Det meste er lovelig om ting bare bygges ordentlig og riktig.Takker for data på 1302,men 412 er lenger så det er en vinner og det blir nok den som blir bygget på.
Har noen data på aksel avstander og sporvidder på de forsjellige luftkjølte bilene hær? Årsaken til forespørselen er mitt neste prosjekt,dær ønsker jeg og bygge på den lengste og bredeste bunnplaten som er tilgjengelig.
Den lille røde "First price" Ferrarien til Tulla skal lakeres sort og vil erstatte Golfen. Jeg skal bygge min egen senere.Farge på den er totalt uvist enda.
grei bruksbil.1966 International 4x4 med 7,3l diesel.Selvsakt er den motorredskap slik at avgifter holdes på et minimum og kjører farget diesel lovelig.Eu kontroller kan man jo også glemme. Er forøvrig for salg. [attachment=1] [attachment=2] [attachment=3]
Etter diverse snusing på internett så kan det se ut som om dette kittet ikke er Ferrari inspirert men faktisk Maserati. Tar man en kikk på Maserati Merak så er fremmskjermene til forveksling like.Det samme er panser formen med skjermer og luft inntak.Men ser man bak så har denne også den destinkte lille spoileren på hekken. At de har lakt til et skjørtesett i støypeformen til buggyn er jo ikke vanskelig og se.
Får søke litt videre og se om man finner en produsent av karroseriet. Men som sakt om noen har tips eller ideer til produsent så er det bare og skrike ut.
Værmeldingen ser bedre og bedre ut for morgendagen. Spørsmålet er bare om det blir slik.[attachment=1] Eller slik imorra.[attachment=2]
Håper på det siste siden man skal ha et par timers kjøring før kontroll for og la bremser slite bort rust fra skiver og tromler.Da er de forhåpentligvis rette og fine på rullene. Samt at ho mor blir så mye mere medgjørlig etterpå.