mai 11, 2024, 18:30:54 pm *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: 1970 Cab  (Lest 48215 ganger)
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #180 på: februar 19, 2009, 09:23:29 am »

Takk for hjelp! Trur ikkje den har dåtte nedi døra, men eg får se litt meir på da i dagslys idag..

Idag kjem forresten to store pakker frå Unneberg så då må da galskruast for å få bilen ferdig! Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #181 på: februar 19, 2009, 22:37:43 pm »

Får oppdatera litt igjen:

Har fått gjort diverse småting idag/kveld og eg begynner å sjå den enden der borte i andre enden av vakumslangen...........


Bildene snakker med seg sjølv, eller så snakker teksten for dei:

Ny bensinpumpe instalert med nye slangar


Skal det ikkje vera ein regnoppsamlar her?


Bilen ned att på bakkjen


Eina skjevo (skive?) framme


Calipper


Klosser ++


På bokka framme


Post/jola-mannen/nissen kom idag!


TADA! Knotten er på plass igjen! (Anbefala ingen å mysta pinnen! Var ikkje lett å få på plass att!)


Hmmm...


Var det deler eller Cola eg besilte? Gliser Er det Tommy som er så tørst på Unneberg? Osteaktig


Bagasjeromsmatte!!


Stuff!


Måtte sjølvsagt instalera styredemparen med ein gong!


Fått på plass gummilista til sideruta!


Justert opp andre sideruta etter å ha tatt den av for å montera gummilista


Dørlister instalerte!!


Masse bilder av styresnekka! Er det noko eg kan gjera for å forhindra den lekasjen som er her ein plass?? utan å kjøpa ny...










No skal eg opp att og få montert den siste innvendige gummilista!!! Så er det kveld.....

I morgo vert det calipper skifte! Vist eg får det til vel å merka... Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #182 på: februar 20, 2009, 13:23:03 pm »

Hadde vert kjekt om nokon kan hjelpa meg litt med den snekka..... tenkte eg skulle vaska ho litt... Men er det noko eg kan gjera for å stoppa den tilsynelatande lekkasjen ved oljepåfyllingen(?) ?? Tenkte eg villegjera meg ferdig med snekka før eg hektar på att tanken nemlig... Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Jon T
Supermedlem
*****
Innlegg: 657
Bosted: Bergen



Vis profil
« Svar #183 på: februar 20, 2009, 15:03:23 pm »

Du kan jo se om det rettogslett er pakningen rundt oljepåfyllingen som er gåen? Hvis ikke så ville jeg kjøpt en ny eller et repsett(anbefales ikke).
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #184 på: februar 20, 2009, 15:48:27 pm »

Er det ein pakning rundt den altså? Eg har eit NOS repsett, men der er det kun ein stor pakning, altså den som går mellom øvre og nedre del av snekka....

Men eg har pakningspapir og kan jo laga ein pakning vist det lar seg gjera!
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #185 på: februar 20, 2009, 16:50:36 pm »

Trenger hjelp fortfortfort!

Trenger eg ei sånn låseplata på dei nye caliprane? kan eg bruka dei orginale? eller treng eg ikkje?

Kva med den andre plata??

Gamle calipren! Legg merke til att det er feil type klosser


Nye! Skal det vera noko plate oppi her?


Eller funker desse fjørene på samme måte som den orginale(?) plata du ser i bakgrunnen?




Kva med desse platene.... trenger eg dei på dei nye caliprane?


 Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Jøran Larssen
Supermedlem
*****
Innlegg: 2055
Bosted: Oslo



Vis profil
« Svar #186 på: februar 20, 2009, 17:10:43 pm »

De nye caliperne er komplette, og skal bare monteres. Glem de gamle!
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #187 på: februar 20, 2009, 17:14:04 pm »

Goå! Og takk for handelen Gliser
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
JFP
Supermedlem
*****
Innlegg: 967
Bosted: Bærum



Vis profil
« Svar #188 på: februar 20, 2009, 19:47:57 pm »

De caliperne som satt på bilen er av typen Girling. Den nye typen du har fått ser ut som ATE look-a-like.

