70/lang,en/ Skal du kjøre IRS uansett kan det være noe du kan tenke på i hvert fall - bare du er obs på at deler til porsche-kasser er vel generelt kostbare i forhold til boble...
Har du tilgang til nummeret på kassen kan du legge det inn her for å finne ut hvilken kasse det er og hvor gammel den er:
http://www.356a.com/index.htm Koster jo ikke noe å undersøke hva det er, ville kanskje ønsket meg noe dokumentasjon på hva som er gjort og hvor.
Mer info her:
http://www.912registry.org/tech/gearbox.htm