mai 17, 2024, 00:28:27 am *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.
Har du ikke mottatt e-post for aktivering ?

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid
Takk for din støtte!
Nyheter: Velkommen til et samlet VWNorge!
 
   Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Frakt Australia-Norge  (Lest 2456 ganger)
Rune54
Supermedlem
*****
Innlegg: 822
Bosted: Hamar



Vis profil
« på: mars 27, 2015, 20:57:06 pm »

Noen her som har kjennskap til eller har erfaring med frakt fra Australia-Norge?? Alle tips mottas med takk. Snakk om 10 dekk og vil veie ca 130 kg
Loggført

bugcamp.no
181
Supermedlem
*****
Innlegg: 510
Bosted:


Vis profil

« Svar #1 på: mars 27, 2015, 23:05:14 pm »

Hei Rune

Har fått amr kompressor og div braketter fra australia. Kom med vanlig posten, tok ca 3 uker. Pakken var ca 10kg tung og det gikk helt fint.
Men 10 dekk og 130kg er en helt annet ting...

Alex
Loggført
Rocket-Racing
Supermedlem
*****
Innlegg: 1771
Bosted: Sande i Vestfold



Vis profil
« Svar #2 på: mars 27, 2015, 23:54:52 pm »

Jeg hadde en Australsk bil for noen år siden som jeg kjøpte litt deler til. Erfaringen min da var at fraktprisene var høye. Men dette var mindre deler som ble sendt med post/flyfrakt.
En pall med 130kg dekk burde vel båtfraktes og da er det ikke sikkerty prisene er så ille.
Jeg kjenner en som har familie i Australia og har tatt hjem både flyttelass og bil derifra, kan hende han har noen tips. Kan sjekke om det er av interesse.

Loggført

If it ain't broke... sell it & buy one that is

SCREWDRIVER #6

www.screwdriversnorway.blogspot.com
Rune54
Supermedlem
*****
Innlegg: 822
Bosted: Hamar



Vis profil
« Svar #3 på: mars 28, 2015, 17:16:35 pm »

Jeg hadde en Australsk bil for noen år siden som jeg kjøpte litt deler til. Erfaringen min da var at fraktprisene var høye. Men dette var mindre deler som ble sendt med post/flyfrakt.
En pall med 130kg dekk burde vel båtfraktes og da er det ikke sikkerty prisene er så ille.
Jeg kjenner en som har familie i Australia og har tatt hjem både flyttelass og bil derifra, kan hende han har noen tips. Kan sjekke om det er av interesse.



Det er veldig interessant. Sjekket med flere transportselsksp og det er 20000,- + i frakt.!
Loggført

bugcamp.no
Huleboar
Seniormedlem
****
Innlegg: 328
Bosted:



Vis profil
« Svar #4 på: april 06, 2015, 09:01:09 am »

Eg skal til Australia i sommer og tenkte meg innom Justkampers i Sydney. Tenkte å kjøpe noge Empi gearspak og litt småtteri. Blir det problemer og ta med seg hjem?
Loggført

VW T2 Camper 76
VW T2 Camper 77
VW T1 Roadster 67
Sider: [1]
  Skriv ut  
 
Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2006-2008, Simple Machines XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!