mai 04, 2024, 09:56:04 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Spør og du skal få svar..  (Lest 6796 ganger)
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #30 på: juli 13, 2011, 17:18:13 pm »

Hvor fort må du kjøre med 1302 i northsleife på nurbergring før gyrokreftene hindrer bensinpickup røret i originaltanken å få tak i bensin på halv tank?
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

Ruggen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2110
Bosted: Herre



Vis profil WWW
« Svar #31 på: juli 13, 2011, 18:28:32 pm »

Hvor fort må du kjøre med 1302 i northsleife på nurbergring før gyrokreftene hindrer bensinpickup røret i originaltanken å få tak i bensin på halv tank?

Du må nok opp på 126, 83 km/t  Gliser
Loggført

Skulle jeg glemme noe jeg har kjøpt så bare send meg en pm.

http://www.vwnorge.no/index.php/topic,26715.msg265668.html#msg265668
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #32 på: juli 14, 2011, 01:15:21 am »

Du mener vel miles?
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

Bj?rn
Supermedlem
*****
Innlegg: 2393
Bosted: Elverum


- 1303 -


Vis profil
« Svar #33 på: juli 14, 2011, 01:24:15 am »

Når du ikkje lenger kan ta på viftehuset, eller oljepinnen

Men utrolig hvor langt det enda kan gå!
Jeg kunne ikke ta i peilepinnen min tur-retur Bug Camp (++) i fjor, men jaggu holdt den  Sjokkert

Fiksa problemet med finjustering av tenning, også laga jeg meg en list/pakning mellom ytterste blekket på motoren mot bakplata. Etter det har motoren holdt "normal" temp.
Loggført

Keep it cool, keep it oldschool!
Formula Vee
Supermedlem
*****
Innlegg: 6755
Bosted: Stavanger


:: DKL ::


Vis profil
« Svar #34 på: juli 14, 2011, 01:34:40 am »

Etter å ha satt i reservemotor, hadde jeg en prøvetur før jeg fikk justert bensin og tenning. Vdo viste 140grader da motor begynte å trekke dårlig, og alt luktet svidd.
Etter oljeskift og justering virket den fint, har ikke rørt den etterpå, og har kjørt på bane samt daylidriver.
Loggført

SCC 2015 broken transmission barely left startline.
SCC 2016 broken engine never made it to startline.
SCC 2017 broken wallet made 12.223/191kmt
SCC 2019 broken record made 10.423/208kmt -and sold the car.

Even
Medlem
***
Innlegg: 196
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #35 på: juli 14, 2011, 20:25:20 pm »

Hva er det man ikke får svar på her inne?  Glad
Følger opp med enda et spørsmål jeg da, er dette riktig type støtdempere jeg skal ha? Bak på '66.
Loggført

T1 1966 Seablau -            På veien
T1 1966 Seablau -  Bodil   SOLGT
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #36 på: juli 14, 2011, 20:33:01 pm »

Ja, men ikkje orginale
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Even
Medlem
***
Innlegg: 196
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #37 på: juli 14, 2011, 20:35:54 pm »

Men de passer? Såvidt jeg skjønner er disse bedre enn originale...?
Loggført

T1 1966 Seablau -            På veien
T1 1966 Seablau -  Bodil   SOLGT
Sider: 1 [2]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!