Platen på bildet nedenfor er en dempningsplate mellom klossen og stempelet. Skal hindre piping. En liten korreks: Det var ikke feil klosser i de gamle bremsene - Girling-klossene ser slik ut. Ulempen med den typen er at du må ha av caliperne for å få byttet klosser, mens den nye typen gjør at du kan bytte klosser direkte uten å ta av caliperne. Sikkert like bra!





* Calipere.jpg (115.91 KB, 1168x660 - vist 277 ganger.)
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #189 på: februar 20, 2009, 20:22:09 pm »

Hmm.. 1973 and later, og bilen er ein 70 modell Øyerulling

No er eg vertfall godt igang med calipperskifte! var ikkje så vanskeleg likavel! Men det er eindel kant på skjeva(skiva) så etter att eg monterte den nye calipperen oppdaga eg att klossen tok borti litt av denne kanten, men det går seg til.... det eg lurer på er om nokon veit kva som er maks grense for kor mykje slitt skjevo kan vera? Ikkje det att eg trur desse er for slitte.... men dei skulle absolutt vert skifta pga rust +-..... Men det får venta til ein seinare gong...



Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Thoresen
Telehiv Jumpers
Supermedlem
*****
Innlegg: 4336
Bosted: Horten


Ække laft før du henger igjen på brosteinen


Vis profil
« Svar #190 på: februar 20, 2009, 20:28:08 pm »

Viss det er mer enn 25% rust på skiva blir den ikke godkjent, og di der ser ikke bra ut, men mye er borte med en runde rundt kvartalet Blunker eller er kansje ikke sånt oppe i voss Gliser
Loggført

Visse biler kler bare ikke høyde
www.telehiv-jumpers.com




Proud member of Senkemafia'n.
FreddyB
Supermedlem
*****
Innlegg: 2990
Bosted: Breim - Sogn og Fjordane


Toidi - men omvendt.


Vis profil
« Svar #191 på: februar 20, 2009, 20:32:34 pm »

Evt. ei kjapp runde med stålbørsten..
Loggført

Ikkje lenger billaus. Framleis idiot.
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #192 på: februar 20, 2009, 20:35:15 pm »

Mulig misvisande, for dette var Før bildene... ser bedre ut no! Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #193 på: februar 20, 2009, 23:56:58 pm »

Montering pågår ja....

Forresten; Nokon som har ein kjapp forklaring på korleis eg skal lufta bremsane på caliprane, når det er 2 luftenippler? eg antar att det er ein til kvart stempel, så er det berre å lufte ein om gongen, eller skal begge samtidig, eller skal dei luftast i ein spesiell rekkefølge (øvre og nedre luftenippel)

 Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #194 på: februar 21, 2009, 01:03:55 am »

Då var den dagen unnagjort!

Fekk gjort meir enn eg hadde planlagt, så eg er etter skjema! Glad

Bilder frå kveldens, og nattas økt:

Montert calipper


Her ser dekan skjevo


Venstre sida var bedre!


Og der var den montert 'og!


Tank og ventilasjonssystem montert + diverse...


Bagasjeromspapp på plass!


Var faktisk veldig bra denne her! Må kjøpa meg sånn til dei andre bilane mine 'og! Gliser


Gjenståande/morgondagens arbeid: Lufta bremser, Montera litt på motoren, rydde ut av bilen, inn med batteri og seter, and thats IT! Glad

Søndag kjem neste bil Osteaktig
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
SveinØ
Supermedlem
*****
Innlegg: 840
Bosted: Molde



Vis profil
« Svar #195 på: februar 21, 2009, 01:17:32 am »

Så straks litt mer ryddig og fint ut i bagasjerommet nå ja Glad very najs Glad

Angående lufting av bremser: Kun den luftenippelen som er øverst på hver side skal luftes. Grunnen til at det er to luftenipler tipper jeg er for at de passer på begge sider av bilen..
Loggført

Member of the Vintage VW Club of Møre & Romsdal
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #196 på: februar 21, 2009, 01:24:11 am »

Tusen takk for hjelpa ang. luftinga! Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Svein.
Supermedlem
*****
Innlegg: 2425
Bosted: Lørenskog


Vis profil

« Svar #197 på: februar 21, 2009, 11:38:28 am »

