mai 03, 2024, 23:54:44 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: bensinvarmer konstant på  (Lest 1239 ganger)
anders.
Supermedlem
*****
Innlegg: 1926
Bosted: tønsberg



Vis profil
« på: april 21, 2008, 15:40:39 pm »

når jeg kom ut til varianten min i dag så sto bensinvarmeren på  Hæ og dette har den gjort helt av seg selv . det er bare vifta som går på den så den har ikke stått og blåst varmt , gudene vet hvor lenge den har stått på. men det var batt nok til og starte. noen som har vært med på det noen gang ?
Loggført

1 up
Raymond
Medlem
***
Innlegg: 149
Bosted: Halden



Vis profil
« Svar #1 på: april 21, 2008, 20:02:10 pm »

Sjekk så ikke isolasjonen på en av ledningene er gnagd av mot en skarp kant eller noe. Og at av/på spaken er dyttet skikkelig inn. Tror ikke det er noe feil i hovedbryteren (den som spaken er koblet til), for da skulle du hatt spenning til bensinpumpa og glødepluggen også. Kan selvfølgelig være den tempfølerbryteren som er defekt også. Vet du opp/ned på et multimeter burde det være greit å finne ut av etter at du har fått lastet ned koblingsskjema (til bensinvarmeren.....)
Loggført

Den er IKKE søt, den er tøff!!!
anders.
Supermedlem
*****
Innlegg: 1926
Bosted: tønsberg



Vis profil
« Svar #2 på: april 21, 2008, 20:43:19 pm »

neida ikke no probb . finner ut av det som er feilen . bare synes det var litt fiffig att den ordnet dette selv. og om det var et vanlig probb hehe
Loggført

1 up
Raymond
Medlem
***
Innlegg: 149
Bosted: Halden



Vis profil
« Svar #3 på: april 21, 2008, 21:10:53 pm »

En tidlig form for Automatisk klimakontroll rett og slett!!! Var sikkert litt kaldt i natt da vet du  Gliser
Loggført

Den er IKKE søt, den er tøff!!!
anders.
Supermedlem
*****
Innlegg: 1926
Bosted: tønsberg



Vis profil
« Svar #4 på: april 21, 2008, 22:05:42 pm »

den varmer ikke bare blåser hehe og det var i 13.00 tiden så sola hadde stått på den en stund . tror hu ble varm jeg  Osteaktig
Loggført

1 up
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!