mai 03, 2024, 21:58:14 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Mekkelokale / lager mellom Ålgård å Bryne til leie! -UTLEID-  (Lest 1706 ganger)
Der_Butzelmann
Supermedlem
*****
Innlegg: 1104
Bosted: Nærbø


The fart alone is`nt leathal, it`s the smell!


Vis profil
« på: januar 08, 2009, 14:34:21 pm »

Hei å hå!

Er det noen i Stavanger / Sandnes / Ålgård / Bryne og omegn som fremdeles er på jakt etter mekke eller lager lokale? Jeg er nå på vei ut fra mitt som ligger ca. midt mellom Ålgård å Bryne. Det er snakk om ”to garasjeporter” uten vegg mellom i ett lengre bygg med flere porter og leietakere. Vi har 6 biler der den ene står på henger pluss en god del deler og skrot der inne nå.
Prisen er forøvrig 1000,- pr "port" pr. mnd.

Hvis to personer spleiser på dette lokalet å f.eks klarer å holde seg til en bil hver, så er det rikelig med plass til skruing og også plass til overs for lagring av deler, arbeidsbenk osv. Han jeg leier sammen med blir værende en liten stund til, men skal også ut etter hvert. Han må bare finne noe først i sitt nærområde da han har flyttet, og det ser ikke ut til at det blir før sommer/høst vil jeg tro. Han er da aldri i lokalet likevel, men bruker det bare som lager.
 
Saken blir slik at du/dere ( spleiselag ? ) har til rådighet den plassen som er igjen i lokalet etter at jeg har flyttet ut mine 4 biler, tilhenger og mye deler og stæsj. To biler pluss litt stæsj som tilhører han andre karen blir stående igjen inntil videre. Med andre ord har du/dere ca 70% av lokalet til rådighet, men betaler da bare for 50% av det som da er 1000,- pr mnd.

Det gjøres ved overtakelse av min halvdel enkelt en avtale om overtakelse av resten av lokalet også når dette blir tomt på sikt, dersom ønskelig.

Besiktigelse fra seriøst interesserte av lokalet kan skje f.o.m. nå.
Overtakelse av min halvdel - muligens etter helga, dersom utflyttingen går som planlagt!

Detaljer tas på pm!

« Siste redigering: januar 31, 2009, 17:15:27 pm av Der_Butzelmann » Loggført

-73 1303S WBX
-69 Buggy, kort
-91 T4 Multivan
-04 Touran
Der_Butzelmann
Supermedlem
*****
Innlegg: 1104
Bosted: Nærbø


The fart alone is`nt leathal, it`s the smell!


Vis profil
« Svar #1 på: januar 13, 2009, 23:24:46 pm »

BØMP
Loggført

-73 1303S WBX
-69 Buggy, kort
-91 T4 Multivan
-04 Touran
Der_Butzelmann
Supermedlem
*****
Innlegg: 1104
Bosted: Nærbø


The fart alone is`nt leathal, it`s the smell!


Vis profil
« Svar #2 på: januar 16, 2009, 12:19:50 pm »

Nå er snart hele lokalet tomt, og ikke bare 70% av det som tidligere planlagt.
Ingen i dette området som trenger plass lengre? Det var vel 10-12 stk. som søkte etter lager og mekkelokale for 2-3 mnd siden? Øyerulling
Loggført

-73 1303S WBX
-69 Buggy, kort
-91 T4 Multivan
-04 Touran
Ketil S.
Supermedlem
*****
Innlegg: 1710
Bosted: Bryne


Vis profil

« Svar #3 på: januar 17, 2009, 11:34:40 am »

Har for 1 uke siden fått meg lokale, en gammel låve på Hinna, tørt og fint. Leiepris er å betale litt strøm !! Hadde det vært andre som var på jakt så hadde det vært ok og gått sammen, men Hinna er litt nærmere for meg (bor i Sandnes) enn Ålgård.
Andre som trenger lokale Hæ?
Loggført

T1 1963
T1 1974 -03
Der_Butzelmann
Supermedlem
*****
Innlegg: 1104
Bosted: Nærbø


The fart alone is`nt leathal, it`s the smell!


Vis profil
« Svar #4 på: januar 17, 2009, 16:10:55 pm »

Har nå kommet i kontakt med en som er intressert i å leie hele lokalet. Takk til "Herbie" for tips Glad
Loggført

-73 1303S WBX
-69 Buggy, kort
-91 T4 Multivan
-04 Touran
Der_Butzelmann
Supermedlem
*****
Innlegg: 1104
Bosted: Nærbø


The fart alone is`nt leathal, it`s the smell!


Vis profil
« Svar #5 på: januar 31, 2009, 17:14:53 pm »

Da var dette lokalet "gone"
Igjen takk for tips fra "Herbie" Glad
Loggført

-73 1303S WBX
-69 Buggy, kort
-91 T4 Multivan
-04 Touran
Herbie
Supermedlem
*****
Innlegg: 976
Bosted: Lyngdal


::DKL::


Vis profil
« Svar #6 på: januar 31, 2009, 23:34:42 pm »

Ingen årsak. De nye leietakerene er godt fornøyd med sin nye plass. Fint var det også. Glad
Loggført

Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!