Hei
Hadde nok vært greit med nye skiver og. Du får si hun bør skifte dem i løpet av sommeren. Koster jo ikke allverden heller. Nye skiver og klosser er aldri bortkastet.
Unneberg:113-407-075/ /


* ventilerte skiver..jpg (7.55 KB, 320x240 - vist 220 ganger.)
Loggført

201m  8,063 sek. 136,42km/t
402m 12,708 sek.176,81km/t...
1303SS
Supermedlem
*****
Innlegg: 2526
Bosted: solbergmoen



Vis profil
« Svar #198 på: februar 21, 2009, 11:56:03 am »

er skivene for tynne allerede nå så går dei ikkje gjennom eu.
viss styresnegga di ikkje er moden for ulskifting tar du å vasker den helt rein utvendig så går du/kjøre corvetten bort til vw forhandleren på voss å får dei til å bestilla spesial greas delenr.VKG 1/0 .2 dette er ett fett til å ha i styresnekker og tannstenger,denne har og en praktisk tut så du får det ned i snekka.Det sitter 2 plastpropper til høre for justerskruen som du fyller i sving att og fram når du fyller så får du inn mest mulig og du har forlenga levetida på snekka Glad
Loggført

1972 1302 jub.nr20001941
1963 tempo taifun

1937 swithun s98

Meld deg inn i klubben vår: http://www.vvwklubb.no/meld-deg-inn-i-klubben/
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #199 på: februar 21, 2009, 15:30:09 pm »

Skiver vert nok kjøpt inn ein gong om ikkje så altfor lenge! Og det med den greasen høyrdes bra ut! Takk for tipset, skal viderreformidla det!

Men nå er cabben på veg heim att!! Starta med ein gong, men så begynte tomgangen å svikta... og det begynte å isa på gassaren... Mao. dårleg forvarming = masse arbeid å skifte innsug, som kjent frå '70 Impulsen min....men går vel bra om bilen kun skal kjørast om sommaren?

Etter att den hadde gått litt, oppdaga me ein oljedamm under den!!! Viste seg å vera venstre ventildeksel...og der rant det olje rett gjennom. Så eg tok det av, fiksa litt på pakningen og satt det på igjen, og då berre dropla det litt.

Så reiste han heim, eller ivertfall til garasjen på yrkesskulen..

Dei skulle ordna på den pakningen sjølv, ettersom eg ikkje har paknignslim.

Her er bilder frå dagens arbeid:

Har begynt å lufte bremsene..


Seter på plass!


Montert vakumslangen og diverse klemmer på motoren


Bortevekk Sjokkert


Har vert eit lererikt "prosjekt" detta! Og eg lyt nesten takka for att eg har fått æro av å jobba på han!

Info til eigaren:

Her er kroken som trengst: http://www.unneberg-bil.no/mab/webshop_frame_hoved?p=i&id=5045
Her er skiver: http://www.unneberg-bil.no/mab/webshop_frame_hoved?p=i&id=2928

Tistlo Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #200 på: februar 21, 2009, 15:59:32 pm »

For ordens skyld vil eg og benytte anledningen til å TAKKA ALLE TRUFASTE LESARAR SOM HAR HJELPT MEG OG KOMT MED TIPS!!!!!!!

Hadde ikkje vert ferdig idag utan dekan, for å sei da sånn Gliser
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Frank G
Medlem
***
Innlegg: 109
Bosted:



Vis profil
« Svar #201 på: februar 21, 2009, 16:32:59 pm »

Congratulations are in order, for godt utført arbeid! Glad Lykke til med neste bil! Glad
Loggført
ahelgemo
Supermedlem
*****
Innlegg: 1597
Bosted:


Vis profil

« Svar #202 på: februar 21, 2009, 23:57:44 pm »

på tide hun læreren legger inn litt om seg selv .......med bilde

har hun boble så har hun boble Blunker
Loggført
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #203 på: februar 22, 2009, 00:47:34 am »

Eg kan ivertfall melde om att kunden/klienten/heil-og-deleigaren var strålande fornøygd! Dei(han) hadde hatt 90 med bilen på veg heimatt og bremsene var supre! Glad

Så fekk dei ordna litt på motoren og då gjekk han som ei klokka og vel så det! Glad

Nå har eg rydda i garasjen, så den er klar til å ta imot neste arbeid...

Forresten; er det noko verdi i ein sånn brannveggs isolasjon til cab?? den som var i bilen såg ut som eit troll og vart røska ut... og no hadde eg tenkt å hiva den, men så slo deg meg att dette kanskje var ein sånn überskjelden ting som alle eter joggeskoa sine for å få tak i Blunker

Så: Bås eller Bra?
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Oval57
Supermedlem
*****
Innlegg: 3011
Bosted: Lier


Kjenner snart mange Porsche-folk her inne.


Vis profil WWW
« Svar #204 på: februar 22, 2009, 21:41:59 pm »

Forresten; er det noko verdi i ein sånn brannveggs isolasjon til cab?? den som var i bilen såg ut som eit troll og vart røska ut... og no hadde eg tenkt å hiva den, men så slo deg meg att dette kanskje var ein sånn überskjelden ting som alle eter joggeskoa sine for å få tak i Blunker

Så: Bås eller Bra?

Regelen er som før: kast ingenting under en restaurering! Denne har du plass til:)
Loggført

*Paradise road*
Min blogg: http://ambasadeur.blogspot.com
Tlf. 900 13 764
Søker NOS-deler til Oval57. Chrome, gummi med mer.
Søker også originale tepper, skjermskruer, seterygger i rødt skai. Ta kontakt om du har
noe du vil selge.
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #205 på: februar 22, 2009, 22:44:31 pm »

Ok, då lør eg han opp på lagert! Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #206 på: mars 06, 2009, 15:38:54 pm »

Idag fekk eg telefon frå Mannen te eigaren.... og bilen hadde vert på eu godkjenning, men no fant dei vist meir.... Trist

-Toppdekselpakkningen lekker...
-Støtstangrør lekker
-Styresnekke defekt
-Bremselysbryter

Og for å kommentere litt om dette; Toppdekselpakningane er nye, men det gjenstår å få dei tette ved å bruka pakningslim av noko slag!

Støtstangrøra: Finst det noko å få kjøpt til å tre over dei gamle, for å tette lekasje?? Såg det var noko sånt på nokon av røra, så det må vel eksistera?

Styresnekka: Skifta jo demparen, men det var tydlegvis ikkje nok.... ser ut til att ny snekke må til!

Bremselys: Dei virka alle saman her heima ivertfall, men isåfall så er det berre å skifte brytar framme på hovedsylindaren!

Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Kjell Roar
Supermedlem
*****
Innlegg: 4182
Bosted: Sandefjord, ved Ekeberg grill & camping...


Fra 55? Hadde ikke råd til noe nyere...


Vis profil
« Svar #207 på: mars 06, 2009, 16:24:39 pm »

Angående mindre oljelekkasjer, har du hørt om Araldit-tikset? Kult
Loggført

Ovalen har 30hk @ 3400rpm, og gjør glatt 0-100 etterhvert

Andre hobbykjøretøy: CX500, Z1000A2, V7Sport, CB100
Tistlo
Supermedlem
*****
Innlegg: 17400
Bosted: pao Voss


Wer will, der kann


Vis profil
« Svar #208 på: mars 06, 2009, 16:27:16 pm »

Fortell! Glad
Loggført

-tlf. 97419035
T-Mek AS
Kjell Roar
Supermedlem
*****
Innlegg: 4182
Bosted: Sandefjord, ved Ekeberg grill & camping...


Fra 55? Hadde ikke råd til noe nyere...


Vis profil
« Svar #209 på: mars 06, 2009, 16:43:27 pm »

Har man en liten oljelekkasje eller oljesvetting, kan man kjøre motoren (litt) varm ( Araldit'en herder bedre), vaske grundig og påføre Araldit-lim (husker ikke om det er blå eller rød, vanlig kontaktlim) litt tykt over stedet det lekker.
Egentlig en nødreparasjon, men...

En bekjent brukte det på en oljelekkasje på sylinderfotspakningen på en motorsykkel (CBX1000...), han kjørte ihvertfall en sesong uten lekkasje. Og den lakk endel før den blei limt.

 Gliser
Loggført

Ovalen har 30hk @ 3400rpm, og gjør glatt 0-100 etterhvert

Andre hobbykjøretøy: CX500, Z1000A2, V7Sport, CB100
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!